Posodobljeno 13. 11. 2024
Za dosego večjega prometa in prodaje v vaši spletni trgovini je ključnega pomena pravilna optimizacija spletne trgovine (SEO). Čeprav je na spletu veliko člankov z nasveti za splošno uporabo SEO optimizacije, je veliko manj tistih, ki se osredotočajo na specifične potrebe spletnih trgovin.
Zato vam želimo v tem članku, predstaviti temeljno razumevanje SEO optimizacije za spletne trgovine. Ta vpogled vam bo zagotovil, da Googlu pošiljate pravilne signale in dosegate želene (prodajne) cilje.
Povzetek:
- Pomen SEO optimizacije za spletne trgovine: Pravilna optimizacija spletnih trgovin je ključnega pomena za povečanje prometa in prodaje v spletni trgovini. Stranke pogosto iščejo produkte preko iskalnikov, zato je pomembno, da je spletna trgovina dobro vidna v rezultatih iskanja.
- Kaj zajema optimizacija spletne trgovine: Vključuje optimizacijo naslovov, opisov izdelkov, metapodatkov, notranje strukture povezav, navigacijske strukture za iskanje in uporabniške izkušnje.
- Pomen statičnih strani: Poleg produktov je pomembno optimizirati tudi statične strani, kot so domača stran, o strani, F.A.Q. strani, blog članki, pomoč in kontaktna stran.
- Razumevanje ciljnega občinstva: SEO optimizacija omogoča ciljanje pravega občinstva brez potrebe po oglasih.
- Pomembnost kategorij strani: ključne so za organizacijo spletne trgovine in olajšajo navigacijo ter iskanje izdelkov, hkrati pa vplivajo na avtoriteto in uvrstitve v iskalnih rezultatih.
- Optimizacija konverzij (CRO): osredotoča se na izboljšanje učinkovitosti spletne trgovine pri konverziji obiskovalcev v stranke. To vključuje teste in optimizacijo elementov strani za povečanje stopnje konverzije.
Kazalo
Kaj je optimizacija spletne trgovine?
SEO optimizacija spletne trgovine je postopek, s katerim postane vaša spletna trgovina bolj vidna na straneh z rezultati iskalnika (SERP). Kadar ljudje iščejo produkte, ki jih prodajate je ključnega pomena, da ste čim višje uvrščeni. Tako boste prejeli več prometa v vašo spletno trgovino.
Promet lahko pridobite s plačanim iskanjem (Google Ads oglaševanje), vendar SEO stane veliko manj. Poleg tega lahko zaviralci oglasov in t.i. slepota na oglase zmanjšajo učinkovitost plačanega iskanja. Še en razlog več, da se lotite SEO optimizacije vaše spletne trgovine.
SEO optimizacija spletne trgovine običajno vključuje optimizacijo vaših naslovov, opisov izdelkov, metapodatkov, notranje strukture povezav, navigacijske strukture za iskanje ter uporabniško izkušnjo. Vsak produkt, ki ga prodajate, bi moral imeti namensko stran, ki je namenjena pridobivanju prometa iz iskalnikov.
Vendar ne pozabite na statične strani vašega spletnega mesta, kot so:
- Domača stran
- O strani
- F.A.Q. strani (pogosta vprašanja)
- Blog članki
- Pomoč/help center
- Kontaktna stran
Ustvarite seznam ključnih besed za te strani. Orodja, kot je KeyWord planner, olajšajo iskanje ene dolgorepe ključne besede in semantičnih ključnih besed, ki se dobro ujemajo z njo.
Zakaj je SEO optimizacija spletne trgovine tako pomembna
Kaj naredijo stranke, ko potrebujejo izdelek ali storitev? Mnoge gredo na iskalnik kot je Google. Iščejo možnosti, nasvete, primerjave in druge informacije, ki bi jim pomagale pri sprejemanju premišljenih odločitev.
V primeru, da vaša spletna stran ni prikazana v SERP-jih, izgubite pomemben dostop do zainteresiranih potencialnih strank. Morda pa so vaši produkti na spletu, vendar jih je mogoče najti?
Iz omenjenih razlogov se je pomembno lotiti optimizacije spletne trgovine. S SEO optimizacijo boste dosegli ciljno občinstvo, ne da bi morali plačati za oglase. Ko pritegnete ljudi v svojo spletno trgovino, jih lahko navdušite ter spodbudite s:
- svojo ponudbo,
- zanimivim besedilom in
- privlačnimi pozivi k dejanju.
V kolikor svojo spletno stran optimizirate samo za ljudi, naredite svojemu podjetju medvedjo uslugo. SEO optimizacija spletnih trgovin namreč obravnava prvo oviro pri pridobivanju novih strank: pritok ljudi v vašo spletno trgovino.
Kako se lotiti SEO strategije spletne trgovine
SEO optimizacija spletne trgovine se morda zdi ogromen zalogaj, še posebej, če že imate kompleksno spletno trgovino. Da, morda bo trajalo nekaj časa, vendar lahko postopek pospešite s premišljeno strategijo.
Določite prednostne strani: katere strani na vašem spletnem mestu imajo največ prometa? Začnite z njimi. Poleg tega, če želite, da se ljudje osredotočijo na določen izdelek, najprej optimizirajte za ta izdelek.
Ustvarite potek dela/workflow: SEO zahteva, da izpolnite veliko posebnih zahtev. Izbira ključnih besed, dodajanje metapodatkov, pravilno poimenovanje slik, dodajanje nadomestnih atributov slike in vključevanje povezanih ključnih besed sodijo v to kategorijo.
Oglejte si konkurenco: vaša SEO strategija mora biti zasnovana tako, da prelisiči konkurenco. Oglejte si spletna mesta svojih najboljših konkurentov in preverite njihova prizadevanja za SEO. Določite načine, kako izboljšati svojega.
Sledite CRO: Optimizacija konverzije (CRO) mora slediti SEO. O tem bomo več govorili kasneje.
Najboljše prakse za SEO strategijo vaše spletne trgovine
Oglejmo si nekaj najboljših nasvetov za SEO optimizacijo spletne trgovine.
Uporabite prave ključne besede
Da, ključne besede so še vedno pomembne. Ne preobremenite svojih naslovov in opisov izdelkov z izbranimi ključnimi besedami, vendar morajo le-te biti prisotne v besedilih.
Omenite svojo primarno ključno besedo v naslovu izdelka, opisu, meta opisu, nadomestnih atributih slike in podnaslovih. Povsod dodajte ključne besede latentnega semantičnega indeksa (LSI). To so povezane ključne besede, ki Googlu pomagajo razumeti vašo spletno stran v kontekstu.
Analizirajte obseg iskanja po ključnih besedah, CPC in namenu uporabnika
Preden uporabite ključno besedo, jo raziščite. Ugotovite, kako pogosto jo ljudje iščejo (obseg iskanja po ključnih besedah), kako konkurenčna je v oglaševalskem prostoru (cena na klik ali CPC) in kaj ljudje iščejo, ko uporabijo to ključno besedo.
Obseg mesečnega iskanja vam pove, koliko zanimanja vzbudi določena ključna beseda pri strankah. Velik obseg pomeni večjo priljubljenost, kar pomeni, da boste prejeli več aktivnih iskanj za to ključno besedo.
CPC vam pove, koliko ljudje plačajo na klik pri oglaševanju na podlagi določene ključne besede. Visok CPC pomeni večjo konkurenco. Če je vaša ciljna ključna beseda izjemno konkurenčna, razmislite o iskanju dolgorepe alternative.
Namen uporabnika pa opisuje, kaj želi oseba najti, ko vnese določeno ključno besedo v Googlovo iskalno vrstico. Recimo, da nekdo vnese “tuš” in pritisne Enter.
Ali ta oseba želi informacije o namestitvi tuša v kopalnici, popravilu, tuš ročkah, gelih za tuširanje ali nečem povsem drugem? V kolikor ne morete določiti namena uporabnika za ključno besedo, dodajte druge besede v iskalni niz za jasnost.
