SPLETNIK BLOG
Več kot tisoč poučnih, strokovnih, informativnih in razumljivih zapisov iz področij digitalnega marketinga
ZADNJE NA BLOGU

Kako napisati prodajno učinkovit oglas na Googlu?
Feb 23, 2021 | Google oglaševanje
Pri Google oglaševanju se beseda „ustreznost“ nanaša na to, kako koristne so vaše informacije pri iskanju vaših kupcev. Pri določanju ustreznosti oziroma pomembnosti, gleda program Google AdWords na več stvari vključno s ključnimi besedami, oglasi in ciljno stranjo in...

Kakšen je učinkovit banner?
Jan 6, 2021 | Marketing in prodaja
Dober banner lahko na spletno stran pripeljete ogromno obiskovalcev - veliko več, kot npr. oglaševanje na iskalnem omrežju. V tem prispevku si bomo pogledali, katere elemente mora imeti banner, da bo čim bolje učinkoval na tiste, ki ga bodo videli. Ker 11 %...

Google prikazno omrežje
Dec 7, 2020 | Google oglaševanje
Prikazno omrežje je zbirka spletnih mest – vključno s specifičnimi Googlovimi spletnimi mesti, kot so Google Finance, Gmail, Blogger in YouTube – ki prikazujejo AdWords oglase. Omrežje vključuje tudi spletna mesta in aplikacije za mobilne naprave. Ste že kdaj videli...

Izračun ROI pri oglaševanju na Googlu
Dec 4, 2020 | Google oglaševanje
Veliko oglaševalcev ne izračunava kolikšen je ROI (return on investment, slo - dobiček na investicijo), pa čeprav je to temeljni kazalec smiselnosti investicije v oglaševanje. Napredni Google oglaševalec kampanjo optimizira glede na stopnjo konverzije in strošek na...