V digitalni dobi, kjer je splet preoblikoval način ustvarjanja, uporabe in interakcije z vsebino, je uporabniško ustvarjena vsebina (UGC) zelo dinamično in vplivno marketinško orodje za podjetja.
Minili so časi, ko je bilo ustvarjanje vsebin izključno v rokah strokovnjakov in podjetij; zdaj so posamezniki postali aktivni udeleženci pri oblikovanju spletnih vsebin. Od deljenja osebnih zgodb, ustvarjanja videoposnetkov, pisanja recenzij do izražanja mnenj prek objav na družbenih omrežjih – je UGC spremenil način ustvarjanja, deljenja in uporabe vsebin.
Vsebina, ki jo ustvari uporabnik je izjemnega pomena za podjetja/blagovne znamke zaradi svoje pristnosti, spodbujanja sodelovanja in vplivanja na nakupne odločitve.
Z razumevanjem moči in potenciala vsebine, ki jo ustvari uporabnik lahko blagovne znamke izkoristijo ta dragoceni vir za povečanje svojega ugleda, izgradnjo zaupanja in spodbujanje baze zvestih strank.
Kazalo
Pomen vsebine, ki jo ustvari uporabnik za podjetja
UGC je izvirna vsebina, povezana z izdelkom ali storitvijo, ki so jo ustvarili posamezniki in ne podjetje oziroma predstavniki blagovne znamke. Nanaša se na katero koli vsebino, kot so:
- besedilo,
- slike,
- videoposnetki,
- podcasti ali
- ocene,
- mnenja, katero so samoiniciativno ustvarili in objavili uporabniki na družbenih omrežjih, na podlagi svojih izkušenj z neko blagovno znamko.
Najbolje, da pogledamo na konkretnih primerih:
Posameznik je povsem navdušen nad nakupom novih oblačil zaradi česar želi deliti svoje veselje/izkušnjo s prijatelji ter sledilci na družbenih omrežjih. Velika verjetnost je, da bo ta oseba fotografirala ali posnela svoj nakup/produkt in to objavila na svojih profilih.
Drugi primer je, ko oseba naroči ter prejme nov model telefona in objavi “unboxing” videoposnetek na svoj YouTube kanal.
Ne glede na vrsto nakupa, uporabljen format objave ter medij, sta oba primera uporabniško ustvarjena vsebina (UGC).
Tradicionalne modele enosmerne komunikacije je UGC spremenil v interaktivne izkušnje, ki med uporabniki spodbujajo občutek skupnosti in povezanosti.
Prek UGC lahko posamezniki zdaj delijo svoje perspektive, ustvarjalnost in izkušnje z globalnim občinstvom, pri čemer presegajo geografske meje in kulturne ovire.
Eden najpomembnejših vplivov vsebine, ki jo ustvarijo uporabniki je njegov vpliv na podjetja.
Podjetja so prepoznala moč UGC pri dojemanju blagovne znamke, angažiranosti strank in navsezadnje pri nakupnih odločitvah. Pozitivne ocene, verodostojna pričevanja in objave, ki jih ustvarijo uporabniki, lahko znatno povečajo ugled blagovne znamke, kar pogosto preseže učinek tradicionalnega oglaševanja. Zato podjetja uporabljajo UGC kot dragoceno marketinško orodje.
Vrste uporabniško ustvarjene vsebine
Uporabniško ustvarjena vsebina je krovni izraz, v okviru katerega spadajo različne vrste vsebin. V nadaljevanju izpostavljamo nekaj najbolj pogostih.
1. Slika
Platforme družbenih medijev, kot so Instagram, Pinterest in Facebook, so platforme, ki dajejo največ poudarka videzu oziroma estetiki. Privlačne fotografije, objavljene na teh spletnih kanalih, motivirajo uporabnike, da pregledujejo, raziskujejo vsebine in uživajo različne oblike UGC.
2. Video vsebina
Video UGC vsebina, kot je “unboxing”, poglobljena mnenja o izdelkih itd., pritegne večjo pozornost gledalcev. Na splošno so videoposnetki pri ljudeh priljubljena oblika vsebin in jim daje boljši vpogled v vaše izdelke ali storitve.
