TOP 4 nasveti za uspešno remarketing kampanjo

Feb 2, 2016
Feb 2, 2016

Posodobljeno 27. 03. 2023

google remarketing

Že veste kaj je remarketing? Gre za vrsto spletnega oglaševanja, kjer oglase prikazujete samo ljudem, ki so že bili na vaši spletni strani. V kolikor si želite več prodati na spletu ali pa dobiti vsaj več kontaktov potencialnih strank preko spletne strani, pa po drugi strani nimate ogromno sredstev za oglaševanje, je remarketing odličen način za vas.

Več o tem kaj je remarketing.

Zakaj bi morali začeti z remarketingom?

Omogoča vam ozko targetiranje ljudi, ki jih zanimajo vaši izdelki, so že bili na vaši spletni strani, pa niso konvertirali (niso izpolnili kontaktnega obrazca niti niso naročili izdelka). Vsem tem ljudem lahko sledite s svojimi oglasi po skoraj vseh spletnih straneh, ki imajo možnost prikazov Google oglasov. Ciljno publiko lahko segmentirate glede na to kateri izdelek so si ogledovali na spletni strani, kaj so naredili na spletni strani in koliko časa so se na njej zadržali.

PRIMER: Imate spletno trgovino in prodajate računalniško opremo. Odločili ste se, da svojim kupcem ponudite 15% popust na podloge za miške, zato boste začeli z remarketingom. Vsem, ki so v zadnjem tednu pri vas kupili računalniško miško, lahko sedaj prikazujete oglase s 15% popustom na podloge za miške.

1. Segmentirajte ljudi in kreirajte oglase glede na interese

Najbolj uporabna možnost remarketinga je ravno ta, da lahko izdelate več različnih oglasov in jih prikazujete ljudem, odvisno od zanimanja, ki so ga izrazili na spletni strani. Tako boste dosegli več klikov na oglase in s tem velik uspeh vašega Google oglaševanja.
Primer: Če grem na spletno trgovino Mimovrste si pogledati računalnik, jutri pa vidim oglas “Mimovrste 20% popust na kozmetiko” – brez učinka na mene.
Velikokrat slišim od podjetja, da pa nimajo spletne trgovine, zato se jim oglaševanje na spletu ne zdi smiselno. Gre za ZMOTNO RAZMIŠLJANJE. Ne glede na to, ali ponujate storitve ali izdelke na spletni trgovini, morate biti prisotni tudi na spletu, se je pa seveda takega oglaševanja potrebno lotiti drugače.
Segmentiranje potencialnih strank naj bo oblikovano glede na to, koliko interesa za vaš izdelek so pokazali. Poglejmo si 4 vrste segmentov:

  1. Če so obiskali samo vašo domačo stran, se morate osredotočiti na celotno vašo dejavnost. Take ljudi morate opozoriti nase, da vas ne pozabijo. Gre za publiko, ki je takoj odšla iz vaše spletne strani, zato bodite previdni da jim prikazujete res kvalitetne Google oglase, ki bodo pripeljali do klika. Ni dobro, da jih ponovno usmerite na vašo domačo stran, saj jih zelo očitno ni dovolj zanimirala – namesto tega ustvarite landing stran in obisk pridobite tu.
  2. Če so obiskali produktno stran, jih očitno zanima nakup vašega izdelka. Vaš oglas naj bo specifičen glede na produkt ali produktno skupino, ki so si jo ogledali. Garantirano bo to pripeljalo do zanimanja in do ponovnega vračanja na vašo spletno stran, v kombinacijo s ponujeno ugodnostjo za tak segment, pa bo prodaja zlahka poskočila.
  3. Če so brali vaš blog, pomeni da jih nedvomno zanima vaša dejavnost, niso pa prepričani, da ste pravi partner za njih. V tem primeru morate pripraviti pristajalno stran z enim samim močnim klicem k akciji (npr. naroči sedaj, prijavi se na demo, začni preizkus,…) in s pomočjo remarketing oglasa vse bralce bloga pripeljati na njo.
  4. Če so si prenesli priročnik, je to podobna publika kot v prejšnji točki. Vse kar morate narediti je remarketing kampanja z izpostavljenimi vrzoki za začetek sodelovanja. Pokažite jim pozitivne lastnosti vaših produktov, razloge za nakup.

