Iščete najboljše vtičnike za svojo WooCommerce spletno trgovino? Velik del spletne prodaje poganja prav WooCommerce z več kot 3 milijoni aktivnih lastnikov spletnih trgovin. Zato ni dvoma, da je WooCommerce eden najmočnejših igralcev v svetu spletne prodaje, ki ima zelo bogato zbirko vtičnikov in razširitev. Ravno vtičniki so najboljši del izdelave spletne trgovine z WooCommerce. Omogočajo vam dodajanje novih funkcij, kar prispeva k večji zmogljivosti in uspešnosti vaše spletne trgovine.
Obstaja veliko brezplačnih in vrhunskih vtičnikov, ki jih lahko uporabljate, vendar niso vsi enako učinkoviti. V članku izpostavljamo nekaj najbolj priljubljenih brezplačnih ter plačljivih vtičnikov za WooCommerce, ki jih uporabljajo milijoni spletnih trgovcev in so nepogrešljivi za optimalno delovanje spletne trgovine.
V kolikor še nimate svoje spletne trgovine ali pa delate prve korake v svet spletne prodaje, si najprej preberite navodila, kako pravilno odpreti spletno trgovino. Vodeni boste skozi najpomembnejše korake, ki jih morate opraviti pred in med odprtjem spletne trgovine.
Za vse, ki ste že vpeti v nastajanje WooCommerce spletne trgovine ali pa razmišljate o razširitvah funkcij, je koristno ponoviti osnove. Torej, kaj sploh je WooCommerce? WooCommerce je odprtokoden in povsem prilagodljiv vtičnik za spletno prodajo, ki se enostavno integrira z vašim obstoječim WordPress spletnim mestom. Je uradni vtičnik za gradnjo spletne strani za spletno prodajo v WordPressu. WooCommerce je sama po sebi zmogljiva platforma. Vendar pa obstajajo nekatere stvari, ki jih ne more storiti. In če želite zgraditi polno zmogljivo spletno trgovino, boste potrebovali pomoč nekaterih določenih vtičnikov WooCommerce.
Vsak vtičnik se loči glede na funkcionalnost zato smo seznam razdelili na različne kategorije.
Kazalo
Najboljši vtičniki za e-mail marketing
Velik delež vaših obiskovalcev zapusti trgovino brez nakupa. In ne morete zares vedeti, ali bodo ponovno obiskali vašo spletno stran. Kontrolo nad dogajanjem lahko dobite tako, da spremljate svoje občinstvo s prilagojenimi e-poštnimi sporočili. Avtomatizacija e-pošte in pridobivanje potencialnih strank, postane enostavno z naslednjimi e-poštnimi vtičniki za WooCommerce:
1. Optinmonster
Optinmonster je WordPressov pop up vtičnik. Je odličen vtičnik za lead generation oziroma proces pridobivanja novih strank. Čim širše je vaše občinstvo, tem boljše so možnosti za pridobivanje kontaktov zainteresiranih/potencialnih strank (t.i. leadov). Z njim lahko razširite svoj e-poštni seznam s privlačnimi pojavnimi okni (t.i. pop up) in opt-in kontaktnimi obrazci.
Prikaz pojavnega okna pred odhodom s spletne strani ali trgovine je lahko ena najboljših strategij za pretvorbo obiskovalca v stranko, preden ta obiskovalec zapusti vašo stran.
Funkcionalnosti:
- Ustvarjanje emailov z urejevalnikom “povleci in spusti”
- Na voljo imate različne predloge/dizajne za email pošto
- Povečanje email baze naročnikov/potencialnih strank
- Ustvarjanje pojavnih oken, prilagojenih mobilnim napravam
- Možnost geo-targetiranja strank želenega območja, relevantno za vaš (lokalni) posel
Cena?
- Osnovni paket – 9 $/mesec
- Plus paket – 19 $/mesec
- PRO paket – 29 $/mesec
- Rast paket – 49 $/mesec
Optinmonster PRO je najbolj priljubljena izbira izmed vseh paketov, saj lahko za zmerno mesečno vsoto uživate v vseh vrhunskih funkcijah vtičnika.