Raziščite konkurenco
V primeru, da ne veste kje začeti z optimizacijo spletne trgovine, potem je vaša konkurenca najboljša izbira. Predvsem večji konkurenti so se verjetno že potrudili za optimizacijo svojih spletnih trgovin in marsikatero njihovo skrivnost lahko izveste na njihovih spletnih straneh.
Ključne besede so tisto, na kar se morate osredotočiti. Predvsem boste želeli analizirati ključne besede na njihovih domačih straneh in straneh z najboljšimi izdelki.
Kako lahko ugotovite, ali se spletno mesto optimizira za določeno ključno besedo? Začnete lahko z Moz browser extension, da si ogledate SEO naslov in opis, ki ga vaši konkurenti uporabljajo v svojih naslovnih oznakah (angl. tag line).
Uporabite lahko tudi orodja, kot je Ahrefs, da vidite, katera je vaša najožja organska konkurenca (po ključnih besedah) in kje se vaše spletno mesto nahaja v primerjavi z njimi. Orodje prav tako omogoča prikaz prekrivajočih se ključnih besed, kot tudi takšnih, za katere se vi še ne uvrščate (konkurenca pa) in bi lahko predstavljali dodatno priložnost za vas.
Preverite pa tudi pristajalne strani svojih konkurentov, da boste lahko videli, kako uporabljajo navedene ključne besede za optimizacijo teh strani.
Osredotočite se na SEO domače spletne strani
Domača stran je običajno tista, kjer večina podjetij usmeri svoj proračun in prizadevanja za SEO. Čeprav je vsekakor ena najboljših strani vašega spletnega mesta za optimizacijo, pa nikakor ni edina, na katero bi se morali osredotočiti.
Dobro optimizirana domača stran vključuje naslednje stvari:
SEO title tag
SEO title tag ali naslovna oznaka je eden najpomembnejših elementov on-site optimizacije. Vsebovati mora ime vašega podjetja skupaj z glavno ključno frazo, na katero ciljate. To naslovno oznako napišite z manj kot 70 znaki in na način, ki je privlačen za potencialne stranke, saj bodo ta tekst videli v rezultatih iskanja.
Meta opis domače strani
Čeprav to ni pomembno, kar zadeva uvrstitev ključnih besed, je meta opis za vašo domačo stran 160-mestni opis vašega podjetja, ki bo prikazan tudi pri iskanju pod naslovno oznako/title tag. Napišite ga tako, da bo ljudi spodbudil k obisku vaše spletne trgovine.
Vsebina domače strani
Vsebina na vaši domači strani bi morala obiskovalcem na jasen in jedrnat način pomagati izvedeti več o vašem podjetju in ponudbi. Ne preobremenite potencialno stranko s preveč informacijami. Razmislite raje o tem, da bi na domači strani predstavili nekaj najboljših izdelkov in svojo edinstveno prodajno ponudbo.
Natrpane domače strani lahko zmedejo tako obiskovalce kot tudi iskalnike. Na primer, morda prodajate različne kategorije izdelkov. Google bo težko ugotovil, kaj prodajate in na koga ciljate s svojimi izdelki, zato natančno povejte, kaj ponuja vaše spletno mesto.
Poenostavite arhitekturo svoje spletne strani
Kadar v spletno trgovino dodajate izdelke in kategorije izdelkov, ne pozabite, da ima arhitektura oz. struktura spletnega mesta pomembno vlogo pri optimizaciji iskanja. Imejte jasno hierarhijo navigacije, od vaše domače strani do kategorij izdelkov do izdelkov, navedenih v njih.
Boti iskalnikov bodo odkrili vaše strani in izdelke v spletni trgovini na podlagi jasne strukture notranjih povezav, ki ji je enostavno slediti – in ne preveč globoko.
Osnovno pravilo za iskalnike in obiskovalce je zagotoviti, da lahko oseba vse doseže v treh klikih. Kaj to pomeni? Na domači strani bi morala potencialna stranka narediti največ tri klike, da pride do katerega koli izdelka na vašem spletnem mestu.
