Ni vsaka ideja dobra ideja

Kot strokovnjaki na svojem področju ste se sigurno že srečali s strankami, ki so imele nore ideje. Enako se dogaja tudi nam, ko nas kličejo ljudje, ki si želijo spletno stran. Ko se srečamo, so polni idej in kreativnih zamisli, kako naj bo njihova spletna ...

Preberi več »

Vtičniki za družbene medije

Vtičniki (plugin-i) za družbene medije vam omogočajo, da naredite spletno stran bolj interaktivno. Obiskovalci vaše spletne strani bodo videli, ali so njihovi prijatelji vsebino označili kot všečno, komentirali, delili na različnih spletnih straneh. Vsi spodaj predstavljeni vtičniki so Facebook dodatki in so posebej oblikovani za ...

Preberi več »

Simbolika v svetu spletne analitike

Med branjem besedila pikam, vejicam ali oklepajem verjetno ne dajete veliko pozornosti, saj nimajo vsebinskega pomena. Tisti, ki se ukvarjamo s  spletnim marketingom, pa na te znake gledamo drugače, včasih tudi z občudovanjem. Z navadnimi simboli namreč lahko povemo veliko več, kot se zdi na ...

Preberi več »

Oh ta Google…

Teden je na okoli in zopet je tu nova tema. Tokrat diši po kavi… Google Caffeine je nov sistem za indeksacijo strani in podatkov z namenom izboljšati uporabniško izkušnjo pri iskanju želenih rezultatov. Mimogrede: Ste vedeli, da google iskalnik uporablja že 128 milijonov ljudi? Google ...

Preberi več »

Spremembe na Facebooku

1. marec 2011 bo prinesel večje število sprememb Facebook strani. Facebook strani za podjetja, blagovne znamke, slavne osebnosti in organizacije bodo dobile podobno obliko kot pred dvema mesecema prenovljen osebni profil.

Preberi več »

Kako dosegati vrh?

Kako dosegati vrh? Ko pomislite na link building, torej izgradnjo povratnih povezav, je vaša verjetno prva asociacija neskončno število povezav. Znano je, da ima Google preko 200 kriterijev, po katerih uvršča spletne strani v rezultate iskanj. Narobe je torej misliti, da je število povezav edini ...

Preberi več »

HTML ali FLASH? To je zdaj vprašanje!

Idejo za današnji članek mi je dala znanka, ki redno prebira moje članke. Zanima jo namreč, kakšna je razlika oz. kakšne so prednosti spletne strani, ki je narejena v HTML jeziku in tista, ki je narejena s flash animacijo. Pa začnimo na začetku.

Preberi več »

Izkoristite vaš najljubši brskalnik za lažje brskanje po spletu!

Prepričan sem, da ima vsak od vas svoj priljubljeni ali privzeti brskalnik za iskanje vsebin po spletu. Razlike pri tem, koliko pozornosti namenjamo svojemu brskalniku, pa so med uporabniki izredno velike, saj smo si ljudje različni. Nekateri se te teme sploh ne dotaknejo in preprosto ...

Preberi več »

Google Books in besede

Ljudje so modrost, znanje, podatke, UMETNO besedo, tudi zabavo stoletja iskali v knjigah. Knjigah, ki polnijo police knjižnic širom sveta in so zato na voljo omejenemu številu ljudi, ki imajo do posameznih knjižnic dostop. Če si knjige raje izsposojate kot kupujete in če še niste ...

Preberi več »

Izložba vaše spletne trgovine

Če ste lastnik spletne trgovine, ste se sigurno že vprašali, kako bi svoje izdelke prikazali potencialnim kupcem. Roko na srce, časi pravih trgovin počasi izginjajo. No, prodajni centri še vedno dobro živijo. Tu imam v mislih predvsem tiste male simpatične trgovinice, v katere je bilo ...

Preberi več »

Kaj je Facebook fan stran?

Facebook je bil prvotno vzpostavljen kot mesto za ohranjanje odnosov s kolegi s fakultet. Od takrat se je veliko spremenilo in Facebook je postal največji družbeni medij na svetu z več kot 600 milijoni uporabnikov, od katerih jih je 50% aktivnih vsak dan. V Sloveniji ...

Preberi več »

Facebook: nova generacija pošiljanja sporočil

Že nekaj mesecev krožijo govorice o  tem, da Facebook namerava nadgraditi svoj sistem pošiljanja sporočil v klasične e-mail poštne nabiralnike. Govoric je konec, saj je ustanovitelj Facebook-a Mark Zuckerberg uradno razkril ozadje govoric. Projekt ima tajno ime Titan, Mark pa ga je poimenoval »Facebook Messages«. ...

Preberi več »

Omen est nomen na spletu

Ime ima v poslovnem svetu močno vlogo – ime izdelka, podjetja, blagovne znamke in seveda spletne strani. Z vidika optimizacije strani je zelo pomembno, na kateri domeni imamo spletno stran, kajti tudi URL nosi svoj del ugleda podjetja. Poglejmo si, kakšno naj bo ime spletne ...

Preberi več »

Enkrat Google? Petkrat Google!

O Google oglaševanju smo povedali že zelo veliko. Z vami smo delili znanje o ključnih besedah, oglasih, vstopnih straneh, času oglaševanja … Dandanes velja, da brez oglaševanja na klik ne morete biti uspešni na spletu, saj vam dovaja relevantne spletne uporabnike in prinaša konverzije. Oglasi ...

Preberi več »

Vsebina spletnih strani – slike

Testiranje obiskovalcev spletnih strani s pomočjo tehnologije sledenja očem Veliko vas verjetno že ve, da gre za še en zanimiv način testiranja obnašanja obiskovalcev na spletni strani. Posebne kamere, usmerjene proti uporabniku, pozorno beležijo premike njegovih zenic v času obiska spletne strani. Ne, ne skrbite, ...

Preberi več »