Home » Izdelava spletnih strani » Pisanje bloga » Kako se lotiti pisanja bloga za vaš posel?

Kako se lotiti pisanja bloga za vaš posel?

Ena izmed mojih najljubših tem za pisanje člankov je blog. Predvsem zato, ker jih zelo rada berem in ker v vsaki panogi dopušcajo veliko mero kreativnosti. Tako za tistega, ki ga načrtuje in piše, kot tistega, ki blog bere. In ker se da vsak blog zapis popestriti s slikami, ki povedo veliko. Pa še dober način za višje pozicije je.

In kot vedno je potrebno tudi za blog zapise imeti strategijo, ki na dolgi rok prinaša rezultate, ki si jih želite.

1. Načrtujte

Ko načrtujete blog zapise za vaše podjetje je ključno, da:

  • poznate razloge zakaj bi bralci, ki prihajajo na vaš blog ali berejo vaše e-novice (kjer so objavljeni povzetki blog zapisa).
  • vprašati se je potrebno kako pritegniti potencilane bralce na vaš blog
  • kako poskrbeti, da blog zapis preberejo do konca in po možnosti ostanejo na spletni strani dlje
  • kako obvestiti bralce, da je nov zapis na blogu in si tako povecati obisk na vaši spletni strani

Za vsak blog zapis, ki ga planirate, si zastavite cilj.Cilj, ki vam bo prinesel rezultate, ki si jih s pisanjem bloga želite doseči.

pisanje bloga, pisanje bloga za posel

2. Naslov, ki prepriča

Če verjamete v pravilo 30 sekund, potem se boste strinjali z mano, da je naslov ključnega pomena za nadaljnje branje vašega obiskovalca. Za dober naslov obstaja trik, ki se ga drži večina tistih, ki pišejo profesionalni blog in sicer: naj naslov ne bo daljši od 70 znakov. In seveda naj bo kratek in jedrnat, kot radi pravimo “manj je več”.

Za primer si poglejte ta dva naslova:
a.) učinkovite poti za povečanje obiska na spletni strani
b.) kako povečati obisk na vaši spletni strani za 700%

Najbrž naj je vse prepričal b.) naslov. In ravno to imamo v mislih, ko govorim o učinkovitem naslovu.

3. Vsebina, vsebina in še enkrat vsebina

A pozor, ni vsaka vsebina dobra. V prvi vrsti mora biti vsebina zanimiva, aktualna in napisana tako, da bralca ne bo dolgočasila. To lahko naredite tako, da vsebino razdelite na več odstavkov, uporabite številčenje in slike. Vsebina naj ne bo daljša do 600 znakov, ker lahko hitro rata preveč obsežno. In bralca odvrne, da bi sploh pričel z branjem.

4. Ostale vsebine

Seveda pa pod vsebino sodijo tudi druge vrste vsebine kot so:

  • slike
  • video vsebine
  • prezentacije
  • pdf dokumenti

Glede na to, da se ljudje hitreje odzovemo na slike kot besedilo, je pomembno, da v vsak blog zapis vključite tudi slikovni material. Pa ne samo slike, dodate lahko tudi video (ki vedno bolj pridobiva na gledanosti in priljubljenosti med spletnimi uporabniki). Prav tako lahko v članek dodate tudi kakšen pdf dokument, ki pa ga ustrezno poimenujete (s ključnimi besedami), da bo poleg uporabnosti tudi koristen za potrebe optimizacije. Vse to je material, ki ga lahko na enostaven način “razdelite” med širšo publiko. In si poleg vsega še naredite dobro reklamo.

Za konec pa poskrbite, da bralcu ponudite nekaj v zameno, ker si je vzel čas, da je prebral vaš zapis. Lahko je to zahvala, brezplačen priročnik ali pa brezplačna telefonska številka, kamor vas lahko pokličejo. Lahko pa jim tudi omogočite, da vam pustijo komentar ali svoje mennej o zapis.

Če pa nimate ideje kako se tehnično in vsebino lotiti pisanja, nam pišite preko kontaktnega obrazca, e-maila info@spletnik.si ali nas pokličite na 080 33 39.

Veliko uspeha vam želim,

Andreja Ogrinc