Vsaka spletna trgovina želi povečati obisk svojega spletnega mesta in število nakupov. Toda tudi potem, ko podjetja na spletu sestavijo neko osnovno strategijo, se je še vedno težko odločiti, katero marketinško taktiko bi bilo dobro vpeljati za boljše rezultate.
Zato smo pripravili pregled učinkovitih marketinških taktik ter orodij za spletno trgovino, skupaj z idejami, ki vam bodo pomagale pri izvajanju vsakega pristopa. Poskusite uresničiti eno od teh idej vsak dan naslednjih nekaj tednov. Zadnji dan naredite pregled dogajanja in ugotovite, katera marketinška prizadevanja so bila najboljša za povečanje oziroma spodbujanje prodaj.
Povzetek:
- Na marketing glejte povezano/holistično: združuje notranje in zunanje (na in izven spletne strani) marketinške taktike za povečanje prepoznavnosti, zvestobe strank ter končno povečanje spletnih prodaj.
- Izognite se napakam: Pomanjkanje ciljanja, neustrezna uporaba analitike in zanemarjanje mobilnega oglaševanja so le nekatere od pasti, ki jih morate preprečiti.
- Pomembnost hitrosti spletne strani: Podatki kažejo, da 53% obiskovalcev spletne strani zapusti stran, če se nalaga dlje kot 3 sekunde, kar poudarja nujnost hitre in učinkovite spletne izkušnje.
- Razmislite o SMS marketingu: Z več kot 50% svetovnega prometa na spletu, generiranega preko mobilnih naprav, je mobilno oglaševanje nepogrešljiv element uspešne marketinške strategije.
Kazalo
Kaj je spletno oglaševanje?
Spletno oglaševanje je praksa uporabe promocijskih taktik za usmerjanje obiska v vašo spletno trgovino, pretvorbo tega obiska v nakupe in ohranjanje teh strank po nakupu.
Holistična strategija trženja spletne trgovine je sestavljena iz marketinških taktik na in zunaj vašega spletnega mesta. Dobra marketinška strategija vam lahko pomaga:
- povečati prepoznavnost blagovne znamke,
- povečati zvestobo strank in na koncu
- povečati spletno prodajo.
Svojo spletno trgovino lahko promovirate kot celoto ali za spodbujanje večje prodaje za določene izdelke. Spodaj je pregled nekaj praktičnih idej, ki jih lahko preizkusite.
21 idej za povečanje prodaje v spletni trgovini
Za sprostitev potenciala vaše spletne trgovine je potrebna dinamična strategija, ki presega običajne pristope. V tem poglavju se poglobimo v 21 praktičnih idej za skokovito povečanje vaše spletne prodaje.
1. Investirajte v SEO
SEO optimizacija se nanaša na optimizacijo spletne strani (oziroma spletne trgovine) za iskalnike. Cilj je uvrstiti spletne strani s produkti med 10 najboljših rezultatov v iskalniku Google. To prinaša več organskega (brezplačnega) obiska v vaši spletni trgovini. Backlinko je ugotovil, da je za #1 organski rezultat 10-krat večja verjetnost, da bo prejel klik v primerjavi s stranjo na #10.
Nekateri načini za investiranje v SEO optimizacijo so:
- Raziščite relevantne ključne besede in jih umestite v URL-je vaših spletnih strani, opise izdelkov in blog objave.
- Optimizirajte strukturo vaše spletne strani in ustvarite dobro uporabniško izkušnjo.
- Zgradite povratne povezave z drugih uglednih spletnih strani.
V kolikor ste dobro izpeljali vse korake, se boste prikazali uporabnikom za priljubljene iskalne izraze, povezane z vašimi izdelki. Spodnji posnetek zaslona prikazuje uvrstitev trgovca Everyday Yoga na 1. strani v Google iskanju za izraz »ženske hlače za jogo«, ki prejme več kot 49.500 iskanj na mesec.
V pomoč naj vam bodo naši uporabni članki in vodiči na temo SEO optimizacije.
2. Vplivnostni marketing
Vplivnostni marketing je pameten način za pospešitev prodaje vaše spletne trgovine. Pomaga vam doseči novo občinstvo, povečati prepoznavnost blagovne znamke in sodelovati z ustvarjalci, ki prodajajo namesto vas. Vplivneži so kot “spletne zvezde” in lahko postanejo ambasadorji vaše blagovne znamke. Za sodelovanje jim ponudite plačilo ali druge posebne VIP ugodnosti, popuste ipd.
Nedavna raziskava Mediakixa je razkrila, da 80 % oglaševalcev meni, da je vplivnostni marketing učinkovit. Instagram je najbolj priljubljen kanal za tovrstno sodelovanje, saj ga uporablja 67 % blagovnih znamk. Drugi kanali so:
- YouTube
- Tik Tok
- Snapchat
- Twitch
Promocija izdelkov/storitev prek vplivnežev skrajša prodajni cikel. Z več funkcijami spletne prodaje na Instagramu in TikToku lahko kupci kupujejo neposredno na platformi.
3. Prodajajte na tržnicah
Nobena skrivnost ni, da ljudje nakupujejo na t.i. spletnih tržnicah (angl. marketplaces). Najboljše spletne tržnice so leta 2021 prodale za 3,32 bilijona evrov blaga, kar je predstavljalo dve tretjini svetovne prodaje spletnih trgovin.
Tržnice, kot sta Amazon in eBay, lahko pomagajo ljudem lažje odkriti vašo blagovno znamko in tako dosežejo milijone ljudi po vsem svetu.
Za mnoge stranke obstaja večja verjetnost, da bodo kaj kupile od vas na kanalu, ki ga poznajo. Bodite le pozorni na “pravila igre” tovrstnih kanalov ali platform kot so: višina provizije od vsake prodaje ali druge obveznosti, ki jih je treba upoštevati kot spletni trgovec. Zato je priporočljivo uporabljati te spletne tržnice kot dopolnitev vaše obstoječe spletne trgovine za spletno prodajo. Ni vam treba navesti vseh svojih izdelkov na tržnici, ampak le nekaj prodajnih uspešnic.
4. Naredite TikTok strategijo
Uporaba TikToka za podjetja bi morala biti del marketinškega načrta skoraj vsake spletne trgovine. Z več kot milijardo aktivnih uporabnikov mesečno je TikTok prav tako močan kot druga družbena omrežja. Podjetja uspevajo na TikToku z objavo pristne vsebine. Neobdelani in “surovi” videoposnetki so običajno bolj priljubljeni kot zelo urejena vsebina, ki jo pogosto vidimo na Instagramu.
To je tisto, zaradi česar je TikTok edinstven, ko gre za krepitev odnosov z občinstvom. TikTok ima tudi nekaj prednosti, ki ga delajo drugačnega od drugih platform:
- TikTokov algoritem daje prednost vsebini ustvarjalcev, ki jih še niste videli.
- TikTokov uporabniški vmesnik je zasnovan tako, da zadrži ljudi v aplikaciji dlje kot Instagram ali Facebook.
- TikTokov mehanizem odkrivanja pomaga, da videoposnetki postanejo viralni, ne glede na število vaših sledilcev.
Ljudje kupujejo, kar vidijo od TikTok ustvarjalcev. Po raziskavi Adweeka več kot polovica (51 %) TikTokerjev kupuje pri blagovnih znamkah, ki jih vidijo v aplikaciji. Na tem družbenem omrežju se najde prostor za vsako nišo; od fitnesa, duhovnosti, goth stila, kvačkanja do zobozdravstva in vse kar je vmes. Platforma ponuja tudi nakupovanje “v živo” in oglaševanje vaših izdelkov/storitev.
