SPLETNIK BLOG
Več kot tisoč poučnih, strokovnih, informativnih in razumljivih zapisov iz področij digitalnega marketinga
ZADNJE NA BLOGU
Kako slediti dogodkom z Google Analytics 4 in Google Tag Managerjem
Jun 14, 2023 | Celosten spletni pristop
Sprememba v svetu analitike se je zgodila s prihodom GA4 4, ki temelji na sledenju dogodkom. Vsaka interakcija na spletni strani, od ogleda strani do nakupa, je sedaj obravnavana kot dogodek. Razumevanje, kako slediti dogodkom je lahko pravi izziv, zato vam v tem...
FOMO (fear of missing out) – Kako ga uporabiti za več prodaje?
Jun 7, 2023 | Celosten spletni pristop
Ste kdaj impulzivno kupili popularen ali zelo iskan izdelek, ker ste slišali, da bo kmalu razprodan? Ali pa ste opravili nakup nekega produkta zaradi izjemnih ter časovno omejenih popustov? V kolikor ste odgovorili z "da" ste najverjetneje doživeli strah, da bi...
Google Tag Manager – kaj je in kako deluje?
Maj 31, 2023 | Celosten spletni pristop
Uspeh podjetja in kakršnegakoli posla na spletu je v veliki meri odvisno od prepoznavnosti in analitike. Z uporabo Google Tag Managerja ali GTM (Google upravitelj oznak) lahko zagotovite, da sta izpolnjena oba pogoja. Google Tag Manager je pomembno orodje, ki ga...
UGC – vsebina, ki jo ustvari uporabnik
Maj 24, 2023 | Celosten spletni pristop
V digitalni dobi, kjer je splet preoblikoval način ustvarjanja, uporabe in interakcije z vsebino, je uporabniško ustvarjena vsebina (UGC) zelo dinamično in vplivno marketinško orodje za podjetja. Minili so časi, ko je bilo ustvarjanje vsebin izključno v rokah...