Kar 93 % podjetij trdi, da so jim ravno tovrstne video vsebine objavljene na družbenih omrežjih, prinesle nove stranke.
3. Družbeni dokaz
Ocene in mnenja strank so izredno priljubljena vrsta uporabniško ustvarjene vsebine. Delujejo avtentično in ustvarjajo “hype” s trženjem od ust do ust.
Po statističnih podatkih naj bi kar 92 % spletnih nakupovalcev najprej pregledalo ocene ter mnenja strank o določeni blagovni znamki, preden se odločijo za nakup.
Najboljši viri za pridobitev UGC vsebine
Na voljo imate kar nekaj priljubljenih virov za pridobivanje vsebine, ki jo ustvarjajo uporabniki:
?? Družbeni mediji: Platforme, kot so Instagram, TikTok in Facebook, so bogati viri vsebin, ki jih ustvarijo uporabniki. Uporabnike lahko spodbudite, da delijo svoje izkušnje, zgodbe in fotografije, povezane z vašo blagovno znamko ali panogo, z uporabo hashtagov ali raznih tekmovanj.
?? UGC platforme: tovrstne specializirane platforme, olajšajo zbiranje in upravljanje vsebin, ki jih ustvarijo uporabniki. Te platforme ponujajo funkcije, kot so urejanje vsebine, upravljanje pravic in možnosti prikaza vsebine.
?? Spletne ocene in pričevanja: spletna mesta, kot so Yelp, TripAdvisor in Google Reviews, ponujajo dragoceno vsebino, ki jo ustvarijo uporabniki, v obliki ocen in pričevanj. Spremljajte te platforme, da zberete pristne povratne informacije strank o vaših izdelkih ali storitvah.
?? Online skupnosti/skupine in forumi za razprave: spletne skupnosti in forumi, specifični za vašo panogo ali nišo – vsebujejo vsebino – ki jo ustvarijo uporabniki, prek razprav, priporočil in nasvetov. Sodelujte s temi skupnostmi, da zberete vpoglede in spodbudite uporabnike, da delijo svoje izkušnje.
?? Kanali za povratne informacije o izdelkih in storitvah: ustvarite namenske kanale za povratne informacije na svoji spletni strani ali v aplikaciji, kjer lahko uporabniki oddajo povratne informacije, predloge ali pričevanja. To vam omogoča zbiranje dragocene vsebine, ki jo ustvarijo uporabniki, neposredno od vaših strank.
Prednosti uporabniško ustvarjene vsebine (UGC)
Uporabniško ustvarjena vsebina ponuja številne prednosti za blagovne znamke.
Omogoča jim, da izkoristijo ustvarjalno moč svojega občinstva, zgradijo skupnost okoli svojih izdelkov ali storitev, s čimer spodbudijo svojo rast in vpliv.
A. Vsebina, ki jo ustvarijo uporabniki, je učinkovitejša
Včasih so bili uporabniki pod vplivom nerealnih oglasov, ki so prikazovali vsebine s plačanimi modeli in vprašljivimi prikazi rezultatov produkta. Toda vedenje potrošnikov se je preusmerilo k iskanju bolj pristne vsebine.
Uporabniki sedaj bolj aktivno komunicirajo z blagovnimi znamkami na družbenih medijih in pričakujejo neko mero transparentnosti ter avtentičnosti. S tradicionalnimi oglasi postanete le del oglaševalskega prenatrpanega bazena, ki jih vaše potencialne stranke običajno preskočijo.
V kolikor želite, da se vaše občinstvo (pozitivno) odzove na vaše vsebine, vam lahko UGC pomaga, da izstopate. Istočasno pa te vsebine služijo kot zanesljiv družben dokaz o zadovoljstvu z vašimi produkti.
B. Vsebina, ki jo ustvarijo uporabniki, je pristna
Vsebina, ki jo ustvarijo posamezniki, povečuje verodostojnost blagovne znamke. Kar 2,4-krat večja verjetnost je, da bodo uporabniki menili, da je UGC vreden večjega zaupanja kot stock fotografije. Ne glede na to, ali gre za izdelek, storitev ali izkušnjo, sodobni potrošniki želijo vedeti čim več pristnih informacij preden se odločijo za nakup.
