SPLETNIK BLOG
Več kot tisoč poučnih, strokovnih, informativnih in razumljivih zapisov iz področij digitalnega marketinga
ZADNJE NA BLOGU

Osnove Instagram oglaševanja za podjetja
Mar 23, 2021 | Marketing in prodaja
Da najprej razčistimo pogosto zmedo: Instagram oglaševanje še vedno ni panoga zase, vendar je zgolj podaljšek Facebook oglaševanja. To pomeni, da morata biti Facebook in Instagram račun povezana, da lahko ustvarimo Instagram ali Facebook oglas v...

Dobra uporabniška izkušnja prinaša več konverzij
Feb 24, 2021 | Izdelava spletnih strani
Ali veste, da uporabniška izkušnja (t.i. UX/User Experience) spletne strani vašega podjetja določa uspeh vseh vaših marketinških aktivnosti? In predvsem na najbolj pomemben proces vseh podjetij: da se obiskovalec spremeni v stranko. Ne glede na to, koliko vlagate v...

Kako napisati prodajno učinkovit oglas na Googlu?
Feb 23, 2021 | Google oglaševanje
Pri Google oglaševanju se beseda „ustreznost“ nanaša na to, kako koristne so vaše informacije pri iskanju vaših kupcev. Pri določanju ustreznosti oziroma pomembnosti, gleda program Google AdWords na več stvari vključno s ključnimi besedami, oglasi in ciljno stranjo in...

Kakšen je učinkovit banner?
Jan 6, 2021 | Marketing in prodaja
Dober banner lahko na spletno stran pripeljete ogromno obiskovalcev - veliko več, kot npr. oglaševanje na iskalnem omrežju. V tem prispevku si bomo pogledali, katere elemente mora imeti banner, da bo čim bolje učinkoval na tiste, ki ga bodo videli. Ker 11 %...