Notranje povezave
Notranje povezave imajo dva glavna namena:
- Izboljšanje SEO optimizacije s prikazom, kako so strani med seboj povezane
- Povečanje časa na spletni strani s spodbujanjem obiskovalcev k nadaljnjemu raziskovanju vašega spletnega mesta
Povezave do sorodnih izdelkov ali člankov na blogu, bogatih z informacijami, lahko pomagajo izboljšati SEO spletne trgovine in naredijo vaše spletno mesto bolj privlačno.
Optimizirajte produktne strani
Produktne strani so življenjska sila vašega podjetja, zato boste želeli veliko svoje energije usmeriti v njihovo optimizacijo. Mnogi lastniki spletnih trgovin preprosto napišejo nekaj vrstic besedila o vsakem izdelku in dodajo sliko ali video.
Na produktnih spletnih straneh potrebujete več informacij, da jih bo Google lahko našel. Tukaj so konkretne stvari, na katerih želite delati.
Ime produkta
Ime vašega produkta je pomembno. V večini primerov se uporablja tudi v SEO naslovu in URL-ju strani vašega izdelka. Zato boste morda želeli razmisliti o dodajanju običajnega iskalnega izraza ali ključne besede svojim izdelkom.
Na primer, če prodajate pajkice, ki sežejo do kolen, v ime izdelka vključite »kratke pajkice«. Na ta način se ključna beseda konča tudi v SEO naslovu in URL-ju.
Kot dodaten bonus, ko ljudje delijo vaš izdelek na Facebooku ali kje drugje, bo ta ključna beseda v naslovu objave v skupni rabi.
Optimizacija slike
Za trenutek se postavite v čevlje vaše stranke. Ali je bolj verjetno, da boste izdelek kupili v spletni trgovini, ki jasno prikazuje izdelek iz čim več zornih kotov, ali na strani, ki nima nobene slike?
Slike niso pomembne samo za vaše stranke, ampak so pomembne tudi za optimizacijo iskanja.
Za pravilno optimizacijo slik, začnite z imenom datoteke. Na strani z izdelki ne dodajajte slik z imenom IMG0010.jpg. Namesto tega uporabite ime izdelka in glavno ključno besedo, kot je eastcoast-skinny-jeans.jpg. Če imate alternativne poglede na svoj izdelek, vključite ključne besede, ki bi jih ljudje uporabili, če bi iskali te slike.
Poleg tega, ko dodate svoje slike na stran izdelka, vključite ime izdelka in ključno besedo v ALT besedilo. Rezultat? Vaše slike imajo zdaj možnost, da se prikažejo v Googlovem iskanju slik ali na glavni strani z rezultati iskanja kot del dodatne predstavnosti.
Video
Pomagajte svoji stranki, da bo bolj samozavestna glede svojih nakupov, tako da na svojo produktno stran dodate video. Videoposnetek lahko poda osnovne informacije o vašem izdelku (kot reklama), z navodili o načinih uporabe izdelka za doseganje rezultatov ali pričevanja ljudi, ki so izdelek uporabljali.
Objavljanje videoposnetkov zunaj spletne strani na platformah kot je YouTube, je lahko odličen način za privabljanje in izobraževanje potencialnih strank o vaši ponudbi.
Izobraževalni DIY videoposnetki lahko na primer ljudem pokažejo, kako ustvariti nekaj zanimivega ali uporabnega z vključitvijo vaših izdelkov. Ko se bodo lotili tega projekta, bodo bolj verjetno kupili vaše povezane izdelke.
Mnenja strank
Dobre ocene in mnenja preteklih strank so še en način za povečanje zaupanja potencialnih strank v vašo ponudbo. Vendar tudi slabše ocene niso vedno slaba stvar. Pomislite – če imate izdelek z višjo ceno, ki ima odlične ocene in komentarje, in artikel z nižjo ceno ter povprečnimi mnenji, potem bodo ljudje bolj verjetno izbrali izdelek z višjo ceno, kar bo imelo za posledico večjo prodajo.
Pogosta vprašanja ali FAQ
Ali ljudje postavljajo vprašanja o vaših produktih? Običajno, da. Vsebina s pogostimi vprašanji o izdelku na straneh izdelkov je ključ do konverzij.
