SPLETNIK BLOG


Več kot tisoč poučnih, strokovnih, informativnih in razumljivih zapisov iz področij digitalnega marketinga

ZADNJE NA BLOGU

Kakšen je učinkovit banner?

Kakšen je učinkovit banner?

Dober banner lahko na spletno stran pripeljete ogromno obiskovalcev - veliko več, kot npr. oglaševanje na iskalnem omrežju. V tem prispevku si bomo pogledali, katere elemente mora imeti banner, da bo čim bolje učinkoval na tiste, ki ga bodo videli. Ker 11 %...

read more
Kako napisati prodajno učinkovit oglas na Googlu?

Google prikazno omrežje

Prikazno omrežje je zbirka spletnih mest – vključno s specifičnimi Googlovimi spletnimi mesti, kot so Google Finance, Gmail, Blogger in YouTube – ki prikazujejo AdWords oglase. Omrežje vključuje tudi spletna mesta in aplikacije za mobilne naprave. Ste že kdaj videli...

read more
Kako napisati prodajno učinkovit oglas na Googlu?

Izračun ROI pri oglaševanju na Googlu

Veliko oglaševalcev ne izračunava kolikšen je ROI (return on investment, slo - dobiček na investicijo), pa čeprav je to temeljni kazalec smiselnosti investicije v oglaševanje. Napredni Google oglaševalec kampanjo optimizira glede na stopnjo konverzije in strošek na...

read more

Ne zamudite naslednje objave

Vpišite svoj e-mail naslov in enkrat tedensko vas bomo obvestili o novostih na našem blogu.

POŠLJI POVPRAŠEVANJE