2. Retainful
Je eden izmed zelo potrebnih vtičnikov za avtomatizacijo WooCommerce spletne trgovine, s katerim lahko avtomatizirate vse svoje email marketinške kampanje in povečate svoj prihodek. Ponuja e-poštna sporočila za obnovitev zapuščenih košaric, sporočila dobrodošlice, zahvale in veliko več. To je tako, kot da bi nekdo opravljal za vas marketing, medtem ko se lahko vi osredotočite na svoj posel oziroma glavno dejavnost.
Vnaprej izdelane e-poštne predloge in urejevalnik e-pošte “povleci in spusti” vam bodo pomagali prilagoditi vaša e-poštna sporočila po svojih željah in povečati stopnje konverzije.
Obstoječe stranke so ključnega pomena za spletne trgovine, zato vtičnik Retainful omogoča uporabo kupona za naslednje naročilo. Z njim lahko strankam ponudite akcije ter popuste, potem ko opravijo nakup. To bo stranke spodbudilo, da ponovijo obisk vaše trgovine, posledično bo tudi povečalo možnosti večkratnega nakupa.
Poleg teh funkcij ima Retainful naloženo funkcijo priporočilnega programa ali napotitvenih kampanj (angl. referral program). Tako lahko aktivirate “referral” kampanjo in pridobite nove stranke, tako da svoje obstoječe stranke spremenite v zadovoljne ambasadorje vaše blagovne znamke. To je najlažji način, da obdržite stranke in spodbujate njihovo zvestobo vaši blagovni znamki. Vsako stranko, ki vas priporoči in dela za vas “brezplačno reklamo” seveda tudi primerno nagradite.
Funkcionalnosti:
- Sledenje zapuščenim košaricam in avtomatizirana e-poštna sporočila za obnovitev le-teh
- E-poštna sporočila dobrodošlice ter zahvale
- Omogoča enostavno namestitev toka avtomatizacije za oblikovanje kampanj
- “povleci in spusti” urejevalnik e-pošte
- Možnost vstavljanja “shortcodes” za personalizacijo. To je majhen del kode, označen z oklepaji, kot je [ta] , ki opravlja namensko funkcijo na vaši spletni strani.
- Neomejeno število e-poštnih predlog za obnovitev zapuščene košarice
- Obnovitev zapuščenih artiklov v košarici z enim klikom
- Omogoča fiksni znesek ali delež popusta za pošiljanje izdelkov
- Spletni kuponi za naslednje naročilo (sami določite potek veljavnosti kupona in omejitve uporabe)
- Integracija z več ponudniki pošiljanja emailov (ESP)
- Program za napotitvene kampanje (referral program) in možnost nagrad
- Sledenje rezultatom prodaje in obnovitvi zapuščene košarice
Cena?
Na voljo je brezplačna verzija. Premium različica vtičnika se začne pri 19 $ na mesec.
3. MailChimp za WooCommerce
MailChimp je odprtokodni e-poštni vtičnik za WooCommerce. Sinhronizirate lahko svoj e-poštni seznam s podatki o nakupih in pošljete e-poštna obvestila na podlagi teh podatkov.
MailChimp obvesti kupce o zapuščeni košarici. S pomočjo vtičnika lahko povečate obseg prodaje s pošiljanjem uporabnih priporočil za izdelke na podlagi zgodovine nakupovanja vaših strank.
Funkcionalnosti:
- Pošiljanje e-pošte s priporočili izdelkov
- Omogoča segmentiranje strank na podlagi nakupovalnega vedenja
- Ponuja pojavna okna (t.i. pop up)
- Prilagajanje transakcijske e-pošte
- Spremljanje uspešnosti e-poštnih kampanj.
Cena?
- Brezplačen paket – za omejeno število emailovhttps://spletnik.si/vizitka-podjetja/ov.
- Osnovni paket – 9,99 $ /mesec
- Standard paket -14,99 $ /mesec
- Premium paket – od 299 $ /mesec
4. Newsletter
Newsletter je najbolj priljubljen vtičnik za WordPress e-novice. Omogoča avtomatizacijo emailov vašim naročnikom o novostih, objavah v blogu, predstavitvah izdelkov, promocijskih dogodkih itd.
Funkcionalnosti:
- Pošiljanje neomejenega števila e-novic
- Fleksibilne nastavitve e-poštnih sporočil
- Možnost pošiljanja množične e-pošte na vaš seznam naročnikov.
Cena?