Več kot 92 % kupcev zaupa blagovnim znamkam, ki vključujejo UGC v svoje oglaševanje. Vsebina, ki jo ustvarijo posamezniki, je nesponzorirana vsebina, ki ustvarja podobo blagovne znamke v glavah gledalcev – torej teh, ki vidijo/preberejo te vsebine. Ustvarjanje vedno večjega zaupanja uporabnikov je sveti gral trženja, za čimer blagovne znamke nenehno stremijo.
C. UGC spodbuja zaupanje v blagovno znamko
Kadar blagovne znamke vključijo vsebino uporabnikov v svoje kampanje, postanejo te stranke obraz njihove blagovne znamke. Tak pristop spodbuja občutek pripadnosti in lojalnosti teh strank do blagovne znamke. Posledično pa taka vsebina ustvarja tudi družbeni dokaz za vse tiste, ki vas še ne poznajo in jih zanima kaj pravijo pretekle stranke o izkušnji z vašimi izdelki ali storitvami.
D. Vsebina, ki vpliva na odločitve o nakupu
Dejstvo je, da verodostojna vsebina uporabnikov vpliva na nakupne odločitve spletnih kupcev.
Presenetljivih 70 % spletnih nakupovalcev upošteva mnenja in ocene ostalih uporabnikov, preden zaključijo nakup. Hkrati jih vsaj 41 % prebere 4 do 7 ocen, da bi bolje spoznali želeni produkt.
Vsebina, ki jo ustvarijo uporabniki pritegne in prepriča občinstvo s svojim “surovim” in iskrenim načinom podajanja informacij o storitvi ali izdelku.
E. Stroškovno učinkovit način trženja
Dobra novica je, da vam ni treba porabiti ogromnih vsot denarja za ustvarjanje izjemne vsebine ali druge marketinške dejavnosti, ki so velikokrat finančno velik zalogaj.
UGC je stroškovno učinkovit način trženja, saj uporabniki ustvarjajo vsebino z uporabo ključnikov (#), omemb ali oznak specifičnih za določeno blagovno znamko.
To vsebino lahko blagovne znamke zbirajo in preuredijo v marketinške namene brez kakršnih koli dodatnih stroškov, kar jim omogoča, da brez stroškov izkoristijo ustvarjalnost in zadovoljstvo svojih strank. Posledično blagovne znamke, ne glede na panogo, zmanjšujejo stroške trženja z uporabo vsebin, ki jih ustvarijo potrošniki.
F. Vsebina, ki vzbuja čustva
Uporabniki se zgledujejo po blagovnih znamkah, ki prikazujejo njihovo človeško plat in imajo zgodbo, katero uporabniki razumejo. Posledično se lahko uporabniki bolje povežejo z blagovno znamko, poveča se tudi lojalnost.
Blagovne znamke delijo vsebine uporabnikov, ki vzbujajo pozitivna čustva in prikazujejo blagovno znamko/podjetje v dobri luči. To poveča verjetnost, da se bodo ostali uporabniki pozitivno odzvali na vsebino in jo delili – študije tudi kažejo, da se pozitivna vsebina pogosteje deli.
Kaj stoji za tem? Gre za fenomen psihologije, ko čustva ene osebe sprožijo podobna čustva pri drugih, kot način gradnje povezanosti. Čustvena vsebina, aktivira avtomatski živčni sistem, kar poveča verjetnost, da bomo delili vsebino, ki nas je tako ali drugače čustveno stimulirala.
7 nasvetov, kako lahko kar najbolje uporabite vsebine svojih strank
S preudarno rabo vsebine, ki jo ustvarijo uporabniki, lahko blagovne znamke povečajo svoj doseg, zgradijo zaupanje in spodbujajo močnejšo povezavo s svojim občinstvom.
Upoštevati pa je potrebno še nekaj zelo pomembnih korakov preden boste uporabili vsebino svojih strank.
