SPLETNIK BLOG
Več kot tisoč poučnih, strokovnih, informativnih in razumljivih zapisov iz področij digitalnega marketinga
ZADNJE NA BLOGU

Kaj je konverzija? Kako optimizirati konverzijo?
Apr 10, 2024 | Marketing in prodaja
Konverzija je izraz, ki se uporablja v marketingu in opisuje, ko obiskovalec doseže marketinški cilj ali izvede drugo dejanje na spletni strani. Pri spletni trgovini se izraz 'konverzija' običajno nanaša na dogodek, ko obiskovalec spletne strani opravi nakup. V...

YouTube oglaševanje – Google Ads
Apr 3, 2024 | Google oglaševanje
Video kampanje v Google oglasih (YouTube oglaševanje) omogočajo oglaševalcem promocijo njihovih videov na različnih Googlovih platformah. Video oglasi so pogosto uporabljeni za dosego ciljev prepoznavnosti blagovne znamke, zato imajo oglaševalci pogosto težave z...

Izboljšane konverzije v Google Ads – kaj so in zakaj so pomembne?
Mar 20, 2024 | Google oglaševanje
V dobi digitalnega marketinga, kjer se zasebnost uporabnikov in regulacija podatkov nenehno razvijata, postajajo inovativne rešitve za sledenje konverzij ključne za uspeh oglaševalskih kampanj. Medtem ko se oglaševalci in marketinški strokovnjaki soočajo z izzivi, ki...

Google Consent Mode V2 – kaj je in kako deluje
Mar 13, 2024 | Celosten spletni pristop
V tem članku bomo raziskovali Google Consent Mode V2, ki predstavlja preobrazbo v načinu upravljanja podatkov znotraj Googlovega ekosistema. Poudarek je na novih možnostih, ki uporabnikom omogočajo bolj natančen nadzor nad svojimi podatki, na skladnosti z uredbo GDPR...