5. PPC oglaševanje
Oglaševanje s plačilom na klik (angl. PPC ali pay per click) je glavni model spletnega oglaševanja za velika in mala podjetja. Podprt je s podatki, enostaven za prilagajanje in ponuja dobro donosnost naložbe. PPC oglasi pogosto ciljajo na spletni oglasni prostor v iskalnikih, na družbenih omrežjih ali spletnih mestih. Ti oglasi običajno dobro delujejo, ker ciljajo na stranke, ki so pripravljene na nakup, in lahko vodijo do večje prodaje kot organski (neplačljivi) marketing.
Dve najbolj priljubljeni platformi za prikazovanje PPC oglasov sta Facebook (Meta) in Google oglaševanje. Googlovi nakupovalni oglasi (Google ads) so izredno priljubljeni pri spletnih trgovinah. Te oglase ste zagotovo že videli. Ko recimo iščete »moški škornji«, boste opazili oglas, ki prikazuje podrobne informacije o različnih izdelkih, povezanih z vašim iskanjem.
Meta oglasi pa se prikazujejo na Facebooku in Instagramu. Z njimi lahko prav tako ciljate na določene osebe in izkoristite različne oblike oglasov za promocijo svojih produktov.
Velika prednost PPC oglasov je, kako zelo so lahko ciljno usmerjeni. Natančno lahko izberete, komu boste oglaševali in vrsto oglasa, ki bo prikazan. Oglase za remarketing lahko prikazujete tudi ljudem, ki so si ogledali določene pristajalne strani ali prejšnje oglase, in jih spodbudite k ponovnemu nakupovanju na vaši spletni strani.
Recimo, da imate trgovino s čevlji in dobite novo linijo škornjev – za te nove škornje lahko ustvarite oglase. Mogoče so škornji gumijasti in vodoodporni. Ustvarite lahko skupino oglasov, ki ciljajo na ključne besede, kot so »najboljši dežni škornji«. To pomeni, da se vaši oglasi prikazujejo ljudem, ki želijo kupiti tisto, kar oglašujete.
6. Upsell ali ponovna prodaja
Upsell je prodajna strategija, pri kateri spletna trgovina spodbuja stranko, da kupi dražjo ali nadgrajeno različico izdelka, o katerem razmišlja, ali da svojemu trenutnemu nakupu doda dopolnilne izdelke ali nadgradnje. Cilj upsell-a je povečati skupno vrednost nakupa s prepričevanjem stranke, da porabi več, kot je prvotno nameravala.
Za številne spletne trgovine sta lahko upsell in navzkrižna (angl. cross-sell) prodaja učinkovitejša kot pridobivanje nove stranke. Včasih vaše stranke ne vedo, da je na voljo vrhunski izdelek, ali pa preprosto potrebujejo več dokazov, da bi razumele, kako predlagana nadgradnja bolje ustreza njihovim potrebam.
Je na primer eden od modelov vaših izdelkov narejen iz malo boljšega usnja? Ali pa vsebuje poseben element, ki je ročno izdelan? Ne pozabite poudariti razlike in na pravih mestih vprašati, ali bi stranka morda želela nadgraditi svojo izbiro.
Pri uporabi upsell-a za povečanje prodaje upoštevajte dva glavna vidika:
- Prepričajte se, da so vaše dodatne ponudbe povezane s prvotnim izdelkom.
- Bodite pozorni na pričakovani cenovni “razpon” stranke.
Ko uvajate nov izdelek, je pomembno, da ta izpolnjuje osnovne potrebe vaših strank. Stranke so lahko zadržane do višjih cen, še posebej, če so že seznanjene z nižjo osnovno ceno vaših izdelkov. Ta osnovna cena pogosto deluje kot referenčna točka za stranke pri primerjavi drugih možnosti. Zato je ključno, da je novi izdelek opazno izboljšan in ponuja večjo vrednost v primerjavi z obstoječo ponudbo, kar upravičuje višjo ceno in prepriča stranke, da je vreden dodatnega vložka.
Vsakdo, ki je kdaj kupil računalnik, pozna spodnji zaslon. Ko izberete določen model, bodo podjetja običajno poudarila nadgradnje za zmogljivost (upsell) ali ekstra dodatke (cross-sell), ki dodajo k funkcionalnosti in vrednosti produkta.
7. Integrirajte Instagram
Z več kot 500 milijoni dnevnih aktivnih uporabnikov je Instagram eno najhitreje rastočih družbenih omrežij, ki povezuje stranke, vplivneže in blagovne znamke.
Če imate privlačne fotografije, strateško uporabljate hashtage in objavljate ob pravem času, potem ste na dobri poti, da na Instagramu pridobite veliko število sledilcev ljudi, ki jih zanimajo vaši izdelki ali storitve. Ključ do obvladovanja vaše “organske” prisotnosti (brez oglaševanja) na Instagramu je sodelovanje z vašimi sledilci.
Kako se lahko povežete z ljudmi na Instagramu? Eden od načinov so tekmovanja za darilo (giveaway akcije) ali da delite vpogled v zakulisje izdelave vaših izdelkov. Druga možnost je promoviranje izdelkov/storitev na Instagramu. Z umestitvijo ponudbe v objave ter zgodbe (angl. story) na Instagramu, vašim sledilcem olajšate nakup in pomagate povečati vašo spletno prodajo.
Ko nastavite trgovino na Instagramu, lahko izkoristite naslednje funkcije:
- Objave ki imajo možnost nakupa
- Zgodbe, ki imajo možnost nakupa
- Označevanje vplivnežev
- Blagajna v aplikaciji (angl. In-app checkout)
- Raziščite trgovino (angl. explore shop)
8. Zmanjšajte število zapuščenih košaric
Resnica je, da izgubljate denar vsakič, ko obiskovalec zapusti nakupovalno košarico brez nakupa. Ta pojav je dobro raziskan. Obiskovalci spletnega mesta dodajo izdelke v svoje košarice, vendar jih med postopkom nakupa zapustijo. Po podatkih inštituta Baymard je 69,82 % nakupovalnih košaric zapuščenih.
Vredno je poseči v ta proces, saj bi nekatere kupce, ki so zapustili voziček, lahko opomnili, naj dokončajo nakup. Morda bi jih prepričali na primer s popustom ali brezplačno poštnino. Ena preprosta in učinkovita ideja za zmanjšanje pogostosti zapuščanja košarice je e-mail kampanja, ki lahko vaše obiskovalce prepriča, da ponovno obiščejo košarico in dokončajo nakup.
Podjetje LUSH uporablja zanimive pozive in e-mail sporočila z dodatnimi predlogi izdelkov, s čimer poskušajo pridobiti stranke, da se vrnejo v svoje košarice.
Pošljite torej e-mail sporočilo, ki vaše obiskovalce pritegne, da se vrnejo v svoje košarice in dokončajo nakup.
9. SMS sporočila
Pošiljanje promocijskih SMS sporočil obstoječim in bodočim strankam je znano kot SMS marketing. Sporočila so namenjena obveščanju kupcev o posebnih ponudbah, promocijah, posodobitvah, opozorilih in informacijah o izdelkih.
Spletna prodaja je trenutno najuspešnejša panoga, ki uporablja SMS marketing. Približno 70 % potrošnikov pravi, da je SMS dober način, da podjetja pritegnejo njihovo pozornost. Po raziskavi podjetja Marketo imajo večpredstavnostna besedila 15 % višje razmerje med prikazi in kliki (CTR) in povečajo vpis v obrazce (e-novice) za 20 %.
Vaša spletna trgovina se lahko poslužuje SMS sporočil za naslednje zadeve:
- Obnovitev zapuščene košarice
- Navzkrižna (cross-sell) in dodatna (upsell) prodaja
- Pospeševanje prodaje
- Ekskluzivne ponudbe
- Ocene
- Pomoč strankam
10. Zajemite več naročnikov na e-novice
E-mail marketing je eden najučinkovitejših načinov, ki so vam na voljo za prodajo in ustvarjanje vračajočih strank. Najnovejši statistični podatki kažejo, da 87 % podjetij uporablja e-mail marketing za distribucijo vsebine.
Preveč je objav na Instagramu in TikToku, da bi jim lahko sledili, e-pošta pa lahko ponudi bolj intimno interakcijo. Ljudje so še vedno bolj zaščitniški do sporočil v mapi »Prejeto«, kot do svojih profilov na družbenih omrežjih. Poleg tega vam e-pošta daje prostor, da poveste stvari, ki jih ne morete v objavi.
Zato aktivno promovirajte svoje e-novice, blog ali lead magnet (recimo brezplačen e-vodič), da pridobite čim več naročnikov.
11. Izboljšajte svoje e-mail marketing kampanje
Ni dovolj, da preprosto zajamete kup e-poštnih naslovov. Pošiljati je potrebno redna, avtomatizirana in zanimiva e-mail sporočila, katere bodo uporabniki želeli prebrati. To lahko storite z aplikacijo za avtomatizacijo e-mailov, kot je Mailerlite.
Obstaja veliko priložnosti, ki so kot nalašč za pošiljanje e-pošte, kar bodo vaši naročniki cenili:
- Pošljite pozdravni/zahvalni e-mail takoj, ko stranka opravi nakup.
- Zagotovite ekskluzivne promocijske kode in brezplačna darila.
- Pošiljajte redne e-novice, da naročnike obveščate o novih popustih, nasvetih o izdelkih in, kadar je primerno, o novicah podjetja.
- Delite ustrezno vsebino, da strankam pomagate kar najbolje izkoristiti nedavno kupljene izdelke.
- Zahvalite se svojim rednim strankam. Pošljite osebno sporočilo, v katerem izrazite svojo hvaležnost za njihove nakupe.
- Zahtevajte povratne informacije. Če nekdo obišče vaše spletno mesto, vendar ne opravi nakupa, povprašajte o njegovi izkušnji in o tem, kako jo lahko izboljšate.
12. Omogočite strankam, da dobijo, kar želijo
V kolikor je vaša spletna stran oziroma spletna trgovina slabo zasnovana, potem izgubljate stranke. Kako pa pravzaprav izgleda slabo oblikovana stran?
Poleg tega, da ni videti vredna zaupanja, lahko stran/trgovina trpi zaradi kombinacije naslednjega:
- pomanjkanje jasne ponudbe,
- težko berljiva pisava ali
- zmedena navigacija.
Preverite tudi: Ali svoje izdelke pravilno segmentirate ali na eno stran postavljate preveč izdelkov? Ali ste našli pravo ravnovesje med besedilom in vizualnimi elementi? To je le nekaj stvari, ki jih morate upoštevati.
13. Pritegnite obiskovalce spletne trgovine s klepetom v živo
Obstajajo tudi drugi zelo učinkoviti načini za sodelovanje z obiskovalci in strankami spletne trgovine. Na primer, lahko uporabite klepet v živo za komunikacijo z obiskovalci vaše spletne strani. Številna orodja za klepet v živo se povežejo z osebo, ko se le-ta že nekaj časa nahaja na vašem spletnem mestu ali, ko obišče stran prek e-mail sporočila. Klepet v živo vam omogoča tudi neposredne pogovore s strankami, tako da lahko odgovorite in obravnavate pomisleke prav takrat, ko nameravajo opraviti nakup
14. Predvidite prihodnjo prodajo
V kolikor imate možnost razširiti svojo linijo izdelkov, morate oceniti povpraševanje na trgu in ugotoviti, ali je vredno investicije. To lahko storite z različnimi pristopi:
- raziskovanjem ključnih besed,
- geografsko validacijo,
- s trendi družbenih omrežij itd.
