Test prvega vtisa

Obiskovalci spletno stran presodijo v nekaj sekundah. Si predstavljate da se ure in ure vloženega truda skoncentrira v tistih nekaj sekund, v tisto prvo srečanje z vašo spletno stran, na podlagi katerega se obiskovalci odločijo ali je spletna stran vredna njihovega časa?

Preberi več »

Skriti kupec v spletni trgovini

skriti-kupci

Vsi vemo, da od časa do časa v fizično trgovino pridejo tako imenovani skriti kupci, ki ocenjujejo vašo kvaliteto dela ali storitve na podlagi izkušnje z vami in potem poročajo vodstvu podjetja, kako ravnajo zaposleni s kupci. Verjetno ta način poznamo vsi.

Preberi več »

Optimizacija kontaktnega obrazca

google-izobraževanje

Kontaktni obrazec je tisti del na spletni strani, ki odigra veliko vlogo. Njegova vloga je pridobivanje email naslovov, povpraševanj ali prijav – odvisno od posla in spletne strani. A ker ni vsak kontaktni obrazec dober, si bomo pogledali kako optimizirati kontaktni obrazec, da bo le ...

Preberi več »

Google+ na pohodu

Google+ na pohodu

Čeprav je družabno omrežje Google+ (Google plus) na “sceni” že od sredine 2011, je v zadnjem času dvignil precej prahu s tem, ko se je povzpel na lestvici po aktivnih uporabnikih. Podatek je privrel v javnost v začetku letošnjega leta, velja pa za mesec december 2012.

Preberi več »

Kakšnih e-novic NE smete poslati

Veste, da je kar 80% pošte, ki jo zazna e-mail klient kot nezaželeno, ravno spam pošta? In to samo zato, ker vsebuje elemente, ki si jih bomo pogledali danes. Če ne želite, da vaša e-mail kampanja konča v spam predalu, potem berite naprej.

Preberi več »

Klic k akciji

klic k akciji

Naši možgani so leni, to je dejstvo. To so dokazali tudi strokovnjaki, ki raziskujejo novo vejo marketinga, ki se imenuje neuromarketing. Kot najbolj pomembno stvar na spletni strani so izpostavili ravno klic k akciji in to zato, ker možgani potrebujejo veliko vzpodbude, da storijo nekaj ...

Preberi več »

Izboljšajte konverzije nakupovalnih vozičkov

izboljšajte-konverzije-nakupovalnih-vozičkov

Splet je lahko krut prostor, še posebej do e-prodajalcev, če  pomislimo, da uporabniki več kot 50% nakupovalnih vozičkov zapustijo tik pred nakupom, po podatkih “Marketing Experiments”. Najuspešnejši spletni trgovci se posla lotijo strateško in preračunljivo, s poudarkom na strukturi produktnih straneh in z dodelano uporabniško ...

Preberi več »

Spletna stran ki prodaja

Do konca leta 2012 je bilo na svetu osupljivih 634 milijonov spletnih strani. Samo v letu 2012 jih je nastalo 51 milijonov. Še zmeraj pa večina teh strani niti pod razno ne dosegajo kriterijev, ki bi zadoščali funkcionalnim, prodajno naravnanim spletnim stranem.

Preberi več »

Oglaševanje izven sezone

Oglaševanje izven sezone

Ste tudi vi tisti, ki prenehate z oglaševanjem, ko je konec vaše sezone? Škoda. Takrat je ravno najboljši čas, da prehitite konkurenco! V času izven sezone namreč vaša konkurenca razmišlja podobno in na prvi strani iskalnika Google ni skoraj nikogar, ki oglašuje vaše ključne besede.

Preberi več »