So tudi vaši oglasi dolgočasni?

Google je res dolgočasen. Vsak dan med brskanjem se zaletavam ob nešteto enakih zadetkov. Prebiram suhoparne vrstice in golo naštevanje dejstev ali pa izmišljotin odvisno iz katere strani pogledam.

Sem spadajo tudi Google oglasi, v resnici so oni celotni krivec vsega tega dolgčasa. Generični, nezanimivi in brez čustev. Zakaj bi kdo kliknil na tak oglas?

Kako čustveni oglasi delujejo bolje?

Kot strokovnjaki Google oglaševanja smo pogosto osredotočeni na številke – prikaze, ponudbe, konverzije, stopnje obiskov ene strani… Pozabljamo pa na našo desno stran možganov – našo intuicijo, čustva in subjektivnost. V naši logiki, analitiki in ugovoru se ujamemo na levo stran možganov. Ampak presenetljiva resnica je, da se oglaševalske akcije lahko z uporabo čustvenih oglasov divje izboljšajo.

Kaj se zgodi, če pogledamo Google oglase iz popolnoma nove perspektive. Čustvene. Kako čustva v oglasih vplivajo na vaše potencialne kupce? Ali je bolj verjetno, da kliknejo na oglas, ki je komičen ali ustvarja šok? Ali pa na tiste, ki so čustveno vodeni z jezo?

Preden se lotimo zabavnih stvari, naj vam povem, zakaj potrebujete čustvene oglase.
Tukaj se zadeva začne komplicirati in v tej točki vam tudi počasi lahko postaja jasno, zakaj se na tem področju razvija vsak dan več strokovnjakov, ki se dan in noč ukvarjamo s takimi, podobnimi in drugačnimi izzivi na temo Google oglaševanja.

google oglasevanje

Ocena kakovosti in moč visokih ravni klikov

Google ima ta nori algoritem, na podlagi katerega določi QS. QS=quality score, kar pomeni ocena kakovosti. Ocena kakovosti se določi za vsako ključno besede posebaj in je posledica PR-a spletne strani, njene uporabniške izkušnje, CTR-ja (razmerja med številom prikazov in številom klikov na oglas) samega oglasa in preddoločene cene na klik.

Ocena kakovosti za čustvene oglase

Delež prikazov se poveča ali zmanjša za 9% za vsako točko povečanja ali zmanjšanja ocene kakovosti.

Razmerje med prikazi in kliki CTR

Torej, da bi ponovili, zakaj potrebujemo dobre čustvene oglase ali pa vsaj dobre oglase … Dobri oglasi vodijo do višjih razmerij med prikazi in kliki, ki vam prinašajo višjo oceno kakovosti in s tem … cenejše klike.
Torej, kot vidite je vse povezano med sabo. Brez dobre ocene, ni nizkih cen., brez nizkih cen težko pridemo do dobre pokritosti trga in če imamo dobro pokritost trga s slabimi oglasi, še vedno ne bo nihče preko njih prišel na našo spletno stran, kaj šele, da bi nas poklical, poslal povpraševanje ali celo kaj kupil.

Logika ali čustva?

Pomislite na katero koli reklamo, za katero menite, da je zabavna. Imam obsedenost s skoraj vsako Old Spice ali Dove reklamo. Zakaj? Zato, ker si bolj zapomnim stvari, ki so v meni sprožile neko čustvo, všeč mi je, ko me reklama nasmeje, tako kot me nasmejejo Old Spice-ove s svojimi absurdi. Ali pa Dave, ko reklamira, da je vsaka ženska nekaj posebnega, ne samo manekenke. Vau!

Gledalce gledamo skozi celoten razpon čustev od veselja do žalosti, od strahu do jeze. Na koncu sploh ni vse odvisno od kakovosti izdelka, vendar od emocij, ki jih ta izdelek sproži v nas.
Zato vsi deremo v Lidl in Hofer na nihove dneve nostalgije in kupujemo zobno pasto za katero smo vsi prepričani, da je slabša od teh, ki jih uporabljamo in kupujemo šampon od koprive, ki nam povzroča rdeče lise na lasišču in suhe lase, ter žvečimo bazuko žvečilne, ki imajo okousa za točno 5 sekund in pol.

Zato, ker nam več, kot nek izdelek, pomenijo čustva, ki jih ta izdelek prinaša.

Ne gre samo za TV reklame, ki uporabljajo čustva. Oglasi, ki temeljijo na čustvu, so vidni v vseh drugih oblikah oglaševanja – od oglasnih desk do radijskega oglaševanja. Zadnji čas je, da se tem pridružijo tudi Google oglasi.

Za konec bi rada še enkrat poudarila, da je doba dolgočasnih, nezanimivih in suhoparnih oglasov že zdavnaj minilia in, da je čas, da se skupaj z nami preselite v leto 2017, kjer je vsebina prilagojena vašim kupcem in kjer so oglasi v koraku s časom.

In kaj vse za vas lahko naredimo mi?

Lahko vas pustimo, da ste še naprej dolgočasni, lahko pa začnemo s skupnim sodelovanjem in izboljšanjem vašega spletnega poslovanja
Izbira je kot vedno vaša,

Lea Zarja

Deli s prijateljiShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on PinterestShare on Google+Email this to someone