Posodobljeno 15. 04. 2024
Google je spletni gigant, ki ga lahko danes štejemo kot najbolj vplivnega na svetovnem spletu. Preko iskalnika Google dnevno išče informacije večina svetovnih uporabnikov spleta. Zaradi tega ima izjemno velik vpliv na sam spletni marketing. Večkrat se ljudje po vsem svetu se radi pošalijo, da Google ve vse? Lahko bi rekli, da je Google pameten…pravzaprav zelo pameten! Vsekakor vsak želi biti opazen na spletu. To pomeni, da želi biti po ključnih besedah, ki jih ljudje vpišejo v iskalnik Google nekje med prvimi zadetki. To pa je vsekakor težko doseči. Ali pač?
Kazalo
Dobro narejena spletna stran
Nikakor ni dovolj, da spletno stran postavite in potem čakate, da bodo obiskovalci sami prihajali nanjo in da jo bo Google takoj opazil. Nikakor se to ne bo zgodilo. Zelo pomembna je kvalitetno izdelana spletna stran, kvalitetna vsebina ter seveda optimizacija spletne strani, ki ima velik vpliv na iskalne rezultate. Vse omenjene sestavine zahtevajo sistematično urejanje in predvsem natančno izvedbo. Nikakor ne gre preganjati čas. Vseeno pa lahko veliko pripomorete k temu, da se Google ‘zaljubi’ oziroma opazi spletno stran, tudi vi sami. Kako?
Unikatna vsebina (ne kopirajte)
Velikokrat se zgodi, da lastniki spletne strani ne posvečajo pozornosti spletni vsebini. Preveč ljudi le zamahne z roko in pravi, da vsebina ni tako pomembna ter se lahko kopira. Nikar! Zagotovo je to največja napaka, kar jo lahko naredite! Zakaj? Če želite stopiti iz množice spletnih strani, potem morate biti unikatni. Tako je tudi v realnem življenju, kajne? Unikatna ter kvalitetna vsebina na spletni strani je ključnega pomena. Ne bodite površni in pišite unikatno. Ne pozabiti seveda tudi na optimizacijo bloga, v kolikor ga imate.
Dobra hitrost spletne strani
Zagotovo ste že prišli na spletno stran, ki se je izjemno dolgo odpirala. Velikokrat ste raje obupali, kot pa kasneje brskali po strani, kajne? To pomeni, da morate poskrbeti, da se bo vaša spletna stran hitro nalagala in odpirala. K temu pripomorejo optimizirane slike ter ‘čista koda’ spletne strani. Takšne strani ima Google raje…
Ustvarite kazalo oziroma tako imenovan načrt strani
Kazalo strani (sitemap) je sicer navadno le eno preprosto kazalo, kako je stran zgrajena. Nič posebnega – bi si mislili. Za nas seveda to ni tako posebno, kot je to pomembno za Google. Iz takšnih spletnih strani se Google lažje znajde. Priporočamo, da si ogledate spodnji video, v katerem se boste naučili, kakšni so trenutni trendi pri izdelavi spletnih strani. Bodite v koraku s časom!
Uporabljajte Google Search Console orodje
Orodje vam pomaga, da imate pod nadzorom vašo vsebino ter pregled nad obiskom spletne strani. Ponavadi bo Google sam ugotovil, kako pogosto mora obiskati vašo spletno stran, da bo dobil pomembne informacije o vaši spletni strani. Vsekakor pa je to odvisno od ‘zanimivosti’ vaše spletne strani in tega, kako pogosto se vsebina na njej spreminja. V tem stavku se navezujemo na zgornje nasvete…
Čas posvetite tudi serverju!
Nadzorovati vse je izjemno težko. Zaradi tega je pomembno, da imate nekoga, ki poskrbi, da vaš server ne javlja napak, ki lahko škodujejo ‘ogledu’ spletne strani v očeh Googla. Kvalitetno delovanje serverja je izjemno pomembno.
Pridobite povratne povezave, ki so izjemo dragocene!
Tako, kot so v realnem svetu pomembna ustna priporočila, je tudi v svetovnem spletu tako. Google namreč gleda, koliko drugih spletnih strani vas omenja – seveda v nekem normalnem razmerju. Pomembno je, da imate kakšne članke oziroma druga priporočila, ki kažejo na vašo spletno stran.
Ne bojte se uporabe Družbenih omrežij
Socialna omrežja niso ‘bav-bav’. To Googlu le pove, da je vaša spletna stran priljubljena in da ljudje radi komentirajo ali delijo objavo vaše vsebine. Vsekakor pa je to del povratnih povezav, ki so omenjene v prejšnjem odstavku. Bodite socialno aktivni! Boste videli – zabavno je!
Zaključek
Dobra spletna stran, ki je hkrati dobro optimizirana, je čedalje bolj pomembna v današnjem času. Neupoštevanje zgoraj navedenih elementov lahko hitro vodi do slabe uporabniške izkušnje – to pa vodi v padec organskih pozicij in v najslabših primerih popolno nevidnost na Googlovem iskalniku.
Še zmeraj niste popolnoma prepričani ali imate dobro pokrite vse ključene elemente vaše spletne strani ? Ali pa imate morda še kakšno vprašanje iz SEO področja? Pišite nam na oglasevanje@splenik.si, za nasvet ali pomoč in z veseljem vam bomo pomagali.
Uspešno! Vaš Spletnik
- 9 pogostih napak pri Google oglaševanju - 21. 02. 2024
- 7 ključnih orodij za analizo spletnega nastopa v letu 2024 - 12. 12. 2023
- Za koga SEO ni primeren? - 23. 08. 2023