2. Ne tratite denarja v nedogled

V marketingu je pomembno, da ne tratite denarja za marketing, ki nima več smisla. Stranka, ki je pri vas že naročila, ji nekaj časa nehajte prikazovati oglasov. Takoj, ko boste izpolnili cilj vaše kampanje pri določeni stranki, jo je potrebno prenehati oblegati z oglasi, da se po eni strani izognemo negativnemu učinku oziroma, da ne tratimo denarja za ljudi, pri katerih je premajhna verjetnost, da bodo v kratkem času spet nekaj kupili.

PRIMER: Ste podjetje, ki se ukvarjate z coaching tečaji za podjetnike. Ker sem enkrat obiskal vašo spletno stran, mi sedaj vsak dan prikazujete oglase za prijavo na tečaj. Ugotovil sem, da ste kvalitetni, jaz pa resnično potrebujem vašo storitev, zato se na tečaj prijavim. Od tistega trenutka naprej, morate zgolj meni prenehati prikazovati oglas, ki komunicira “prijavite se na tečaj še danes”.
To boste naredili tako, da remarketing kodo vstavite na zahvalno stran (tj. stran, ki se mi prikaže ob opravljeni konverziji, npr. ob prijavi na tečaj ali ob nakupu izdelka), ki bo povzročila prenehanje prikazovanje oglasov zame, ali pa se bo le zamenjala tematika oglasov.

3. Ne bodite vsiljivi

Sigurno se vam je že kdaj zgodilo, da vas je eden in isti oglas zasledoval mesece, neprestano, po vseh spletnih straneh. Ker to lahko pripelje do negativnega učinka, morate prikazovanje oglasov na vsako osebo posebej omejiti. Vendar kako pogosto prikazovanje doseže maksimalen učinek? Najboljši odgovor na to vprašanje je – testirajte oglase! Samo vi boste lahko ugotovili najboljšo frekvenco prikazovanja s pomočjo testiranj, ob tem pa ne pozabite na naslednja pravila:

  1. Prepogosto prikazovanje oglasov lahko pripelje do negativnega učinka kampanje, saj bodo ljudje dobili negativno asociacijo ob vašem podjetju
  2. Prikazovanje oglasov cca. 17-20 krat na mesec pogosto doseže najboljše rezultate
  3. Od vaše dejavnosti je odvisno, koliko različnih oglasov je potrebno pripraviti. V kolikor imate samo 3 produktne skupine na spletni strani, je 5 oglasov 18 krat prikazanih na mesec popolnoma dovolj. Če pa ste lastnik spletne trgovine z več izdelki, razmislite o napredni remarketing kampanji, pri čemer se bodo oglasi sami kreirali glede na produkt, ki je obiskovalca zanimal.

4. Če niste dosegli svojega cilja, spremenite oglase

Poponolma enostavno povedano – če že 10 dni nekdo ni kliknil na vaš oglas, lahko sklepamo da tudi naslednjih 30 dni ne bo. Poleg tega, daljši kot je čas od zadnjega obiska vaše spletne strani, manj je možnosti, da ga še vedno zanima vaša ponudba.
Najboljši način v tem primeru je, da spremenite naravo oglasa. Če je do sedaj vaš oglas komuniciral le določeno produktno skupino, npr. “Kvalitetna izdelava spletne strani”, morate tokrat poskusiti z naslednjimi vzvodi:

  • ljudem ponudite popust ali brezplačno dostavo
  • brezplačno testiranje
  • spremenite klic k akciji (npr.: iz “Kliknite tukaj” v “prijavi se brezplačno”)
  • spremenite produktno skupino za določen segment remarketinga

 Povzetek

Zmotno je razmišljanje, da je vsak obiskovalec vaše spletne strani pripravljen za nakup. Ljudje potrebujemo čas, včasih je to več mesecev dni, zato je toliko bolj pomembno, da skrbno pripravimo oglase. Glede na zanimanje, ki ga ljudje izrazijo na spletno strani se odločajte med:

  • branding oglasom,
  • oglasom produktne skupine,
  • oglas, ki komunicira izdelek,
  • popust na določen izdelek,
  • brezplačna e-knjiga,
  • ali pa enostavno komunicirajte vrednost in pozitivne lastnosti vaših izdelkov.

 
Imate vprašanje?
V kolikor imate kakršno koli vprašanje glede izdelave Google remarketing kampanje, nas lahko kadarkoli pokličete na 01 600 99 30, izpolnite kontaktni obrazec ali nam pišete na info@spletnik.si.
Obilo spletnih uspehov vam želim,
Matjaž Sedlar

5/5 - (1 glas)
Andreja Ogrinc Vidic

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran

5/5 - (1 glas)