V kolikor imajo stranke vprašanja, na katera ne odgovorite, bodo le-te šle drugam, da bi poiskale te odgovore – in verjetno kupile pri podjetju, ki odgovori na vprašanja.
Dobra ideja je tudi, da imate na svojem spletnem mestu stran s splošnimi pogostimi vprašanji. Če odgovorite na osnovna vprašanja o varnosti, pošiljanju in vračilu izdelkov, lahko povečate zaupanje kupcev, kar vodi do večje prodaje.
Uporabite odziven dizajn spletnih strani
Ljudje dandanes veliko nakupujejo prek mobilnih naprav. Uporaba odzivnega dizajna za vašo spletno trgovino ne privede le do boljše uporabniške izkušnje, ampak tudi do boljših rezultatov iskanja. Googlov mobile-first indeks, uporablja kot signal za razvrstitev prijaznost do mobilnih naprav.
Zmanjšajte hitrost nalaganja spletne strani
Hitrost nalaganja strani je tudi signal za razvrščanje, tako za namizne kot mobilne naprave. Hitreje kot se vaše strani naložijo, bolje vas bo Google uvrstil.
Kako zmanjšate hitrost nalaganja strani? Osredotočite se na to, da iz spletnih strani odstranite čim več nepotrebnih elementov. Recimo, odstranite vse vtičnike ali dodatke, ki ne prispevajo k vaši spletni prodaji.
Velikost in dimenzija slike
Večje kot so vaše slike, dlje časa potrebuje brskalnik, da jih naloži. Če zmanjšate velikost slike iz 1.000 × 1.000 pikslov na 500 × 500 pikslov, ste zmanjšali njeno “težo” za polovico. Slike lahko shranite tudi kot manj kakovostne JPG (JPEG) s programom, kot je Adobe Photoshop.
Samo kliknite »Datoteka« in »Shrani kot …«
Sliko boste lahko shranili kot JPG (JPEG) na ravni kakovosti med nič in 12.
Preprosto premikanje puščice z 12 na osmico lahko drastično zmanjša velikost datoteke. V tem primeru je slika šla s 125K na 82,4K.
Optimizacija spletne trgovine in povratne povezave
Povratne povezave so še en signal za razvrščanje, ki ga Google uporablja, da ugotovi, kam vaše strani spadajo v SERP. Več kot imate povratnih povezav z visokokakovostnih spletnih mest, bolj verodostojna postane vaša spletna stran.
Ustvarjanje povratnih povezav vaše spletne trgovine ni nujno težko opravilo. Gostujoče blog objave, povezane z vašo tržno nišo, so preprost način za ustvarjanje povezav. Preprosto pošljite e-pošto lastnikom blogov, ki vas zanimajo, in jim ponudite tri ali več idej za morebitne gostujoče objave.
Zakaj so strani s kategorijami spletne trgovine pomembne?
Strani s kategorijami lahko povečajo avtoriteto spletne strani.
Najboljše prakse za spletne trgovine kažejo, da bi morale imeti hierarhično strukturo z največ 3 ravnmi.
To pomeni, da so poleg domače strani druge najpomembnejše strani spletne trgovine – strani s kategorijami. Kot lahko vidite na spodnjem diagramu, sta avtoriteta in »povezava« močnejša na straneh s kategorijami, saj se te nahajajo visoko v hierarhiji.
V kolikor želite to izkoristiti in imeti prednost v smislu uvrstitve in prometa, se mora opraviti optimizacija spletne trgovine. Če tega ne storite, lahko pride do nasprotnega učinka, saj jih Google ne bo imel za pomembne in bo to negativno vplivalo na vašo splošno avtoriteto domene.
Strani s kategorijami vam lahko pomagajo doseči višjo uvrstitev
Drug pomemben razlog, zakaj so strani s kategorijami pomembne, so uvrstitve.
