Vsebinski marketing – ključ do uspešne komunikacije z vašimi strankami

Mar 20, 2020
Mar 20, 2020

Posodobljeno 14. 12. 2022

Kako korona virus vpliva na način razmišljanja vaših kupcev in kaj storiti?

Komunikacija z današnjimi kupci postaja vse težja oz. vedno bolj kompleksna, glede na dejstvo, da ste kot podjetnik v nezavidljivem položaju, ko beseda nanese na marketing. Danes imate na razpolago toliko različnih marketinških orodij, pristopov in kanalov za komuniciranje, da se je težko odločiti:

  • kako investirati, 
  • Kateri kanal izbrati in 
  • kako optimalno porabiti (pogosto) omejena marketinška sredstva.

Drugo dejstvo, ki vam odločitve ne olajša pa je to, da danes klasične vsebine in zgolj igra popustov na končnega kupca ne naredijo več zadostnega vtisa.

Kako odgovoriti na spremembe v marketingu, ki jih prinaša obdobje po korona virusu

Rešitev se skriva v vsebinskem marketingu in izboljšanem zavedanju kako se danes vaš potencialni kupec dejansko obnaša. 

Kdor v današnjih časih zna s kupcem komunicirati na pravilen način, skozi pravilne kanale in svoj stik s kupcem gradi na podlagi analitične obdelave prejetih podatkov, ta je danes znotraj svoje dejavnosti gotovo v precejšnji konkurenčni prednosti.

Prav zato je danes potrebno še pogostejše spremljanje aktualnih trendov s področja komunikacije s kupci, kot kdajkoli prej.

Ker je vse ponudbe na trgu danes dovolj, ni več vprašanje ali imajo kupci dovolj izbire, ampak v resnici, ali želite ravno vi na koncu postati njihova izbira.

Tri pomembna področja za uspešno komunikacijo z vašimi uporabniki

Za izboljšano komunikacijo s potencialnimi kupci in uporabniki je danes smiselno sprejeti zavedanje na treh pomembnih področjih od katerih bo še posebej odvisno prav poslovanje podjetij po koncu obdobja korona virusa;

  1. Kanali za komunikacijo: če se sprašujete kateri kanal danes uporabiti oz. kje lahko v današnjem času vaša vsebina in prednosti vašega podjetja, znotraj vaše dejavnosti pridobi največ na teži tj. da njo dosežete največjo, najlažjo in najcenejšo interakcijo z vašo idealno stranko, potem je to definitivno splet. 
  2. Oblika vsebine: izboljšani teksti na vaši spletni strani, pisanje blog vsebin, ki odgovarjajo na aktualna vprašanja vašega kupca, slikovno kvalitetna vsebina, dobri opisi produktov, video vsebina, infografike, izjave uporabnikov in še bi lahko naštevali
  3. Količina vsebine: danes pravilo – manj, je več – ko govorimo o količini vsebine žal ne zdrži več vode. V resnici vam minimalni standard narekujejo vaši najaktivnejši spletni konkurenti. V kolikor pa ugotavljate, da v vaši dejavnosti aktivnosti še ni tako veliko, svetujem, da to priložnost izkoristite v vašo korist in ravno vi postavite minimalni standard drugim.

Dober Vsebinski marketing in pravilna spletna prilagojenost sta namreč tista dva elementa, ki danes lahko skrbita za uspešno prepoznavnost vašega podjetja, lahko pa sta ravno to tista dva faktorja, ki vam danes povzročita dodatne skrbi pri širjenju vaše prepoznavnosti. 

Ključni elementi dobre vsebine

Če želite kreirati dobro vsebino za vašo spletno stran, potem se morate zavedati 6 ključnih elementov:

  1. Problem – vedeti moramo kakšen ali kje ima naša potencilana stranka problem.
  2. Ideja – za problem naše potencijalne stranke, moramo najti ustrezno rešitev oz. idejo, kako bomo njen problem rešili.
  3. Kreativa – kako bomo potencialni stranki režitev njenega problema najustrezneje skomunicirali.
  4. Baza – ali razpolagamo z že obstoječo bazo, ali želimo graditi povsem novo bazo, kakšna ta baza je in ali jo lahko dodatno segmentiramo in vsebino še bolj prilagodimo posameznim segmentom.
  5. Sredstva – koliko, katera in kako pogosta sredstva imamo na voljo za izpeljan projekt
  6. Znanje za uspešno izvedbo – znanje in poznavanje aktualnih trendov iz prakse, sta danes dve ključni vrlini, ki iz razpoložljivih vsebin ustvarita dodano vrednost.

Ključ informacij, ki jo iščejo potencialni kupci, je v uporabnosti in koristnosti informacije; pokazati morate realno rešitev problema, glede katerega iščejo kupci informacije. S tem boste pridobili verodostojnost in tudi zaupanje potencialnega kupca brez občutka, da mu je rešitev ali nakup vsiljen.

Z dobrimi vsebinami se vam bo povečal obisk spletnih strani in dosegli boste boljše zaznavanje vaše blagovne znamke ali podjetja, ter njeno pozitivno sporočilnost. Predvsem pa boste z dobrimi vsebinami uspešno vplivali na končno povečanje verjetnosti za nakup prav pri vas.

Načrtujte svoje aktivnosti pravočasno

Da pa podjetje lahko zagotavlja aktualno in stalno novo vsebino skozi zanimive informacije za občinstvo in potencialne kupce, bi moralo to početi načrtovano in imeti pripravo prispevkov organizirano z notranjimi kadri, ali pa zunanjimi, najetimi sodelavci.

Za manjša podjetja je to ponavadi lahko precejšnje breme, zato se je potrebno vsebinskega marketinga lotiti, tako, da ta ne bo predstavljal samo dodatno breme.

S kar se da natančno tržno raziskavo ali usmerjenim brskanjem po spletu morate ugotoviti, kakšne informacije pred nakupno odločitvijo iščejo vaši potencialni kupci.

Če damo npr. za primer vzglavnike, so to lahko sledeče informacije:

  • ali so na voljo različni tipi za različne spalne navade
  • koliko je različnih trdot
  • za koga je posamezna trdota vzglavnika primerna
  • kako se čistijo in kako pogosto
  • kdaj je pametno vzglavnik zamenjati
  • kje jih lahko preizkusimo
  • ali jih lahko v primeru nezadovoljstva vrnemo
  • …pa vse do cene in nakupnih pogojev.

Odgovore vam torej lahko da le prodorna raziskava, ki pa jo je v primeru spletnega nastopa relativno enostavno narediti.

Za vse tiste, ki morda sami nimate idej kako kreirati dobro vsebino za vaše uporabnike, za vse tiste, ki vam enostavno primanjkuje časa ali znanja, svetujem, da se nam javite. Pomagali vam bomo poiskati prave načine, ustrezne pristope in tudi kanale skozi katere se v vašem konkretnem primeru nahaja največ priložnosti za dobro 

Srečno,
Blaž

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran