Poglavje 13: VODSTVENA SKUPINA IN KADRI – Zakaj so za uspešen razvoj podjetja pomembnejši ljudje, ki ga vodijo, kot pa tehnologija?

Raziskave, ki so bile opravljene med malimi podjetniki po vsem svetu, kažejo, da je uspešnost podjetja močno odvisna od kvalitete upravljalskega tima v podjetju. Management tim ima ključno vlogo pri spreminjanju dobre poslovne priložnosti v uspešno podjetje, seveda pa si po drugi strani mala podjetja  ...

Preberi več »

Kaj je bolje? Imeti spletno stran z „zastarelo in zarjavelo“ nakupovalno košarico ali apletno trgovino, kamor naročila prihajajo sama?

Dobro vprašanje! Danes zjutraj sem kot običajno raziskoval po spletu in opazil nekaj, čemur prej nikoli niti nisem posvečal toliko pozornosti, vendar me je tokrat resnično pritegnilo. Ogledoval sem si kritike, ki so med seboj primerjale rešitve aplikacij oziroma modulov »dodajanja artiklov v košarico«, ki ...

Preberi več »

Poglavje 11: Dizajn in razvoj novih proizvodov in storitev

V današnjem času ko za napačne odločitve tako na gospodarskem kot političnem področju radi uporabljamo besedo »kriza«, je uspeh posameznih podjetij kot tudi nacionalnih ekonomij kritično odvisen od sposobnosti ustvarjanja in proizvajanja inovativnih, uporabnih in privlačnih proizvodov in storitev. Razmere na svetovnih trgih so se ...

Preberi več »

Prednosti in slabosti Facebook-a

Spletna skupnost Facebook po celem svetu združuje že preko 150 mio uporabnikov. V Sloveniji je takšnih že okoli 200.000, med njimi pa je zanimivo več kot 65 % žensk. Na tem spletnem mestu lahko srečate ljudi iz celega sveta, se z njimi pogovarjate v živo, ...

Preberi več »

Nič ni boljšega kot “nišni marketing”!

Lepota t.i. nišnega marketinga je, da nikoli ni težko priti na dan z novo „nišno idejo“. Vsem tistim, ki nekako nimate ideje za nadgradnjo vašega obstoječega ali razvoj novega produkta, ki cilja na novo strukturo potrošnikov, lahko z gotovostjo zatrdim, da idej ne bo nikoli ...

Preberi več »

Poglavje 9: Prodajne cene

Tudi vi se boste verjetno strinjali s trditvijo, da je najpomembnejši dejavnik, ki vpliva na nakupne odločitve potrošnikov, cena proizvodov oz storitev. Cena je denarna vrednost proizvodov/storitev, ki se oblikuje na trgu. Cena, ki jo je kupec pripravljen plačati pove, kakšno vrednost mu določeni proizvodi ...

Preberi več »