1. Pridobitev pravic za objavo vsebine, ki jo ustvarjajo uporabniki
Pri uporabi UGC, številne blagovne znamke prezrejo dejstvo, da morajo pridobiti pravice za vsebino od lastnika/kreatorja te vsebine. Morda se zdi nepomembno, toda uporaba vsebin brez dovoljenja lastnika/stranke lahko spravi podjetje v tožbo.
Kadar uporabimo vsebino, ki jo ustvarijo uporabniki – na stičnih točkah nakupne poti strank – je pridobitev uporabniških pravic od vsakega lastnika vsebine lahko nekoliko zahtevna. Takrat potrebujete programsko opremo za pravice UGC, ki vam pomaga nemoteno pridobiti pravice za vsebino iz več kanalov/omrežij.
2. Dajte zasluge ustvarjalcu
Kadar delite vsebino, ki so jo ustvarili vaši uporabniki, poskrbite, da boste jasno navedli zasluge oziroma označili lastnika vsebine.
Poleg tega je dajanje zaslug bistvenega pomena, saj v glavah ustvarjalcev ustvarja zadovoljstvo, da je njihovo delo (mnenje, ocena ali objava) cenjeno. Dobili bodo lahko tudi dodaten navdih za ustvarjanje več vsebine za vašo znamko. Zato označite svoje uporabnike in jim dodelite zasluge, kadar je potrebno.
3. Spodbujajte ustvarjanje vsebine
Objave na družbenih omrežjih, ki vključujejo vsebino uporabnikov lahko povečajo angažiranost v primerjavi z vsebinami drugih vrst. Z aktivnim spodbujanjem ustvarjanja vsebin med uporabniki imajo blagovne znamke priložnost, da privabijo potencialne kupce, saj je vsaka vizualna UGC vsebina veliko bolj vplivna kot vsebina, ki jo ustvarijo blagovne znamke.
Obstaja več načinov kako lahko blagovna znamka spodbuja svoje kupce, da ustvarijo vsebine.
Primer: tekmovanja ali izzivi, ki spodbujajo stranke, da delijo svoje izkušnje ali ustvarjalna dela, povezana z blagovno znamko. Razne spodbude ali nagrade za ustvarjene vebine, aktivno vključevanje in odzivanje na vsebino, ki jo ustvarijo uporabniki zaradi česar se uporabniki čutijo cenjeni in opolnomočeni, da prispevajo svojo vsebino.
4. Poenostavite proces iskanja vsebine, ki jo ustvarjajo uporabniki
Iskanje ustrezne vsebine, ki jo ustvarijo uporabniki, je lahko izziv zaradi ogromne količine vsebine na družbenih omrežjih. Še težje postane, ko uporabniki označujejo podjetja/znamke in uporabljajo določene ključnike za posamezne blagovne znamke.
Ročno spremljanje vse te vsebine je lahko naporno in neskončno delo. Pomoč oziroma orodja za zbiranje UGC vsebin so enostavna za uporabo, stroškovno učinkovita in pomagajo blagovnim znamkam učinkovito zbirati in maksimizirati UGC brez ročnega moderiranja.
5. Izboljšano urejanje UGC z umetno inteligenco (AI)
Umetna inteligenca (AI) in strojno učenje (ML) postopoma prevzemata digitalni svet in postajata nepogrešljivi orodji za marketinška prizadevanja. Oba uporabljata algoritme in podatke za učenje računalnikov, da se le-ti sami učijo in sprejemajo odločitve.
Algoritmi strojnega učenja analizirajo podatke, identificirajo vzorce in sčasoma izboljšujejo svojo učinkovitost, medtem ko AI sistemi uporabljajo tehnike ML za obdelavo informacij in zagotavljanje inteligentnih rešitev.
Umetna inteligenca pomaga blagovnim znamkam hitro pregledati zbrano uporabniško vsebino, prebere vedenje občinstva in priporoči, kaj bo najbolje delovalo za vaše potencialne stranke.
6. Ohranjajte stalen pretok vsebine
Glavna ovira, s katero se srečujejo blagovne znamke je stalni pretok in količina vsebine, ki jo lahko trži in zadovolji vizualni apetit svojega občinstva.