Premium različica vtičnika je na voljo v dveh paketih in obe vključujeta 1 leto podpore in posodobitev.
- Blogger – 65 $ (največ 3 spletne strani WordPress)
- Agencija- 249 $ (uporaba na neomejenih spletnih straneh WordPress)
WooCommerce vtičniki za povečanje prodaje
Uspeh spletne trgovine zavisi od tega, kako in s čim privabimo stranke, da obiščejo našo trgovino in opravijo nakup enega ali več produktov.
1. Discount Rules za WooCommerce spletne trgovine
Discount Rules je najbolj priljubljen vtičnik za cenovno strategijo, natančeneje za dinamično oblikovanje cen v vaši spletni trgovini. Ta vtičnik je mojster WooCommerce popustov!
Ustvarite lahko neverjetne popuste z različnimi pogoji in kombinacijami.
Funkcionalnosti:
- Možnosti povečanja stopnje konverzije obiskovalcev v “leade”
- Veleprodajni cenovni model
- Ustvarjanje popustov v primeru količinskega nakupa
- Samodejni vnos kuponov v nakupovalno košarico stranke
- Prikaz časovno omejenih kuponov in promocijskih kod
Vrste dinamičnega prilagajanja cen, ki jih lahko ustvarite s pomočjo tega vtičnika:
“Storewide global” popust
Kot že ime pove, bo ta popust veljal na vsaki spletni strani oziroma za celotno spletno trgovino. Vsi izdelki vaše WooCommerce trgovine bodo torej vsebovali popust. Le-tega lahko nastavite globalno s pomočjo vtičnika za določanje cen WooCommerce.
“Tiered pricing” popust
Je način spodbujanja kupcev k nakupu večjih količin izdelka z uporabo popustov glede na naročeno količino. Ti popusti so lahko “stopenjski”, tako da se povečajo, ko se znesek naročila poveča.
“Bulk quantity” popust
Da bi kupce spodbudili k nakupu v večjih količinah, spletni trgovci pogosto ponudijo količinske popuste na določene izdelke. V ta popust je vključena ponudba določenega artikla ali skupine izdelkov po nižji ceni glede na naročeno število. Zelo uporabno za vse s prodajo izdelkov, ki se običajno kupujejo v velikih količinah.
“FREE shipping” popust
Ponudba brezplačne dostave/poštnine je odlična spodbuda, da pridobite več strank, ki oddajo naročilo na vaši spletni strani. Obenem lahko zmanjša stopnjo zapustitve nakupovalne košarice. Da bi bila ta strategija učinkovita, mora vaša ciljna publika vedeti, da jo sploh ponujate.
Ponudba BOGO
Okrajšava za ponudbe po sistemu Buy-One-Get-One. Torej, “pri nakupu enega izdelka, dobite drugega brezplačno” ali “kupite en izdelek in dobite drugega po polovični ceni”. Je pospeševalna prodajna ponudba, pri kateri se nakup ene enote izdelka spodbuja ali nagrajuje z zagotavljanjem druge enote istega izdelka brezplačno ali z znatnim popustom.
“User-role” popust
Uporabite ga kadar želite določeni skupini strank svoje spletne trgovine zagotoviti popust. Recimo, da želite ponuditi 20 % popust samo za svoje veleprodajne stranke. Z vtičnikom WooCommerce Discount Rules lahko preprosto ustvarite popust na podlagi vloge uporabnika v manj kot 5 minutah.
Popusti, ki temeljijo na vlogi uporabnika, imajo v vaši trgovini zelo pomembno vlogo. Neposredno so povezani z nakupovalno izkušnjo, ki jo ponuja vaša spletna trgovina. To pomeni, da bo veleprodajni kupec pričakoval več koristi oziroma ugodnih ponudb kot redni uporabniki.
“Next order & First order” popusti
Kaj je bolje od enega nakupa stranke? Več nakupov! S temi popusti spodbujate večkratne nakupe tako da, podelite strankam popust pri prvem ali naslednjem naročilu, ki ga oddajo na vaši spletni strani oziroma trgovini. Pri strankah, ki kupijo več izdelkov v svojem prvem naročilu, obstaja namreč večja verjetnost, da se bodo vrnile in oddale več prihodnjih naročil.
Cena?
