To spletno mesto uporablja piškotke.
Z nadaljevanjem uporabe strani se strinjate z uporabo le-teh.

Bloganje za podjetja Zakaj in kako vaše podjetje predstavljati preko blog vsebin

Bloganje je postalo vse bolj pomembno za posel. Nekaj časa nazaj so bili blogi bolj hobi projekti, z njimi so začeli različni posamezniki, ki so preko svojega bloga promovirali različne produkte ali izražali svoja osebna mnenja. Sedaj pa se vse več podjetij zaveda, da bloganje tudi njim lahko prinese marsikatero prednost in da je to ogromen faktor za njihovo spletno poslovanje, četudi prodajajo kuhinje ali motorne žage. Potrebno se je približati svoji publiki in če jim zraven svojega produkta ponudite še način, kako naj ga uporabljajo in to zapakirate v nekaj kratkih odstavkov, boste vzbudili zanimanje za vaše druge proizvode ali storitve, kar vam bo prineslo več obiska na stran in posledično tudi boljšo prodajo.

Kakšne učinke ima bloganje na vašo spletno stran?

Gradi na kredibilnosti

Blog s kvalitetno vsebino stranke privabi k branju in jim da občutek, da vam lahko zaupajo. Pišite o stvareh ki jih zanimajo, ponudite različne napotke, jih prepričajte, da jim ne želite samo prodati svojih produktov in storitev, temveč jih želite tudi na nek način izobraziti in jim ponuditi še neko dodano vrednost.

V svoje vsebine vključite lastne fotografije, posnetke iz proizvodnje ali pisarne, vključujte tudi svoje stranke in njihove izjave, slike ali pa primere vaših storitev oz. končne rezultate. Naj bo vaš blog stik bralca z vašo panogo in vašim podjetjem; obveščajte jih o novostih na trgu, saj ste vi strokovnjaki in tem bralci najbolj zaupajo.

Pripelje več obiska

Vsebina, ki jo pripravljate za vaš blog, naj bo čim bolj enostavno predstavljena, ponuja naj kakšne napotke ali informacije. Tako bo imela v očeh bralca pozitivne lastnosti, smatrali jo bodo za kvalitetno in jo kot tako delili naprej. S tem pa tudi vam prinesejo več obiska, vaša znamka bo postala bolj prepoznavna, poleg starih bralcev, pa boste na svojo stran pripeljali tudi nove in si tako gradili občinstvo, v katerem so seveda tudi potencialne nove stranke.

Blog je tudi odlična priložnost za izvajanje optimizacije vaše spletne strani po ključnih besedah, saj Google nadgrajuje kvalitetno vsebino. Če je ta relevanta in se jo redno objavlja, bo Google vašo spletno stran indeksiral pogosteje, kar pomeni, da se boste vi na iskalnikih uvrstili višje, čemur sledi tudi povečanje organskega obiska, saj boste na prvih mestih iskalnih rezultatov vašemu občinstvu bistveno bolj vidni.

Komunikacija s strankami

Z bloganjem naredite tudi prvi korak v komunikaciji s svojimi strankami. Veliko blogov ima v svoji strukturi vključeno tudi sekcijo s komentarji, kjer lahko vaša publika z vami komunicira. Zato uporabljajte svoj blog z namenom priti v stik s kupci, izvedeti čim več o njihovih nakupnih navadah in jih spodbujati, da z vami stopijo v stik. Na blogu je zaželjeno tudi postavljanje različnih vprašanj svojim bralcem, saj imajo velikokrat kakšne ideje, ki so lahko zanimive za vaš posel. Tako jim dajete na znanje, da je tudi njihovo mnenje pomembno za vaše podjetje.

Da bo stik s kupci uspešen je zelo pomembno, da se jim približate – v svojih objavah pišite v prvi osebi, zraven vključite svoje ime in sliko, predstavite se in jim dajte vedeti da ste tudi vi samo človek in ne le del neke organizacije.

Kakšne vsebine naj objavljam na blog?

Predstavite svoje podjetje

V okviru vaše organizacije sodeluje veliko različnih ljudi. Delo vsakega pa je najlažje predstaviti v obliki objave na blogu, kjer, kot sem že v prejšni točki omenila, vključite tudi sliko osebe in njeno ime. Poskrbite, da imajo vaši zaposleni urejene profile na socialnih omrežjih, kjer jih potencialni kupcilahko najdejo in z njimi stopijo v stik.

Bralce vedno zanima dogajanje iz ozadja. Kdo so ljudje, ki stojijo za neko znamko, kako poteka njihov dan, kakšne so njihove naloge? Pišite za ljudi, ne iz stališča podjetja ampak iz stališča posameznikov. Svoje podjetje jim lahko na ta način približate in pokažete, da ste vsi le ljudje in da skupaj ustvarjate pot do istega cilja. Hkrati s tem gradite tudi svojo blagovno znamko.

Vsebino namenite bralcem

Če se vaše podjetje ukvarja z določeno storitvijo ali pa prodajate določen produkt, lahko veliko vsebine predstavite v različnih “how-to” napotkih, torej različnih načinih, kako vaš produkt uporabiti. Naj pa vas ne bo strah zaiti izven okvirjev svojih storitev. Najbolje poznate svojo publiko in veste, kaj radi berejo, zato skušajte najti vsebino, ki bi jih mogoče še dodatno zanimala. Če ste na primer mizar, ki prodaja kuhinje, lahko med svojo vsebino na blogu objavite tudi različne recepte in tako popestrite vaš nabor člankov, obenem pa tako vaše vsebine ne izpadejo prodajno naravnane.

Najbolj enostavno je na vašo spletno stran postaviti blog. Težava pa lahko nastane pri rednem produciranju kvalitetne vsebine, bodite tudi pozorni na vašo publiko – katere teme so najbolj brane, kaj jih zanima. Vaše objave naj bodo tudi interaktivne, da bralce spodbudijo h komentiranju in deljenju. V svoje objave prepletite različne zgodbe in ljudi, vsak naj predstavi tisto, kar najbolj ve, saj tako ne morete zgrešiti bistva in imate zagotovljenih več objav in manjšo obremenjenost zaposlenih. Zato se ne bojte in začnite pisati, saj je več obiskovalcev vaše spletne strani le nekaj besed stran!

Se blogamo,

Anja Fir

Poganja Spletnik | Vse pravice pridržane © 2017