Klic k akciji

klic k akciji

Naši možgani so leni, to je dejstvo. To so dokazali tudi strokovnjaki, ki raziskujejo novo vejo marketinga, ki se imenuje neuromarketing. Kot najbolj pomembno stvar na spletni strani so izpostavili ravno klic k akciji in to zato, ker možgani potrebujejo veliko vzpodbude, da storijo nekaj ...

Preberi več »

Izboljšajte konverzije nakupovalnih vozičkov

izboljšajte-konverzije-nakupovalnih-vozičkov

Splet je lahko krut prostor, še posebej do e-prodajalcev, če  pomislimo, da uporabniki več kot 50% nakupovalnih vozičkov zapustijo tik pred nakupom, po podatkih “Marketing Experiments”. Najuspešnejši spletni trgovci se posla lotijo strateško in preračunljivo, s poudarkom na strukturi produktnih straneh in z dodelano uporabniško ...

Preberi več »

Spletna stran ki prodaja

Do konca leta 2012 je bilo na svetu osupljivih 634 milijonov spletnih strani. Samo v letu 2012 jih je nastalo 51 milijonov. Še zmeraj pa večina teh strani niti pod razno ne dosegajo kriterijev, ki bi zadoščali funkcionalnim, prodajno naravnanim spletnim stranem.

Preberi več »

Oglaševanje izven sezone

Oglaševanje izven sezone

Ste tudi vi tisti, ki prenehate z oglaševanjem, ko je konec vaše sezone? Škoda. Takrat je ravno najboljši čas, da prehitite konkurenco! V času izven sezone namreč vaša konkurenca razmišlja podobno in na prvi strani iskalnika Google ni skoraj nikogar, ki oglašuje vaše ključne besede.

Preberi več »

9 odličnih Google AdWords funkcionalnosti

Edina stalnica pri Googlu je razvoj. Podjetje si prizadeva za izboljšavo sistema oglasnega trženja, ki ga ponuja preko svoje mreže spletnega oglaševanja. Oglaševalsko platformo nadgrajuje in dopolnjuje z zanimivimi funkcionalnostmi, ki rednim uporabnikom AdWords oglaševanja delo olajšajo in pričarajo zanimivejšo uporabniško izkušnjo. 

Preberi več »

Ključne besede, ki prodajajo

Danes je splet vse poln oglasov, ki jih je moč zaslediti na vsakem koraku. Sprašujem se, kateri oglasi so tisti, ki so najbolj učinkoviti? To so oglasi, ki vsebujejo ključne besede, ki prodajajo. Torej besede, ki od potrošnika dobijo največ pozornosti. Besede, ki v potrošniku ...

Preberi več »

Nepogrešljiva orodja za spletni marketing

Digitalni marketing se razvija in uveljavlja s tako hitrostjo, da je včasih težko slediti vsem trendom. Ker je digitalni marketing zelo širok koncept, ki zajema procese od same izdelave spletne podobe vse do spremljanja dogajanja na spletnih mestih, sem pripravili seznam orodji s katerimi si ...

Preberi več »

5 nasvetov za izbiro učinkovitih ključnih besed

Ključne besede so jedro vsake oglasne kampanje na Googlu. Izbira pravih ključnih besed proži vaše oglase tako, da jih potrošniki lahko vidijo samo, ko iščejo vaše izdelke ali storitve. Seznam ključnih besed je podoben vrtu v katerem ste vi vrtnar. Posadite prave ključne besede ob ...

Preberi več »

Česa NE počnite z e-novicami

profesionalni e-mail marketing

Če e-novic še ne pišete, potem je skrajni čas, da to začnete početi. Pa ne le zato, ker to počnejo vsi, ampak predvsem zato, da svojim obstoječim in novim naročnikom pokažete, da ste aktivni, da spremljate trende in z njimi delite trike in nasvete.

Preberi več »