Številne spletne trgovine se ne morejo uvrstiti na strani s posameznimi izdelki, ker so enaki izdelki na voljo na večjih spletnih mestih in običajno zasedajo prva mesta v SERPS ali ker ljudje za iskanje ne uporabljajo imen posameznih izdelkov, ampak uporabljajo bolj splošne izraze.
Na primer, recimo, da prodajate moške neoprenske obleke za deskanje. Uporabniki bodo bolj verjetno iskali »moške neoprenske obleke za deskanje« in druge sorodne izraze in ne posameznih izdelkov.
Najboljši pristop je imeti strani s kategorijami, optimizirane za splošne pogoje.
Kako optimizirati strani s kategorijami
Oglejmo si 8 korakov, ki jih morate upoštevati, da boste imeli dobro optimizirane strani kategorij.
1.Optimizirajte svoje URL-je kategorij
Kategorija SEO se začne z optimizacijo URL-jev. URL-ji vaše kategorije morajo natančno opisati, kaj je stran, brez dodatnih znakov ali nepotrebnih informacij.
Na primer, če imate kategorijo za moške čevlje, mora biti vaš URL: https://example.com/moški-čevlji
Vaši URL-ji naj bodo čisti, kratki in jedrnati ter poskrbite, da lahko uporabnik že iz URL-ja razbere, za kaj gre v kategoriji.
Optimizacija URL-jev kategorij za WooCommerce
Če uporabljate WordPress in Woocommerce kot svoj CMS, morate imeti category slug. Privzeti slug je kategorija izdelka. Lahko ga uporabite takšnega, kot je, ali pa ga spremenite, če je mogoče vse vaše izdelke združiti. Na primer, če prodajate e-knjige, bi bil privzeti URL za kategorijo SEO:
http://www.example.com/product-category/SEO, ker pa so vsi izdelki, ki jih prodajate, e-knjige, lahko kategorijo izdelkov spremenite v e-knjige in vaš URL bo postal: http://www.example.com/ebooks/SEO, kar je boljše. Opomba: te nastavitve najdete v Settings -> Permalinks.
2.Optimizirajte svoje naslove kategorij
Naslov kategorije je odlična priložnost, da Googlu posredujete močne signale o strani in njeni vsebini. Pri oblikovanju naslovov upoštevajte naslednje:
Če veste, katere ključne besede ljudje uporabljajo v svojih iskalnih poizvedbah, vam bo to pomagalo priti do zelo optimiziranih naslovov. Naslove začnite s ključnimi besedami in nato dodajte ime svoje blagovne znamke. Na primer:
Ženski čevlji: škornji, pete, superge in več | mybrand.com
namesto tega: mybrand.com | Ženski čevlji: škornji, pete, superge in drugo
3.Optimizirajte svoj META opis kategorije
Opis strani s kategorijo nima neposrednega vpliva na SEO na strani, ima pa pomembno vlogo pri doseganju višjega razmerja med prikazi in kliki (CTR), ko vam uspe doseči uvrstitev na prvo stran za ta stran. Kar napišete v polje meta opisa, je lahko prikazano v rezultatih iskanja. V opisih kategorij poskušajte povzeti svoje izdelke in ponudbo. Če ponujate brezplačno dostavo, brezplačna vračila itd., to povejte v opisu, da spodbudite uporabnike, da kliknejo vaš vnos.
4.Oznaka kategorije H1
Strani vaše kategorije je treba optimizirati na enak način kot druge strani ali objave na vašem spletnem mestu, kar vključuje optimizacijo oznake H1 in vsebine strani. Stran s kategorijo mora imeti samo eno oznako H1 in ta mora biti na vrhu strani. Lahko je enaka NASLOVU strani ali drugačna, vendar mora še vedno vsebovati ciljne ključne besede.
Pod oznako H1 lahko dodate tudi nekaj vrstic vsebine, da uporabnikom in pajkom iskalnikov zagotovite dober namig o tem, kaj stran predstavlja. Če želite, lahko prikažete isto vsebino kot meta opis. Tukaj je zelo lep primer:
5.Vsebina besedila kategorije
Ko gre za vsebino, veliko podjetij težko doda besedilno vsebino na stran kategorije, ker lahko pokvari zasnovo strani in odvrne pozornost od najpomembnejših elementov strani, tj. izdelkov.
