SPLETNIK BLOG
Več kot tisoč poučnih, strokovnih, informativnih in razumljivih zapisov iz področij digitalnega marketinga
ZADNJE NA BLOGU
Marketinška strategija na spletu – Kaj sporočati kupcu?
Sep 29, 2015 | Marketing in prodaja
Priznajmo si - brez spletne strani vaše podjetje praktično ne obstaja! Čedalje več podjetij se danes osredotoča na vsebino na spletni strani, razmišljajo o e-mail marketingu, oglašujejo po vseh mogočih oglaševalskih kanalih. Pa ste se že vprašali kaj je prava vsebina,...
5 razlogov zakaj oglaševati na Facebook-u
Sep 18, 2015 | Facebook oglaševanje
Odločitev kje, kdaj, zakaj in kaj oglaševati, zna biti kar obširna naloga za podjetje. Z Google oglaševanjem dosežete efektivno in profitabilno kampanjo, ampak veliko podjetij zanemarja vrednost drugih “online” kanalov, kot je npr. Facebook. V tem članku bom z vami...
Na vsako povpraševanje odgovorite takoj (tudi izven vašega delovnega časa)
Sep 17, 2015 | Celosten spletni pristop
To, da vam nekdo pošlje povpraševanje je tako, kot da bi se v vaši fizični trgovini oglasil potencialen kupec. Njegovo povpraševanje morate obdelati čim prej! Če povpraševanje dobite izven delovnega časa, potem lahko v ta namen oblikujete povratno sporočilo, ki ga bo...
Kako primerjati uspešnost investicije v vaš marketing?
Sep 15, 2015 | Marketing in prodaja
Katere metode vaš oddelek za marketing uporablja (če sploh) za primerjavo učinkovitosti vaših marketinških kanalov? Ali veste? Z drugimi besedami, na osnovi česa lahko za posamezno investicijo trdite (pa najsi bo to plačljiv obisk (Google oglaševanje), televizijski...