SPLETNIK BLOG
Več kot tisoč poučnih, strokovnih, informativnih in razumljivih zapisov iz področij digitalnega marketinga
ZADNJE NA BLOGU

Digitalna transformacija v (digitalnem) marketingu
Jun 27, 2023 | Celosten spletni pristop
V današnjem digitalnem svetu se podjetja soočajo z vse večjim pritiskom, da prilagodijo in razvijejo svoje marketinške strategije in procese. Svet postaja vse bolj digitaliziran in tudi področje marketinga se hitro razvija. Da smo v koraku s časom, moramo nenehno...

Kako slediti dogodkom z Google Analytics 4 in Google Tag Managerjem
Jun 14, 2023 | Celosten spletni pristop
Sprememba v svetu analitike se je zgodila s prihodom GA4 4, ki temelji na sledenju dogodkom. Vsaka interakcija na spletni strani, od ogleda strani do nakupa, je sedaj obravnavana kot dogodek. Razumevanje, kako slediti dogodkom je lahko pravi izziv, zato vam v tem...

FOMO (fear of missing out) – Kako ga uporabiti za več prodaje?
Jun 7, 2023 | Celosten spletni pristop
Ste kdaj impulzivno kupili popularen ali zelo iskan izdelek, ker ste slišali, da bo kmalu razprodan? Ali pa ste opravili nakup nekega produkta zaradi izjemnih ter časovno omejenih popustov? V kolikor ste odgovorili z "da" ste najverjetneje doživeli strah, da bi...

Google Tag Manager (GTM) – kaj je in kako deluje?
Maj 31, 2023 | Celosten spletni pristop
Uspeh podjetja in kakršnegakoli posla na spletu je v veliki meri odvisno od prepoznavnosti in analitike. Z uporabo Google Tag Managerja ali GTM (Google upravitelj oznak) lahko zagotovite, da sta izpolnjena oba pogoja. Google Tag Manager je pomembno orodje, ki ga...