- Na voljo je brezplačen vtičnik, vendar z omejenimi možnostmi za popuste.
- 9 $ /leto – Premium popust z dostopom do naprednih funkcij, developerja in podporo strankam.
2. Vtičnik ELEX WooCommerce Request a Quote
Ta robusten vtičnik ponuja skupno nakupovalno platformo za stranke, trgovce na drobno ali veletrgovce z možnostjo »Dodaj v košarico« in »Zahtevaj ponudbo«. Stranke lahko enostavno izberejo izdelke in količine ter vnesejo svoje podatke v obrazec za zahtevo za ponudbo.
Funkcionalnosti:
- Dodaten gumb »Zahtevaj ponudbo« na straneh z izdelki in na strani trgovine
- Istočasno upravljanje funkcij “Zahtevaj ponudbo” in “Dodaj v košarico”
- Prilagodljiv obrazec, ki strankam omogoča, da zahtevajo ponudbo
- Zahtevo za naročila, vtičnik odobri in/ali zavrne
- Pošlje obvestila adminu/skrbniku po e-pošti, Google Chatu in SMSu, ko je poslana zahteva za ponudbo
- Prikaz obvestil strankam med postopkom naročila
Nastavite posebne cene in ponudbe z dinamičnimi cenami in vtičniki za določanje cen na podlagi vlog.
Cena?
- Eno spletno mesto: 59$
- 5 strani: 89$
- 25 strani: 189$
3. Category discounts for WooCommerce
Ali se vaš spletni inventar kopiči z neprodanimi zalogami? Ustvarite popuste v velikem obsegu glede na kategorijo izdelkov v vaši trgovini WooCommerce in pospešite prodajo.
Ta brezplačen vtičnik za popust vam omogoča, da ponudite popuste za posamezno in več kategorij. Motivirajte stranke tako, da na strani izdelka prikažete sporočilo o popustu.
Funkcionalnosti:
- Upravljanje popustov na podlagi kategorij
- Lahko omogočite tako pavšalne kot odstotne popuste
- Dodajanje sporočila o popustu v košarico
- Nastavitve veljavnosti vaših popustov.
Cena? Brezplačen vtičnik.
Vtičniki za izboljšanje interakcije s strankami
Stroški pridobivanja nove stranke so 5-krat višji od stroškov ohranitve obstoječe stranke. Narediti morate vse, kar je mogoče, da izboljšate interakcijo s strankami in s tem prihranite več!
1. WSChat – WordPress Live Chat vtičnik
Gre za priročen vtičnik, ki ponuja napredne funkcije za izboljšanje izkušnje vaših strank preko klepeta. Za razliko od drugih vtičnikov za klepet v živo, ki temeljijo na SaaS, deluje popolnoma znotraj WordPress okolja brez zunanjega akterja. Zagotavlja varnost in zasebnost z nudenjem popolnega nadzora nad vašimi podatki, podatke pa lahko upravlja samo lastnik trgovine, saj so na voljo izključno v vašem strežniku. Ta robusten vtičnik ponuja različne možnosti prilagajanja (angl. widget customization ), da se prilega temi vaše spletne strani.
AI integracija z uporabo Googlovega Dialogflow pomaga sprožiti samodejne odgovore na poizvedbe strank takoj po tem, ko začnejo pogovor. Enostavno spremljanje in sledenje aktivnim obiskovalcem vaše spletne strani bo pomagalo doseči potencialne stranke in sprožiti predprodajne poizvedbe. Prilagodite lahko območje glave klepeta, ki ima več možnosti za pripenjanje datoteke, pošiljanje zgodovine pogovora na vneseni e-poštni ID, snemanje in pošiljanje videov, obveščanje o zadovoljstvu stranke z gumbi všeč in ne maram itd.
Cena?
- Ena stran: 69$
- 5 strani: 99$
- 25 strani: 199$
2. Order Delivery Date for WooCommerce
Kadar so stranke zadovoljne s prejemom naročila v predvidenem roku dostave, je verjetnost, da se ta stranka znova vrne na vaše spletne strani in v trgovino, veliko večja. Se strinjate?
S tem vtičnikom prikažete polje z datumom dostave naročila na strani za nakup. Tako pomagate svojim strankam izbrati želeni datum za dostavo naročila.
