SPLETNIK BLOG
Več kot tisoč poučnih, strokovnih, informativnih in razumljivih zapisov iz področij digitalnega marketinga
ZADNJE NA BLOGU
Poglavje 18: Terminski plan
Apr 22, 2009 | Marketing in prodaja
Terminski plan je okvir, v katerega so vpete vse aktivnosti planiranja novega podjetja, od identifikacije poslovne ideje do realizacije te ideje z ustanovitvijo novega podjetja. Terminski plan kaže časovni okvir in medsebojno odvisnost vseh večjih aktivnosti, ki so...
Poglavje 17: Pravilno razporejen čas podjetnika in ostalih članov teama, je lahko odločilen za rast in uspeh podjetja.
Apr 8, 2009 | Marketing in prodaja
Razumevanje osnovnih načel časovnega managementa namreč bistveno pripomore k učinkovitejši izrabi časa. Podjetniki vseh vrst novih, rastočih in zrelih podjetij, najpogosteje strnejo vse svoje težave v enem samem stavku: »Ko bi imel vsaj več časa.« Čas je podjetnikov...
Poglavje 16: Vloga podjetniških managerjev pri prehodu iz malega v veliko podjetje.
Apr 1, 2009 | Marketing in prodaja
Eden izmed najpogostejših problemov, s katerim se soočijo podjetja v prehodu iz malega v veliko podjetje, je sprememba vodenja podjetja, oziroma prehod iz podjetniškega v profesionalni management. V Sloveniji je veliko število podjetij, ki so po organizacijski...
Poglavje 15: Nagrade in spodbude – zakaj je podeljevanje nagrad lahko ključno za obstoj podjetja?
Mar 25, 2009 | Marketing in prodaja
Danes, ko že lahko z gotovostjo trdimo, da nas v Sloveniji čaka recesija in ko se svet še vedno spopada z gospodarsko krizo, se v medijih vse pogosteje pojavljajo polemike o upravičenosti izplačevanja nagrad vodilnim, predvsem tistim v podjetjih, kjer ima svoj...