Posodobljeno 14. 12. 2022
Ko naredimo spletno stran oz. trgovino imamo vsi eno in isto željo. Ta je, da zasedemo z našo spletno stranjo top pozicije na Googlu, ko nekdo išče naše storitve oz. produkte. Resnica pa je dokaj huda, to pomeni, da se to zgodi v le redkih primerih. V večini je za top pozicije potreben trud in konsistenca.
Pripravila sem vam 5 nasvetov, ki pripomorejo k boljšim organskim umestitvam vašega spletnega mesta.
Kazalo
1. Pišite članke
Pisanje člankov je kar zamudna reč, ampak obradi sadove. Zadajte si cilj, da napišete vsaj 2 članka na mesec. Ni potrebno, da sta dolga, naj bojo raje krajši in jedrnati. Vsebujejo naj ključne besede, ki so za vas pomebne pri uvrstitvah. Če prodajate turbo polnilnike, potem morate to definitivno omeniti v članku. Kajti Google redno indeksira vašo spletno stran. In več ko bo relevantne vsebine, boljše bodo umestitve.
2. Pišite Blog
Če vam spletna stran dopušča, da pišete blog za posel, potem to počnite. Tukaj bodite bolj dosledni in ga pišite večkrat na mesec. Seveda se sprašujete zakaj bi pisal še blog, če pišem članke? Odgovor je preprost, blog opisuje dogajanje kot pa neko strokovno pisanje. Tukaj imejte v mislih, da Google “nagrajuje” ažuriranje spletne strani. Večkrat ko boste dodajali vsebino na stran, večkrat bo prišel Googlov pajek in poindeksiral stran. Pri tem seveda ne pozabite na SEO optimizacijo bloga.
3. Video
Ga še nimate? Potem je skrajni čas, da ga naredite in naložite na Youtube in seveda dodate povezavo na vašo spletno stran. Video naj ne bo daljši od dobre minute, kajti vse kar je daljše, zgubimo pozornost gledalca. Video naj bo kratek, jedrnat, dobra grafika, prijetna melodija. Več kot ima spletna stran interaktivne vsebine, dlje časa boste obdržali obiskovalca na spletni strani.Dlje časa, ko je obiskovalec na spletni strani, bolj si zvišujete relevantnost spletne strani. Seveda vam video kasneje omogoča tudi oglaševanje na Youtube v sklopu Google oglaševanja.
4. Nasveti
Saj veste, nasveti vedno prav pridejo. Tako, da če imate kakšnega na zalogi za vašo dejavnost, ga nikar preveč ne skrivajte in ga delite z vašimi potencialnimi strankami. Tako, bodo dobili obiskovalci vaše spletne strani zaupanje v vas in se bodo radi vračali k vam.
5. Oglaševanje na Google-u
Če ste čisto novi v spletnem ekosistemu in ne veste katere so tiste ključne besede, po katerih ljudje iščejo vaše produkte oz. storitve, je oglaševanje na Google-u nujna zadeva. Kajti tako bomo iz prve roke videli katere so tiste ključne besede na katerih lahko gradite vašo spletno stran, kdo je vaša konkurenca (da imate smernice kako naprej), koliko je iskanj za vašo dejavnost. Vsaka ločena analiza vas bo prišla več kot oglaševanje na google-u. Tukaj ne ugotavljate le kako vas iščejo temveč tudi izboljšujete vašo izpostavljenost takoj in seveda več prodate na ta račun.
S temi kratkimi SEO nasveti lahko še danes poskrbite, da bo vaša spletna stran uvrščena še višje na Googlovem iskalniku.
V primeru, da bi želeli izvedeti še več informacij, nam pišite na info@spletnik.si, nas pokličite na 080 33 39 ali izpolnite kontaktni obrazec.
Uspešno,
Spletnik
- 9 pogostih napak pri Google oglaševanju - 21. 02. 2024
- 7 ključnih orodij za analizo spletnega nastopa v letu 2024 - 12. 12. 2023
- Za koga SEO ni primeren? - 23. 08. 2023