Dober način za premagovanje te težave je, da imate nekaj vrstic vsebine pod oznako H1 in nato dodate nekaj povezane besedilne vsebine na dnu strani.
Kot lahko vidite v zgornjem primeru, so na dnu strani s kategorijami dodali nekaj odstavkov optimizirane vsebine in notranjih povezav do podkategorij izdelkov, kar je odlično za SEO.
6.Elementi za optimizacijo konverzij
Ne pozabite, da je stran s kategorijo tudi pristajalna stran in je lahko prva stran, ki jo bodo uporabniki videli ob obisku iz iskalnikov, Facebooka ali AdWordsa. To pomeni, da mora vključevati tudi vse tiste elemente, ki so potrebni, da uporabnike prepričate, spodbudite in obdržite v vaši spletni trgovini, da opravijo nakup. Vse, kar smo razpravljali o SEO domače strani spletne trgovine, velja tudi za strani kategorij.
Stvari, kot so:
- Vaš logotip in kontaktni podatki
- Vaše ponudbe ali promocije
- Gumbi za poziv k dejanju
- Povezave do nakupovalne košarice in prijave v račun
- Prijave na novice
- Pričevanja
- Možnosti menija
Opozorite na svoje najbolj priljubljene izdelke
V kolikor imate na svojih straneh s kategorijami veliko izdelkov, olajšajte strankam, da najdejo, kar želijo, tako da jim pokažete seznam najbolj priljubljenih (ali najbolje prodajanih) kategorij in izdelkov.
Idealno bi bilo, da bi bil ta razdelek postavljen na pregib in pod vaš glavni naslov (h1), kot je prikazano v spodnjem primeru.
7.Vizualne komponente in drugi elementi uporabnosti
Poleg prikazovanja prave vsebine mora pravilno optimizirana stran s kategorijami vključevati tudi slike in druge elemente, ki uporabnikom pomagajo najti, kar želijo, v najmanjšem možnem številu klikov.
Slike so pomembne in potrebne za vsako spletno trgovino. Uporabljajte le visokokakovostne optimizirane slike – slike slabe kakovosti vas lahko stanejo strank.
V primeru, da imate veliko izdelkov v isti kategoriji, bi morali imeti na strani s kategorijami filtre, ki uporabnikom pomagajo zožiti izbiro in najti izdelke, ki jih želijo.
Pod slikami izdelka se prepričajte, da imate natančen opis izdelka in prikažite ocene ter cene. Če gre za nov izdelek v vaši ponudbi, dodajte oznako na vrh slike, da to poudarite. Enako velja za posebne ponudbe.
8. Pravilno nastavite kanonično oznako/URL
V primerih, ko se vaše strani s kategorijo izdelkov razširijo na več kot eno stran ali ko na strani s kategorijo uporabljate filtre, morate nastaviti kanonični URL.
Z nastavitvijo kanoničnega URL-ja se vse povratne povezave pripišejo strani z glavno kategorijo (s čimer je vaša stran močnejša) in se izognete težavam s podvojeno vsebino.
Na primer, če imate URL kategorije izdelka, ki je videti takole: https://www.example.com/my-product-category in imate omogočen paging, ko uporabniki kliknejo, da gredo na stran 2, bi bil URL nekaj takole: https://www.example.com/my-product-category/2/.
Da bo Google razumel, da so naslednje strani del strani glavne kategorije, morate nastaviti kanonični URL za druge strani na https://www.example.com/my-product-category.
Najboljša orodja za SEO spletne trgovine
Pravilno opravljena optimizacija spletne trgovine potrebuje prava orodja. V nadaljevanju izpostavljamo nekaj najbolj koristnih orodij za izboljšanje on-page in off-page SEO za večjo vidnost v iskalnikih.
Ubersuggest
Zelo koristno orodje za izolacijo najboljših ključnih besed vaše spletne trgovine in za iskanje sorodnih ključnih besed za izboljšanje vaše uvrstitve. Preprosto vnesite ključno besedo, povezano z vašim produktom. Orodje bo iz različnih virov na spletu poiskalo informacije o povezanih ključnih besedah, CPC, obsegu iskanja in drugem.
Ahrefs
Uporabite Ahrefs za optimizacijo in sledenje vaši SEO strategiji. Odličen je za iskanje povratnih povezav do vašega spletnega mesta in tudi do spletnih mest vaših konkurentov. Če se je nekdo povezal z vašim konkurentom, boste morda lahko našli povezavo do svojega spletnega mesta tako, da kontaktirate to osebo ali podjetje in vzpostavite odnos. Ponudite povezavo do njegovega ali njihovega spletnega mesta, nato predlagajte eno od svojih visokokakovostnih objav, ki bi utegnila zanimati njihovo občinstvo.
ScreamingFrog
Odlično orodje za iskanje težav v vaši spletni trgovini, kot so nedelujoče povezave, manjkajoči meta opisi in podvojena vsebina. Ko odkrijete te težave, ustvarite preusmeritve ali dodajte manjkajočo vsebino, da ne boste kaznovani v iskalnikih. Brezplačna različica ponuja veliko uporabnih orodij, a če imate več kot 500 razširitev URL-jev, boste morda želeli nadgraditi na premium.
MOZ
MOZ je idealno orodje, ko želite slediti in najti ključne besede, priložnosti za ustvarjanje povezav in analizirati metrike spletnih strani konkurentov. Obstaja brezplačna in plačljiva različica, odvisno od vaših potreb po kompleksnih funkcijah.
Zakaj bi morali združiti SEO s CRO
V prvi polovici članka smo se na kratko dotaknili CRO, toda kaj imajo stopnje konverzije opraviti s SEO? Odgovor je, da gre za dve fazi, skozi katere mora stranka iti, da kupi v vaši spletni trgovini.
Če ljudje ne najdejo vašega spletnega mesta (SEO), ne morejo opraviti konverzije/nakupa. Podobno, če niste optimizirali za konverzije, vam vsi obiskovalci na svetu ne bodo prinesli prodaje.
Združevanje SEO s CRO vam daje zmogljiv nabor strategij, ki vam pomagajo pri spodbujanju konverzij in ustvarjanju prodaje. Svet spletne prodaje je postal vse bolj konkurenčen, zato potrebujete načine, kako privabiti več ljudi na svoje spletno mesto in skozi nakupni proces.
Začnite tako, da natančno analizirate svoje spletno mesto s poročili o toplotnem zemljevidu, drsnem zemljevidu in confetti reports. Oglejte si, kako ljudje uporabljajo vaše spletno mesto, da lahko optimizirate vsako stran za konverzije. Dokler ste optimizirani tudi za SEO, lahko ustvarite dosleden promet in ustvarite višje konverzije.
Povečanje konverzij se začne z obvladovanjem SEO optimizacije
Številna podjetja želijo skočiti takoj na cilj, ki je – povečanje konverzij. To je pravilna miselnost, vendar so vmesne faze ključnega pomena. Stranke morate prvo pritegniti na svoje spletno mesto, preden lahko računate na konverzije. V kolikor pričnete s SEO za spletne trgovine, ste že korak bližje uspehu.
Zato ne pozabite:
- Izberite prave ključne besede
- Izvedite raziskavo konkurence
- Osredotočite se na SEO domače strani
- Poenostavite arhitekturo spletnega mesta
- Optimizirajte strani izdelkov
- Uporabite odziven dizajn
- Zmanjšajte hitrost nalaganja strani
- Ustvarite povratne povezave
- Poskrbite za kategorije strani
Če sledite tem korakom, bo vaša spletna trgovina bolje uvrščena v iskalnikih, kar bo prineslo več možnosti za boljše konverzije.
Želite poskrbeti za SEO vaše spletne trgovine in popeljati konverzije v višave? Kontaktirajte nas. Pomagali smo že mnogim spletnih trgovinam doseči pomembne mejnike, z veseljem poskrbimo tudi za vašo!
Uspešno!
Vaš Spletnik