Za ta namen lahko uporabite moč družbenega dokaza. Kadar v svojem marketingu predstavite vsebino uporabnikov, to med vašim občinstvom ustvari občutek skupnosti in zaupanja. Zakaj? Ko ljudje vidijo druge, kot so oni, ki promovirajo vašo blagovno znamko, jih to navdihne, da prispevajo svojo vsebino in tako postanejo del skupnosti vaše blagovne znamke.
Drug način je izpostavljanje specifičnih ključnikov (#) na družbenih omrežjih, ki so relevantni za blagovno znamko. S tem blagovne znamke dajo svojemu občinstvu osnovne smernice glede vrste vsebine, ki jo želijo. S promocijo ključnika lahko blagovne znamke ustvarijo stalen tok vsebin uporabnikov, ki je usklajena s sporočilom in cilji blagovne znamke.
7. Kakovost in ustreznost vsebine
Ko gre za vsebino, ki jo ustvarijo uporabniki, se je potrebno zavedati, da jo ustvarijo različni ljudje, ki imajo svoj način izražanja. Zato ni mogoče vedno pričakovati kakovostne, dosledne in relevantne vsebine od vsakega uporabnika.
Ravno ohranjanje kakovosti vsebine je lahko pravi izziv, saj želite te materiale uporabiti za svoje kampanje ali objave.
Najboljša rešitev je orodje za moderiranje vsebine, ki bo vso relevantno vsebino, ki so jo ustvarili uporabniki, združil na eno mesto in izločil nepomembno ali ponavljajočo se vsebino, da bo ohranil kakovost vaše UGC.
Ideje za uporabo ustvarjenih vsebin vaših strank
Odkrivanje inovativnih načinov uporabe vsebin strank, lahko blagovnim znamkam odklene svet različnih možnosti. Z vami delimo nekaj praktičnih idej kako in kje lahko uporabite vsebine vaših strank.
1. Umestite jih na svoje spletne strani
Pristnost, edinstvenost, raznolikost in živahnost vsebine, ki jo ustvarijo uporabniki, lahko spremenijo vtis vašega spletnega mesta. Tovrstne vsebine povečujejo angažiranost uporabnikov in verodostojnost, hkrati pa posredno izboljšujejo uvrstitev spletne strani v rezultatih iskalnikov.
Ker pa družbena omrežja omogočajo brezmejno ustvarjanje vsebine, je lahko težko pregledati vsako objavo in izbrati določene za umestitev na spletno mesto. Pri tem vam lahko uporaba orodja za zbiranje UGC vsebine olajša delo. Poleg tega ima vaše spletno mesto pomembno vlogo pri ustvarjanju prvega vtisa. Zato so objave zadovoljnih strank vaša prednost in lahko povečajo konverzije.
2. Dajte možnost nakupa
Z omogočanjem možnosti nakupa (preko klika na vaše vsebine/objave) izboljšate uporabniško izkušnjo in poenostavite nakupni proces.
Ker uporabniki iščejo hitrejše in učinkovitejše načine nakupovanja, lahko ponudba preprostega plačila v dveh korakih poveča prodajo in učinkovito zadovolji potrebe uporabnikov.
Na primer, blagovna znamka oblačil Mum & Daughter je povečala svoje konverzije za 186 % in povprečno vrednost naročila za 58 % prek UGC objav ter Instagram galerije, katere vsebine je možno klikniti in takoj kupiti.
3. Pokažite na dogodkih v živo/virtualnih dogodkih
Prikazovanje vsebine uporabnikov na dogodkih v živo ali virtualnih dogodkih je odličen način, da pritegnete pozornost občinstva. Spodbujanje udeležencev, da ustvarijo in delijo vsebino, povezano z dogodkom – s čimer dobijo priložnost, da se prikažejo na digitalnih zaslonih, ustvarja navdušenje in motivacijo med nekaterimi udeleženci. Zaradi njihovih objav vašega dogodka na družbenih omrežjih, se bo povečal tudi doseg in prepoznavnost vaše blagovne znamke.
4. Integrirajte UGC v digitalne table/panoje
Zaradi vse večje konkurence postajajo zasloni za digitalno oglaševanje močna strategija za doseganje večje vidnosti na trgu. Vključitev UGC na tovrstne zaslone/panoje ob cestah in drugih lokacijah lahko pritegne, vpliva in navdihne mimoidoče gledalce.