Še en kreativen način za testiranje vašega trga? Pobirajte naročila vnaprej, da vidite, koliko ljudi dejansko naroči/kupi. Za te izbrane produkte ustvarite kakovostne pristajalne strani in poskrbite, da boste uporabili kakovostno fotografijo izdelka in prepričljiv tekst. Nato dodajte opombo, da »ni na zalogi« in preverite, kateri produkt pritegne največ pozornosti v smislu zahtev za obvestilo o ponovni zalogi. To je pravi in zaželeni produkt za prodajo.
Zlasti pri obutvi in oblačilih je običajno vidno, ko določenih velikosti ali barvnih različic začasno ni na zalogi. Zato mnoga podjetja, ki prodajajo oblačila, dajejo kupcem možnost, da prejmejo obvestilo, ko bo izdelek po njihovi izbiri spet na voljo.
15. Lotite se vsebinskega marketinga
Vsaka spletna trgovina bi morala razmisliti o rednem pisanju blog prispevkov, da bi se povezala s strankami in se bolje uvrstila v rezultatih iskalnikov. Če že ustvarjate vsebino, razmislite o tem, kako bi lahko svoj blog aktivno predstavili ljudem, ki vas še ne poznajo ali šele raziskujejo vaše podjetje in ponudbo.
Ne pozabite, da obstaja več načinov, kako izkoristiti prednosti vsebinskega marketinga (poleg bloga):
- Začnite podcast, da predstavite svoje strokovno znanje ali zgradite močnejšo skupnost.
- Gostite objave na drugih profilih (recimo partnersko sodelovanje s sorodnim/kompatibilnim podjetjem) in blogih za povečanje prepoznavnosti in ustvarjanje povratnih povezav, kar prav tako pomaga pri SEO.
- Ustvarite uporabno vsebino in vodiče, ki bodo strankam pomagali učinkoviteje uporabljati vaše izdelke.
16. Personalizacija
Personalizacija je še ena učinkovita marketinška taktika za spodbujanje spletne prodaje. Z uporabo vedenjskih podatkov se stranki prikaže prilagojena ponudba (recimo določen izdelek) glede na njena pretekla dejanja, nakupe in želje. Upoštevate lahko tudi lokacijo, da ustvarite izkušnjo, prilagojeno temu, kje na svetu so vaše stranke.
17. Izkoristite vsebino, ki jo ustvarijo uporabniki
Uporabniško ustvarjena vsebina (UGC) je odličen način za ustvarjanje družbenega dokaza. Ko bodoče stranke vidijo, da ljudje redno kupujejo vaše izdelke, se bo vzpostavilo večje zaupanje do vas. Skoraj devet od 10 (89 %) potrošnikov po vsem svetu se pred nakupom potrudi prebrati ocene in mnenja.
UGC ima lahko veliko oblik. Tehnično gledano so celo ocene izdelkov UGC. Ena najučinkovitejših vrst UGC so slike strank, ki dejansko uporabljajo vaše izdelke. Pepper, trgovina, ki prodaja nedrčke, ima na svojih profilih veliko slik zadovoljnih strank.
18. Razmišljajte lokalno
Ne samo fizične ampak tudi spletne trgovine lahko za promocijo in povečanje prodaje uporabijo lokalni pristop.
Tukaj je nekaj načinov, kako ugotoviti, kaj lokalno pomeni za vas:
- Ugotovite, kje imate velike koncentracije strank in zaženite promocijo za to lokacijo. Oglejte si, katere izdelke te stranke kupujejo, in druge kazalnike vedenja glede porabe ter upoštevajte lokalne dogodke ali letne čase, da primerno določite čas promocije.
