Dominirajte na iskalniku

O optimizaciji strani in Google oglaševanju smo povedali že veliko. Pojavljanje visoko na iskalnikih marsikomu pomeni glavni vir zaslužka, saj jih večina kupcev najde med prvimi zadetki na Googlu, obiščejo spletno stran in opravijo nakup. In tako kot želite dominirati v poslu, naj vam vzbudim ...

Preberi več »

S pravo opremo do velikih ključnih besed

Nekateri uredniki novih spletnih strani se želijo že po nekaj dneh uvrščati na prva mesta v iskalnikih za konkurenčne ključne besede. To je podobno, kot bi sedeli v starem čolnu z leseno ribiško palico v rokah in lovili morske pse. Če zares želite ujeti velike ...

Preberi več »

Ponudite več tudi na Facebooku, bodite izvirni

Ponudite več! Ja, tudi tokrat ne bo šlo brez Facebook-a. In priznam, ne mine dan, da ne bi vsaj enkrat v dnevu odprla svoj profil. In še katerega drugega. Facebook je v vsej svoji veličini že prehitel bloganje in bralce iz vseh vetrov zvabil v ...

Preberi več »

Tudi spraševati je treba znati

Internet je čudovito orodje za zbiranje različnih podatkov ali vpogled v porabnikova stališča. Spletne analize, spremljanje socialnih medijev in webinarji so pomembni načini kopičenja znanja. Včasih pa je vendarle potrebno neposredno vprašati uporabnike s spletno anketo.

Preberi več »

Guglajte kot profesionalci

Če vam nekdo postavi vprašanje, na katerega ne poznate odgovora (ali se vam v tistem trenutku ne ljubi odgovarjati), mu preprosto rečete »poguglej«. Iskalnik Google je postal sinonim za spletno iskanje, ime se je že zasidralo v pogovorni jezik. Morda se vam zdi »guglanje« mačji ...

Preberi več »