Funkcionalnosti:
- Stranke lahko izberejo datum in uro dostave
- Nastavitve omogočajo omejitve števila naročil na dan
Cena?
PRO verzija znaša 99 $.
3. WOOCS – WooCommerce Currency Switcher
Kaj pa, če želite prodajati izdelke strankam po vsem svetu? Najverjetneje boste potrebovali orodje za preklapljanje med mednarodnimi valutami.
WooCommerce pretvornik valut omogoča vašim strankam, da preklapljajo in plačujejo v vseh mednarodnih valutah. To funkcijo lahko omogočite kjer koli na strani izdelka, ki vsebuje “shortcodes”. Stranke lahko tako hitro izvedejo plačilo v svoji valuti.
Funkcionalnosti:
- Za prikaz pretvornika valut na katerem koli mestu spletne strani, potrebujete le vnesti “shortcodes”
- Združljiv vtičnik s filtrom izdelkov WooCommerce, WPML
- Možna menjava valute glede na izbrani jezik
- Prilagajanje denarnih znakov in cen (decimalno štetje).
Cena? PRO verzija znaša 30 $.
4. WooCommerce Refund and Exchange With RMA
V mnogih primerih lahko stranka prekliče naročilo, ko je izdelek že poslan oziroma na poti. Lahko zahteva tudi zamenjavo izdelka, če prejme poškodovan izdelek. In v teh scenarijih morate skrbno ravnati s strankami, da izpeljete vse skupaj brez slabe volje ali nesporazumov.
S tem WordPress orodjem lahko vaše stranke oddajo obrazce za vračilo izdelkov ali zahteve za zamenjavo. Nato se celoten postopek vračila upravlja z namenskim poštnim sistemom, ki obvešča tako stranke kot lastnike trgovin.
Funkcionalnosti:
- Izboljšanje uporabniške izkušnje s poenostavitvijo postopkov vračila in zamenjave
- Stranka lahko naročila vrne, zamenja in prekliče
- Omogoča sistem denarnice za stranke, tako da lahko namesto 100 % vračila izberejo drug izdelek.
Cena? Od 59$ pa do 229$.
5. YITH WooCommerce Wishlist
“Dodaj na seznam želja” je eden najpogosteje uporabljenih gumbov za poziv k dejanju, ki se uporablja v kateri koli spletni trgovini. Zato, ker bodo ljudje dejansko vse svoje najljubše izdelke dodali na seznam želja, preden jih kupijo. In s tem vtičnikom ustvarite čudoviti gumb za strankin “seznam želja”.
Funkcionalnosti:
- Prilagodljiva stran s seznamom želja
- Možnost ustvarjanja več seznamov želja
- Stranke dobijo oceno skupne cene nakupa iz seznama želja
- Omogoča izboljšanje sodelovanja s strankami
Cena? Osnovni vtičnik je brezplačen. Za premium različico vtičnika boste morali plačati 94,99 $ na leto.
Najbolj bistveni WooCoomerce vtičniki za vašo spletno trgovino
Upravljanje trgovine je pomemben vidik, ki lahko vpliva na spletno prodajo. Ko je ljudem enostavno nakupovati v vaši trgovini, se veliko raje vrnejo in opravijo ponovni nakup. Zato je ključnega pomena, da ponudite brezhibno uporabniško izkušnjo.
Vašo spletno trgovino lahko preprosto in učinkovito upravljate z naslednjimi priporočenimi vtičniki WooCommerce:
1. Ninja Tables
Kaj pa, če vaša spletna stran ali blog objava potrebuje tabelo za prikaz ogromnih podatkov? Brez skrbi, Ninja Tables zmorejo vse!
Ta vtičnik vam omogoča sestavljanje tabel enostavno in brez kodiranja. Najboljši del pa je, da zmore opraviti ogromno obdelavo podatkov.
Funkcionalnosti:
- Izbirate lahko med 100+ slogi tabel
- Popolnoma prilagodljive in zelo odzivne tabele
- Urejevalnik “povleci in spusti”, ki je enostaven za uporabo
- Izbirate med neomejenimi barvnimi možnostmi za svojo tabelo
- Možno povezovanje z Google Preglednicami
Cena?
