Posodobljeno 11. 04. 2024
V spletnem marketingu je velikokrat omenjeno število obiskovalcev spletne strani, število unikatnih obiskovalcev in podobno. Vse se torej vrti okrog tistih, ki se sprehajajo po vaši spletni strani ali spletni trgovini.
Zanima nas, katere podstrani so večkrat obiskane, s katerih strani največkrat takoj odidejo … Toda namen vaše spletne strani ali še posebno spletne trgovine ni ponuditi informacije za obiskovalce, ki nato zapustijo stran.
Cilj je konvertirati te obiskovalce v kupce. Spletna stran je konec koncev prodajno orodje, ne oglasna deska! 😉
Kazalo
Kaj je konverzija?
Konverzija v spletnem marketingu (poudarek na spletnem oglaševanju) pomeni vsako aktivnost obiskovalca na vaši spletni strani – prijava na e-novice, izpolnitev kontaktnega obrazca, oddaja povpraševanja, odgovor na anketno vprašanje ali seveda nakup.
Konverzije in dizajn spletne strani
Pri izdelavi spletne strani je izredno pomembno, da imamo v mislih vedenje obiskovalcev na spletnih straneh. Običajno je prva stran, s katero se srečajo, domača stran. Dobro moramo razmisliti, na kakšen način jih bomo nadalje usmerili na podstran z izdelki/storitvami in na podstran »Oddaj povpraševanje«. Pomembno je, da jasno izrazimo, kaj želimo od obiskovalcev in da kontaktni obrazec postavimo na vidno mesto na strani. Ne pomaga veliko, če je dodan na podstran »kontakti«, v kolikor je ta podstran samo ena postavka od mnogih v glavnem meniju.
Pravzaprav je priporočljivo, da obrazcu za oddajo povpraševanja namenite svojo podstran in jo poudarite tako, da je nihče ne bo mogel spregledati: obarvajte z drugo barvo, gumbu dodajte animacijo, omenite, da gre za neobvezujoče povpraševanje, izrazite, kaj pridobijo z oddajo povpraševanja ipd.. V nobenem primeru ne dovolite, da obiskovalec odide s strani, ne da bi pustil svoj kontakt. Vsak, ki odda povpraševanje, je vaš potencialni kupec in nov kontakt v vaši bazi e-mail naslovov – dve muhi na en mah. 😉
Konverzije in oglaševanje na Googlu
Poseben poudarek na pomembnost konverzij dajemo v oglaševanju na Googlu. Tisti, ki smo vam že izvedli kampanjo na Googlu, veste, da pred začetkom oglaševanja poudarimo kontakni obrazec, zahvalno stran in kodo za konverzijo. Osvežite si spomin o kodi za konverzijo s člankom, ki smo ga objavili pred nekaj meseci, govori pa o zahvalni strani in tudi kodi za konverzijo. Ta meri število tistih, ki so preko vašega Google oglasa obiskali spletno stran in izpolnili obrazec (ali opravili kakšno drugo aktivnost).
Google oglasi so namreč izvrstna priložnost, da svoje podjetje oz. ponudbo izpostavite in povabite obiskovalce (potencialne kupce) na svojo spletno stran. Tu se seveda zgodba še zdaleč ne konča. Spletna stran oz. njen dizajn odigrata ključno vlogo, ko je enkrat obiskovalec na vaši strani. Naš cilj je konverzija, kar pomeni, da moramo z vsemi elementi na strani, ustreznimi barvami, enostavno navigacijo in jasnim klicem k akciji spodbuditi obiskovalca, da odda povpraševanje, se prijavi na e-novice in podobno.
Tekom kampanj na Googlu merimo tudi »oceno konverzije« (ang. conversion rate), ki pomeni razmerje med tistimi, ki so opravili konverzijo na strani in vsemi obiskovalci. Izražena je v odstotkih, izračunamo pa jo po sledeči enačbi:
Conversion Rate = Št. opravljenih konverzij / št. vseh obiskovalcev
Višji je ta odstotek, bolj uspešna je naša kampanja. Pri oglaševanju na Googlu pa velja poudariti tudi, da število konverzij, ki se zabeleži v statistiki oglaševalske kampanje, ni nujno natančno. Nekdo je sicer kliknil na vaš Google oglas, obiskal spletno stran, nato pa ga je nekaj zmotilo, zato jo je zapustil. Zapomnil si je naslov spletne strani, jo naslednjič vpisal neposredno v iskalnik in oddal povpraševanje. Te konverzije v statistiki ne bo, vsekakor pa bo shranjena v vašem Inboxu.
Pomembno je, da razumete namen spletne strani, ki je povečati prodajo, zato je glavni cilj pridobiti nakup ali povpraševanje kot prvi korak k nakupu. Imejte v mislih kodo za konverzijo in oceno konverzij, ko boste pripravljali spletno stran.
Pri tem vam seveda lahko pomagamo mi. Kako? Prvi korak je konverzija z vaše strani! Izpolnite obrazec za povpraševanje in izrazite svoje želje. Skupaj bomo poiskali način, kako konvertirati več obiskovalcev in jih narediti kupce!
Uspešno
Spletnik marketing
- 8 načinov za izboljšanje Facebook oglasov in vpogled v oglase konkurence - 20. 11. 2024
- Učinkovitost offline marketinga v kombinaciji z online marketingom - 13. 11. 2024
- 91 nasvetov za optimizacijo pristajalne strani - 23. 10. 2024