5. Delite objave strank na svojih profilih
Deljenje objav je odličen način, da se stranke počutijo cenjene in opažene zaradi svojih vsebin. Vsebina, ki jo ustvarijo uporabniki, je ključni del marketinške strategije mnogih velikih blagovnih znamk, kot so National Geographic, River Island, GoPro, IKEA, Samsung itd.
Toda za uporabo te vsebine je bistveno, da pripišete zasluge ustvarjalcu in prosite za dovoljenje, preden uporabite vsebino v kakršni koli obliki.
Adobe svoje uporabnike obravnava več kot “samo” le stranke in številke. V eni od svojih objav so svoje sledilce označili za Adobejevo ‘ustvarjalno skupnost’. Tako priznanje lahko spodbudi uporabnike, da ustvarijo več vsebine za blagovno znamko, ki omeni in ceni njihov trud oziroma vsebinski prispevek.
6. Ustvarite e-mail kampanje
E-mail marketing je del digitalnega marketinga in odličen kanal za organsko distribucijo vsebine. Toda izziv mnogih podjetij je, kako pritegniti pozornost uporabnikov in jih ohraniti aktivne. Rešitev je lahko v obliki vsebin, ki jih ustvarijo kupci.
Vsebina, ki jo ustvarjajo uporabniki, ima potencial, da zamaši luknje v vaših strategijah, ko gre za konverzije in klike. Blagovnim znamkam pomaga izkoristiti vsebino zunaj družbenih medijev, zadovoljiti vizualni apetit uporabnikov, aktivirati zapuščene košarice in izboljšati stopnjo angažiranosti po e-pošti. Najpomembneje je ustvariti dvosmerni interaktivni tok komunikacije med blagovno znamko in njenim občinstvom.
7. Spodbujajte vsebino, ki jo ustvarijo zaposleni (EGC)
Chipotle v svojih tržnih strategijah izkorišča vsebino, ki jo ustvarijo zaposleni. Njihova karierna stran na primer poudarja EGC z naslovom #PeopleofChipotle v različnih stičnih okoliščinah. Poleg tega je vsebina njihovih zaposlenih, ki jo ustvarijo in delijo na družbenih medijih, tudi na profilu podjetja.
V svojih prizadevanjih za privabljanje kakovostnih talentov/novih sodelavcev Chipotle uporablja EGC za ustvarjanje zaupanja in povečanje konverzij tako, da preprosto objavi, kaj imajo povedati njihovi obstoječi zaposleni. Ta praksa tudi učinkovito zmanjša trud in stroške, ki jih imajo podjetja pri zaposlovanju.
Primeri uspešno uporabljenih vsebin
Toyota – kampanja UGC »Feeling the Street«.
»Feeling the Street« je bila globalna glasbena kampanja za blagovno znamko, ki jo je Toyota lansirala leta 2012. Promovirali so nov model mestnega avtomobila Aygo, mlajši populaciji – prek glasbe, družbenih medijev in izkustvenega marketinga.
Kot del kampanje je Toyota sodelovala z britansko skupino “The Other Tribe”, da bi ustvarila edinstveno skladbo z naslovom “We Should Be Dancing”, ki so jo navdihnili zvoki londonskih ulic. Toyota je nato posnela glasbeni video, v katerem ljudje plešejo na pesem na ulicah različnih mest po vsem svetu, vključno z Londonom, Parizom in Madridom.
Kampanja je tudi spodbujala ljudi, da delijo svoje videoposnetke, kako plešejo ob pesmi z oznako #feelingthestreet. Izbrane vnose so nato delili na Toyotinih kanalih družbenih medijev.
Kampanja “Feeling the Street” je Toyoti pomagala ustvariti trdno čustveno povezavo s ciljno publiko in promovirati svoj model Aygo z edinstveno in privlačno glasbeno izkušnjo in izkušnjo blagovne znamke.
