Home » Izdelava spletnih strani » Google Analytics » Google Analytics triki za boljše spletno delovanje

Google Analytics triki za boljše spletno delovanje

Google Analytics je najpopularnejše orodje s pomočjo katerega lahko izmerimo učinkovitost digitalnega marketinga. Pa še to: orodje je zastonj 🙂 S pomočjo analitike lahko tudi spremljate količino obiska, vire obiske in kje vaša spletna mesta zapuščajo. google-analyticsSkozi čas in s primerno strategijo, lahko ugotovite zakaj in kako vaši obiskovalci obiskujejo vašo spletno stran.

Orodje je lahko preprosto, hkrati pa je lahko zelo zapleteno. Pravzaprav tako zapleteno, kot vi želite 🙂 Večina bo uporabila zgolj del funkcionalnosti, ki jih orodje ponuja. Želite izboljšati prizadevanja vašega digitalnega marketinga? Vključite naslednje trike:

1. Ustvari cilje. 

Cilji so funkcionlanost Google Analytics, ki jo (za moje pojme), preveč zanemarjamo. V navigaciji izberete “skrbnik” -> “cilji” -> “nov cilj” in nastavite vaš prvi cilj. Merjenje konverzij je v osnovi eden izmed bolj pomembnih ciljev večine spletnih mest. Google pa ponuja veliko predlog za spremljanje teh ciljev. Ko boste cilje nastavili, jih boste lahko tudi spremljali med poročili

2. Pripravi nadzorne plošče po meri.

V navigaciji izberete: “nadzorne plošče”-> “nova nadzorna plošča”. Tukaj boste lahko ustvarili nadzorno ploščo po meri (lahko jih imate 20). Ko izberete predlogo, lahko gradnike dodajate po mili volji in si popolnoma poosebite poglede in želeni prikaz podatkov. Nadzorne plošče služijo doslednemu spremljanju poročil in splošnega napredka.

3. Nastavi dogodke za obveščanje (alerts). 

Večina izmed vas ne bo imelo časa slediti analitiki vsaki dan. Za ta namen so obvestila povsem na mestu. Izberite “skrbnik” -> “opozorila po meri”. Tukaj boste nastavili novo opozorilo za različne namene. Obvestila lahko nastavite takrat, ko pride do drastičnih sprememb določenih metrik znotraj časovnega okvirja. Na e-mail boste prejeli opozorilo.

4. Prenehaj si slediti. 

Zagotovo se na vaši spletni strani nahajate zelo pogosto. Kako pa se to odraža na vaši analitiki? Če želite imeti realno sliko o obiskih (izključiti lastne obiske in obiske sodelavcev), boste morali ustvariti filter v delu “skrbnik”. Če je vaš IP statičen pojdite na “vsi filtri” -> “nov filter”, in nastavite filter, ki bo izvzel vaš IP iz statistike.

5. Poveži račun z Google Webmaster Tools.

Najprej boste morali ustvariti račun za Webmaster orodja. Če boste povezali račun za analitiko, boste dobili vpogled v nova poročila. Webmaster orodja vam nudijo podatke o povratnih povezavah, težave z indeksiranjem in tudi prikaz organskih ključnih besed, po katerih vas iščejo potencialni kupci.

Če boste upoštevali vsaj nekaj od naštetih namigov, bo vaša Google Analytics izkušnja zagotovo bolj zanimiva, ker vam bo postregla s precej več in bolj zanimivimi podatki, kot ste jih vajeni običajno. Prav tako, bodo podatki bolje verodostojni.

Ne pozabite: Google Analytics in Google AdWords sta nepogrešljivi orodji za učinkovito pridobivanje obiska na vašo spletno mesto. Bi želeli pridobite povečati spletno prodajo? Oddajte neobvezujoče povpraševanje in naši strokovnjaki vam bodo pomagali!

Za vas sem pisal,

Damjan Avsec