- Če imate skladišče ali več skladišč, razmislite o promociji z brezplačnim, znižanim ali hitrim pošiljanjem strankam v bližini. To bo vaša operativna ekipa lažje izvedla in vam bo pomagala pri pospeševanju prodaje na stroškovno učinkovit način.
19. Optimizirajte svoje produktne strani
Optimizacija stopnje konverzije (CRO) je praksa optimizacije vaše spletne strani za konverzije oziroma večjo prodajo. Vendar je potrebno najprej prepoznati problematične dele na vašem spletnem mestu.
Vprašajte se:
- Kje izgubljate prodajo?
- Kdo odhaja in zakaj?
- Kaj lahko storite, da ujamete te zamujene priložnosti?
Ta postopek poteka s kvalitativno in kvantitativno raziskavo, tako da dobite celovit in nepristranski pogled na to, kako uspešno je vaše spletno mesto (v smislu konverzij).
Ko opravite raziskavo za prepoznavanje izzivov in priložnosti, lahko razvijete hipoteze in načine, da vidite, kateri pristopi ustvarjajo največ prodaje.
20. Optimizirajte za mobilne naprave
Optimizirati spletno stran za mobilne naprave pomeni več kot imeti le odziven dizajn. To pomeni, da načrtujete svoje spletno mesto z mislijo na mobilne obiskovalce, od začetka do konca.
Morda bo potreben večji gumb “Dodaj v košarico” na vseh straneh izdelkov, kar obiskovalcu olajša dodajanje v košarico brez povečave. Svoje slike lahko predstavite tudi v drugačnem formatu, s čimer bodo obiskovalci prek mobilnih naprav hitreje naložili fotografije izdelkov in jih bo lažje povečati.
21. Nagradite zveste stranke
Ohranjanje strank je (stroškovno) učinkovit način za povečanje spletne prodaje. Po podatkih Stitch Labs stranke, ki se vračajo, predstavljajo 22 % prihodkov spletnih trgovin, četudi so le 11 % celotne baze strank. Prav tako v enem letu porabijo 15 % več denarja.
Eden od načinov za nagrajevanje zvestih strank in velikih zapravljivcev je program zvestobe strank. Sami izbirate, kako nagraditi stranke, kako pogosto in za kakšne nakupe. Lahko imate dodatne popuste, brezplačno dostavo ali brezplačna VIP darila.
Blagovna znamka REI ima odličen program zvestobe strank. Člani plačajo enkratno članstvo (30 EUR) in prejmejo dostop do ekskluzivnih spletnih razprodaj in dogodkov. Prav tako prejmejo kode kuponov in zaslužijo nazaj del tega, kar porabijo v teku enega leta v obliki dividend.
Izkoristite moč strateškega marketinga
Nobenega dvoma ni, da lahko prava marketinška strategija pomaga doseči potencialne stranke, izboljšati povprečno vrednost naročila in povečati prodajo. Vse to so stvari, ki so nedvomno ključni vidiki rasti vašega podjetja. Z vsemi zgoraj opisanimi koraki postavljate močne temelje za uspešno spletno trgovino.
Vendar pa je navigiranje po svetu digitalnega marketinga lahko za marsikoga prevelik izziv. Tu nastopimo mi! Naše strokovno znanje je usmerjeno v uspeh spletne trgovine, vse od oblikovanja ciljno usmerjenih marketinških kampanj do optimizacije vaše spletne prisotnosti. Stopite v stik z nami še danes in povzdignimo vašo spletno trgovino v nove višave!
Uspešno!
Vaš Spletnik
- 8 načinov za izboljšanje Facebook oglasov in vpogled v oglase konkurence - 20. 11. 2024
- Učinkovitost offline marketinga v kombinaciji z online marketingom - 13. 11. 2024
- 91 nasvetov za optimizacijo pristajalne strani - 23. 10. 2024