Želim prodajati preko spleta, toda kako?

S tako velikim številom priložnosti, ki jih nudi internet je težko ne biti navdušen in zafrustriran hkrati. Mogoče je čas, da naredite korak NAZAJ in še enkrat dobro razmislite o vašem poslovnem načrtu in si poskušate priznati, da ste mogoče v nekaterih stvareh precenili vaše ...

Preberi več »

Kaj določa, da je povezava kakovostna?

Veliko ustvarjalcev spletnih strani in tistih, ki se ukvarjajo z optimizacijo strani, prepogosto razmišljajo absolutno. Black hat ali white hat, to deluje ali ne deluje, povezava je kakovostna ali ne … Takšno razumevanje stvari je lahko nevarno, saj nobena stvar, niti pri optimizaciji strani, ni ...

Preberi več »

Izdelava seznama e-mailov vaših potencialnih kupcev je ena in edina pot, ki vam zagotavlja stalni pritok novih kupcev!

Brez dvoma, izdelava seznama potencialnih kupcev je ključ do uspeha vašega spletnega marketinga. Temu bi morali nameniti 95% vašega časa. Naj bo to vaša prioriteta. Kakorkoli, omenil bi zelo pomembno stvar, za katero morate vedeti pri izdelavi vašega seznama. Če boste to spregledali, ne boste ...

Preberi več »

Zakaj izbrati Email Marketing?

Vsak podjetnik, ki je vreden svojega denarja ve, da je posel stvar rezultatov. Email marketing, v praksi pošiljanje emailov kupcem ali potencialnim kupcem, s katerimi promoviramo lastne produkte ali storitve, bazira na tej trditvi. Na ta način se da čisto enostavno priti do zelo natančnih ...

Preberi več »

3. skrivnost uspeha na internetu

V bistvu se ta skrivnost nanaša na vsak uspešen posel. In lahko rečemo, da je marketing gonilna sila vsakega uspešnega posla. Ti tudi propadajo, več ali manj zaradi tega, ker nimajo dovolj kupcev, ki bi kupovali produkt ali storitev po cenah, ki prinašajo dobiček.

Preberi več »

2. skrivnost uspeha na internetu

Dobe masovne produkcije – in masovnega tržišča – je za vedno konec! Internet je najbolj razširjen medij, kjer ironično, največ denarja kroži s pomočjo manjših spletnih strani, ki nudijo individualne produkte ali storitve in ob tem odkrivajo nove in nove skrbno izbrane tržne niše.

Preberi več »

Pisanje newslettrov, ki prodajajo!

Newsletter ali v slovenskem prevodu “e-novica”, ki ni tako pogosto uporabljan izraz, je lahko zelo dober način pristopanja k potencialnim strankam in prodajo le tem. Newsletter omogoča dostop do širšega tržišča, ki mu lahko ponudite svoje izdelke ali storitve, ob tem pa zadovoljujete tudi svoje ...

Preberi več »

Blog, na katerega se lepijo

blog

Vsebina na blogu je temelj vsakega bloga. Tudi če ga pišete samo za voljo off-site optimizacije. In če že pišete blog samo zaradi koristnih povezav, hkrati poskrbite še, da ga bodo tudi brali. Vsebino oziroma blog lahko pripravite tako, da se bodo nanj kar lepili. ...

Preberi več »

SEO ček lista – drugič

Prejšnji teden sem postavila prvih 30 vprašanj, na katere morate odgovoriti z »da«, preden objavite novo izdelano spletno stran. Tokrat sledi še druga pošiljka vprašanj, ki vas lahko reši rdečice na obrazu, ko boste našli nedelujočo povezavo na že objavljeni strani.

Preberi več »