- Lite (enostavna) različica – brezplačno
- Licenca za eno spletno mesto – 49 $
- Licenca za agencije – 99 $
- Neomejena doživljenjska licenca – 399 $
2. WooCommerce PDF Invoices & Packing Slips
S tem vtičnikom za izdajanje računov lahko samodejno umestite PDF račune v e-pošto s potrditvijo naročila. Na voljo vam je osnovna predloga računa ali pa uredite obstoječe, da ustvarite svoj račun “po meri”.
Funkcionalnosti:
- Samodejna priložitev PDF računa v mail
- Prilagajanje glave in noge na računu
- Ustvarjanje računov v velikem obsegu
- Prenos/shranjevanje računa
Cena? WooCommerce PDF profesionalni računi – 54 €.
3. WooCommerce Google Analytics integration
Ta vtičnik omogoča integracijo med Google Analytics in vtičnikom WooCommerce. In ko je vaša trgovina sinhronizirana z Googlovo analitiko, lahko začnete slediti ter meriti uspešnosti spletnih akcij.
Funkcionalnosti:
- Spremljanje dejanj obiskovalcev spletne strani in strank
- Merjenje dohodka in ostalih pomembnih metrik
Cena?
WooCommerce Google analytics PRO- 79 $.
4. Yoast SEO
Zagotovo bi morali optimizirati svojo trgovino WooCommerce, če ciljate najvišja mesta na Googlovih straneh z rezultati. Yoast SEO je najbolj priljubljen SEO vtičnik, ki mu zaupajo milijoni uporabnikov WordPressa. Z njim preverite zdravje svoje spletne strani, optimizacijo vsebine, “on-site” ter “off-site” SEO, povratne povezave in veliko več, z neverjetnim naborom orodij.
Funkcionalnosti:
- Zemljevid strani v XML obliki
- Dodajanje naslova in meta opisa za izboljšanje rezultatov iskanja
- Dragocena orodja SEO za optimizacijo vsebine
- Samodejni predlogi za notranje povezave (premium funkcija)
Cena? Premium verzija od 89 $ za eno spletno mesto WordPress.
5. YITH WooCommerce Ajax Search
Večina ljudi ne pozna imena izdelkov, ki jih iščejo, ali pa si jih morda ne bi dobro zapomnili. Tako stranke poskušajo iskati izdelke s sorodnimi ključnimi besedami. Zato je pametno, da strankam zagotovite seznam predlogov izdelkov na podlagi ključne besede, ki so jo vnesli. To nalogo odlično opravi YITH Ajax search vtičnik.
Funkcionalnosti:
- Prikaz polja za iskanje izdelkov kjer koli na vašem spletnem mestu WooCommerce
- Možnosti filtra za iskanje izdelkov (PRO)
- Prikaz kategorije izdelkov v iskanju (PRO)
Cena? 55,99 €.
6. iThemes Security
Vsak dan vdrejo v 30.000 spletnih mest. To je dober razlog, da poskrbite za vtičnik, ki bo poskrbel za varnost spletne strani. Vtičnik zaščiti vašo stran na več kot 30 načinov, tako da odpravi pogoste napake, ustavi avtomatske napade in okrepi poverilnice (uporabniško ime, geslo).
PRO funkcije:
- Redni pregled zlonamerne programske opreme
- Sledenje in beleženje dejanj uporabnikov
- Blokira uporabnike s preveč neveljavnimi poskusi prijave
- Izboljša varnost strežnika
- Izboljšanje SEO z odkrivanjem napak 404
Cena?
- Blogger paket – 80 $ (eno spletno mesto WordPress)
- Mala podjetja – 127 $ (10 strani WP)
- Zlati paket – 199 $ (neomejeno število spletnih mest)
Katere vtičnike boste izbrali vi?
WooCommerce je ena izmed mnogih platform za spletno trgovino, med katerimi lahko izbirate. Ko pa ga kombinirate z nekaterimi drugimi zmogljivimi vtičniki za razširitev njegove funkcionalnosti, lahko ustvarite učinkovito in uspešno spletno trgovino. Upamo, da vam je ta članek pomagal izbrati vtičnike, ki bodo najbolj uporabni za vaše spletno mesto WordPress in WooCommerce trgovino!
V kolikor potrebujete pomoč pri gradnji ali optimizaciji spletne trgovine nas lahko kontaktirate na blog@spletnik.si.
Uspešno,
Spletnik