Cult Beauty – “how-to” videoposnetki
Cult Beauty je spletna trgovina, ki prodaja lepotne izdelke in izdelke za nego kože. Leta 2020 je Cult Beauty lansiral UGC kampanjo, ki je pozvala stranke, naj predložijo kratke videoposnetke, ki prikazujejo, kako uporabljati določen izdelek, kot je maska za obraz ali vlažilna krema.
Izbrane vsebine so bili nato deljene na spletni strani Cult Beauty in na profilih družbenih omrežij, skupaj s kratkim profilom stranke. Kampanja je pomagala ustvariti angažirano skupnost lepotnih navdušencev in promovirati izdelke podjetja s pristnimi izkušnjami strank. Zagotovila je tudi platformo za stranke, da predstavijo svoje sposobnosti in znanje ter pridobijo izpostavljenost in priznanje za svoje prispevke.
Bandasy – slike, s katerimi se posameznik lahko poistoveti
Bandasy je slovensko podjetje za oblačila in dodatke za fitnes, ki je izvedlo več UGC kampanj, da bi pritegnilo stranke in promoviralo svojo blagovno znamko.
Znamka spodbuja ljudi, da z oznako #bandasybabes in #bandasy na platformah družbenih medijev delijo svoje zgodbe iz fitnesa.
Vsebine so nate uporabljene v spletni trgivini in na družbenih omrežjih.
Badasy UGC kampanje so podjetju pomagale zgraditi angažirano skupnost fitnes navdušencev in promovirati svojo blagovno znamko s pristnimi zgodbami strank. Prav tako so pomagali ustvariti občutek pripadnosti in zvestobe med svojimi strankami.
Butternut Box – združevanje ocen uporabnikov in slik
Butternut Box je izvedel uspešno marketinško kampanjo, ki je spodbudila lastnike psov, da delijo fotografije in zgodbe svojih psov z oznako #butternutbox.
Kampanja je bila zasnovana za promocijo zdrave, doma pripravljene hrane za pse Butternut Box in ustvarjanje pristne in privlačne vsebine, ki bi jo lahko delili na družbenih omrežjih.
Da bi spodbudili sodelovanje, je Butternut Box izbral najboljšo narejeno vsebino izbrane stranke in jo predstavil na svoji spletni strani in družbenih omrežjih, skupaj s kratkim profilom psa in lastnika. To je pomagalo ustvariti angažirano skupnost lastnikov psov in promovirati blagovno znamko s pristno vsebino.
Analiziranje in optimiziranje vsebine, ki jo ustvarijo uporabniki
Ti koraki vam bodo pomagali analizirati in izmeriti vpliv, efekt vsebin, ki so jo ustvarili uporabniki:
?Določite svoje cilje: jasno opredelite cilje, ki jih želite doseči z vsebino, ki jo ustvarijo uporabniki. Ali želite spodbuditi sodelovanje sledilcev, povečati prepoznavnost blagovne znamke ali povečati konverzije? Določitev jasnih ciljev bo vodilo vašo analizo.
?Izberite ustrezne kazalnike: določite kazalnike, ki so v skladu z vašimi cilji. Ti lahko vključujejo število prijav, meritve angažiranosti (všečki, komentarji, delitve), doseg in prikaze, stopnje konverzije ali ocene strank.
?Implementirajte sledenje in analitiko: nastavite mehanizme sledenja za spremljanje uspešnosti vsebine, ki jo ustvarijo uporabniki. Za sledenje in merjenje lahko uporabite analitična orodja, kot je Google Analytics, analitiko družbenih omrežij ali namenske UGC platforme.
?Spremljajte angažiranost in interakcijo: izmerite stopnjo angažiranosti in interakcije, ki jo ustvari vaša uporabniško ustvarjena vsebina. Analizirajte število všečkov, komentarjev, skupnih rab/deljenj in omemb na različnih platformah. Fokus dajte na kakovost in globino interakcij, da ocenite vpliv vaše vsebine.
?Ocenite stopnje konverzije: sledite vplivu vsebine, ki so jo ustvarili uporabniki, na stopnje konverzije. Izmerite število potencialnih strank, prodaje ali drugih želenih dejanj, ki jih ustvari vsebina uporabnikov. Primerjajte stopnje konverzij z drugimi tržnimi kanali, da ocenite učinkovitost.
?Zbirajte povratne informacije strank: vsebina, ki jo ustvarijo uporabniki, lahko zagotovi dragocen vpogled v želje, potrebe in boleče točke strank. Analizirajte vsebino, da prepoznate skupne teme, želje strank ali področja za izboljšave. Uporabite te povratne informacije za izboljšanje svojih marketinških strategij in ponudbe izdelkov.
Ponovite in izboljšajte: na podlagi svoje analize določite področja izboljšav in sprejemajte odločitve na podlagi zbranih podatkov. Optimizirajte strategijo vsebin, ki jih ustvarijo uporabniki, tako da izkoristite vpoglede, pridobljene z meritvami in analizami.
Kako ustvarjena vsebina uporabnikov transformira vplivnostni marketing
Vsebina uporabnikov/strank je revolucionirala vplivnostni marketing in spremenila način povezovanja blagovnih znamk s svojim občinstvom. V preteklosti se je vplivnostni marketing zanašal predvsem na sodelovanje z znanimi osebnostmi ali zvezdniki za promocijo izdelkov ali storitev. Vendar pa je UGC uvedel novo dimenzijo, ki mikro vplivnežem (pribl. 1500 sledilcev) ter povprečnim kupcem omogoča, da postanejo vplivni glasovi in zagovorniki blagovnih znamk.
Daniel Wellington je na primer strateško izkoristil vplivnostni marketing in vsebino, ki so jo ustvarili uporabniki, da bi zgradil identiteto svoje blagovne znamke in dosegel milijone spletnih strank, ki sicer morda ne bi poznale blagovne znamke.
Njegova kampanja s hashtagi je ustvarila več kot 800.000 fotografij in videoposnetkov na Instagramu, število sledilcev na njegovem računu se je povečalo z 850.000 na 2,1 milijona v enem letu, dobiček pa se je povečal za 214 %.
Kako so to dosegli?
- Poudarek so dali na razvoj zgodbe blagovne znamke, ki bi pritegnila in navdihnila občinstvo.
- Izdelek so brezplačno podelili izbranim vplivnežem za promocijo njihovega izdelka.
- Izbrali so ekskluzivni hashtag #danielwellington, za spodbudo uporabnikov družbenih medijev, da ustvarijo in objavijo vsebino, ki predstavlja njihove izdelke.
- Najboljša vsebina je bila nato izbrana za objavo na Instagram profilu blagovne znamke Daniel Wellington z #DWpickoftheday
Naj vaše stranke govorijo o vas
Zgornji primeri uspešnih kampanj in uporabljenih vsebin, ki jih ustvarjajo uporabniki, so zgodbe kvalitetnih produktov in uporabniške izkušnje. Tem blagovnim znamkam ni bilo treba prositi uporabnika, da bi pripravil vsebino o njihovem produktu. Že sam izdelek ali storitev je bila za stranko tako dober nakup ali izkušnja, da je le-ta samoiniciativno želela deliti mnenje, vtise s svojim občinstvom.
Usmerite fokus v ustvarjanje dragocenih produktov za svoje občinstvo in poskrbite za odlično uporabniško izkušnjo. Tedaj se bodo kupci dobro počutili, ko bodo vašo blagovno znamko priporočali drugim ljudem.
Ker se UGC še naprej razvija, bodo blagovne znamke, ki sprejmejo in izkoristijo potencial tovrstnih vsebin, bolje uspevale pri vzpostavljanju trdnejših odnosov s strankami in večjih konverzijah.
Ste pripravljeni popeljati uporabniško izkušnjo in vsebino vašega podjetja na višjo raven? Stopite v stik z nami in poskrbeli bomo za večjo vidnost in boljšo izkušnjo uporabnikov z vašo blagovno znamko.
Uspešno!
Vaš Spletnik
- 8 načinov za izboljšanje Facebook oglasov in vpogled v oglase konkurence - 20. 11. 2024
- Učinkovitost offline marketinga v kombinaciji z online marketingom - 13. 11. 2024
- 91 nasvetov za optimizacijo pristajalne strani - 23. 10. 2024