Zakaj pošiljati e-novice?

Večina naših naročnikov mi večkrat omeni, da ne vidijo smisla v pisanju in pošiljanju e-novic. In takoj zatem jim z veseljem naštejem kar nekaj prednosti, zakaj bi bilo koristno to početi.

Preberi več »

Spletni piškotki – ali kaj moramo o njih vedeti

Če na vaši spletni strani uporabljate storitve kot so Google Analytics, Google Remarketing, Behavior scoring, sledilne piškotke socialnih omrežij, ali druge piškotke, ki niso nujni za delovanje samih storitev ali pretok informacij, morate od obiskovalcev vaše spletne strani za uporabo piškotkov tovrstnih storitev po novem ...

Preberi več »

Nastavitev ključnih besed: tipi ujemanja

Izbira tipa ujemanja ključnih besed je pomemben dejavnik pri izdelavi oglaševalske kampanje na klik, saj vpliva na oceno kakovosti oglasa (QS), ceno na klik (PPC) in v končni fazi tudi na uspešnost oglaševalske kampanje. Vsak tip ujemanja ima svoje prednosti in slabosti in se uporablja ...

Preberi več »

Test prvega vtisa

Obiskovalci spletno stran presodijo v nekaj sekundah. Si predstavljate da se ure in ure vloženega truda skoncentrira v tistih nekaj sekund, v tisto prvo srečanje z vašo spletno stran, na podlagi katerega se obiskovalci odločijo ali je spletna stran vredna njihovega časa?

Preberi več »

Skriti kupec v spletni trgovini

skriti-kupci

Vsi vemo, da od časa do časa v fizično trgovino pridejo tako imenovani skriti kupci, ki ocenjujejo vašo kvaliteto dela ali storitve na podlagi izkušnje z vami in potem poročajo vodstvu podjetja, kako ravnajo zaposleni s kupci. Verjetno ta način poznamo vsi.

Preberi več »

Optimizacija kontaktnega obrazca

google-izobraževanje

Kontaktni obrazec je tisti del na spletni strani, ki odigra veliko vlogo. Njegova vloga je pridobivanje email naslovov, povpraševanj ali prijav – odvisno od posla in spletne strani. A ker ni vsak kontaktni obrazec dober, si bomo pogledali kako optimizirati kontaktni obrazec, da bo le ...

Preberi več »

Google+ na pohodu

Google+ na pohodu

Čeprav je družabno omrežje Google+ (Google plus) na “sceni” že od sredine 2011, je v zadnjem času dvignil precej prahu s tem, ko se je povzpel na lestvici po aktivnih uporabnikih. Podatek je privrel v javnost v začetku letošnjega leta, velja pa za mesec december 2012.

Preberi več »

Kakšnih e-novic NE smete poslati

Veste, da je kar 80% pošte, ki jo zazna e-mail klient kot nezaželeno, ravno spam pošta? In to samo zato, ker vsebuje elemente, ki si jih bomo pogledali danes. Če ne želite, da vaša e-mail kampanja konča v spam predalu, potem berite naprej.

Preberi več »