Kako ste lahko vedno korak pred konkurenco in kako lahko zaslužite več kot oni?

Feb 25, 2009
Feb 25, 2009

Če si do uspešnega spletnega marketinga želite priti po bližnjici, potem morate vedeti za (skoraj) vsak korak, ki ga naredijo vaši konkurenti. Vem da nimate dovolj časa, toda čas ki ga boste namenili za morebitno špijoniranje vaših konkurentov bo prej naložba kot pa strošek. Na ta način boste namreč zagotovo dobili priložnost, da si pred njimi ustvarite odločilno prednost.
V tem članku vam bom povedal, kako konkurenci zadati zadnji „smrtni“ udarec…

Najprej morate seveda poiskati spletne strani vaših kokurentov. Glede na to, da se vsa resna podjetja nahajajo na Googlu, vam verjetno ne bo problem vpisati ključne besede, po kateri obiskovalci iščejo vašo ponudbo. Na ta način boste imeli celotno vašo konkurenco na kupu. Enostavno.
Vzemite pisalo in papir ter si zapišite kaj vam je bilo na teh spletnih straneh najbolj všeč. Če vam je bil všeč dizajn, potem je bil verjetno všeč tudi drugim obiskovalcem. Če vam je bila všeč vsebina, ker je takoj povedala bistvo in ker vas je skoraj prepričala da kupite produkt pri njih (čeprav ga tudi sami prodajate:)), potem jo načrtujte na podoben način. Prvo pravilo pa je, ne kopirajte ničesar!
Uporabite podoben ton in stil, dodajte pa tudi svoje osebno stališče ter še kakšen nasvet, za katerega recimo vaši kupci pri konkurenci ne bi bikoli izvedeli.
Prvih nekaj strani v iskalniku Google.com je pravtako lahko odlično okolje za analizo trga in primerjavo med konkurenti. Dobro je vedeti kaj konkurenti prodajajo in kaj načrtujejo v prihodnje. Če vsaj malo slutite, da bodo v kratkem lansirali novo linijo produktov ali pa so v dogovorih z novimi partnerji, potem je to lahko dober razlog za vašo naslednjo akcijo.
Dober podatek, ki ga recimo lahko dobite na spletni strani www.alexa.com je, da izveste približno količino obiska, ki ga imajo vaše konkurenčne spletne strani. Enostavno vpišete naslov njihove spletne strani in jih primerjate med seboj. Zavedajte se, da bi ta obisk lahko bil celo vaš! Kaj je torej tisto kar obiskovalce privlači na njihove spletne strani, lahko pa bi bil sestavni del vaše? Ali je to brezplačni preizkus? Morda strokovni članki?…Zakaj se ljudje sploh zadržujejo na njihovih spletnih straneh?
Oblikujte vsebino tako, da bo ta podala vsaj toliko informacij, kot jih podaja 10 konkurenčnih spletnih strani skupaj! Vaš cilj je lahko celo ta, da obiskovalci njihovih spletnih strani dejansko pridejo na vašo spletno stran po dodatne informacije, torej informacije ki jih niso uspeli najti tam. Tako ne bodo več hodili tja, temveč bodo vedeli, da je vse kar jih zanima pri vas.
Še en zelo enostaven trik za „špijonažo“ konkurence je, da si ustvarite nek e-mail in se pri konkurenci prijavite na seznam za prejemanje njihovih e-novic, pod pretvezo seveda. Na ta način boste dobili občutek, kako se lotevajo komunikacije s potencialnimi kupci in kako daleč so pripravljeni iti za pridobitev končnega kupca. Ugotovite katere njihove marketinške poteze so vam bile najbolj in katere najmanj všeč.
Zelo dober podatek je tudi, če veste koliko ljudi imajo zaposlenih. Glede na to da se spoznate na procese dela in veste kakšna je lastna cena produkta, ki ga trži tudi vaša konkurenca, potem vam bo jasno, kdaj je neko podjetje resna konkurenca in kdaj tako izgleda samo navzven (npr. zaradi kvalitetne spletne strani).

V nobenem primeru ni priporočljivo dobesedno kopirati konkurentov, je pa zelo pomembno, da točno veste kako jim gre in ali so sploh sposobni biti konkurenčni v borbi z vami.
Najhujši udarec, ki jim ga lahko povzročite, je da jim uspete speljati kupce.
Če se torej držite osnovnih načel ekonomije, ki vključujejo pojem „zdrava konkurenca“ in če boste le namenili nekaj časa za analizo vaših tekmecev, potem se za uspeh ni treba bati.
Če imate spletno stran in mislite, da bi konkurente lahko prehiteli že s tem ko imate bolj funkcionalno spletno stran kot oni, potem si preberite več o tem v članku Ali vaše podjetje funkcionira? Naj se to vidi tudi na vaši spletni strani!

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran

Politika piškotkov

To spletno mesto uporablja piškotke.

Z nadaljevanjem uporabe strani se strinjate z uporabo le-teh.

Kliknite za več informacij o piškotkih.