Ja, to je noga!

Najbrž ste se do danes že dodobra spoznali s strukturo spletne strani. Pa da vam vseeno osvežim spomin. Spletna stran je sestavljena iz noge, glave in glavne vsebine. Glavna vsebina vsebuje meni, s katerim vam je predstavljena celotna vsebina, ki se skriva na spletni strani. ...

Preberi več »

Magento spletna trgovina

Magento je trenutno najhitreje razvijajoča se platforma za spletne trgovine, ki jo uporablja že preko 30.000 trgovcev. Trenutno ima na voljo že preko 2000 dodatkov za tako rekoč vsako funkcionalnost, ki obstaja v spletni trgovini. Obstajata dve različici – tako imenovana “Enterprise” različica in odprtokodna ...

Preberi več »

Twitter – trendovskih 140

Ko govorimo o socialnih omrežjih, najprej pomislimo na Facebook. To pravzaprav ni čudno, saj nam je zares že zlezel pod kožo. Kaj pa Twitter? Zagotovo poznate tudi ta fenomen, ki je eden izmed najhitreje rastočih socialnih medijev na svetu. In v naslovu nisem imela v ...

Preberi več »

Majhno, a vsem dobro vidno – FAVICON

Čeprav smo že velikokrat pisali o tem, pa vseeno opažam, da marsikdo še ne ve, kaj pomeni beseda »favicon« in kam sodi. Dejstvo je, da bo tudi brez tega vaša spletna stran ali spletna trgovina na spletu preživela, a zakaj ne bi tudi v naslovni ...

Preberi več »

Facebook stran vs. Facebook skupina

Socialno omrežje Facebook nas postavlja pred odločitev, pri kateri včasih ne vidimo pravilne. Govorim o možnostih, ki nam jih to omrežje ponuja. Če ste dovolj pozorni in Facebook jemljete resno, ste najbrž opazili in veliko slišali o Facebook strani. Kot tudi o Facebook skupini. Priznati ...

Preberi več »

Oblikovanje spletnih strani v letu 2011

V prejšnjem članku sem pisal o postopku „split testing“ oziroma t.i. vzporednem testiranju, kot sem ga poimenoval. Ugotovili smo, da gre za postopek, ki nam na podlagi sledenja statistiki obiska spletne strani pove, katera od testiranih variant spletne strani je boljša oziroma katera nam daje ...

Preberi več »

Tri v enem

Na koncu leta si vsi postavimo cilje za novo leto. In vaš letošnji cilj je sigurno povečanje prodaje tudi preko spletne strani. Vas zanima, kako lahko vplivate na prodajo? Zadeva je zelo preprosta, a od vas zahteva čas. Za začetek si preberite, kaj lahko storite ...

Preberi več »

Tri v enem.

Na koncu leta si vsi postavimo cilje za novo leto. In vaš letošnji cilj je sigurno povečanje prodaje tudi preko spletne strani. Vas zanima, kako lahko vplivate na prodajo? Zadeva je zelo preprosta, a od vas zahteva čas. Za začetek si preberite, kaj lahko storite ...

Preberi več »