6 nasvetov za „dobro“ spletno trgovino

Prepričan sem, da ste dobro ozaveščeni, kaj je spletna trgovina. Tisti, ki jo že imate, pa ste gotovo namenili kar nekaj časa, da ste pripravili vso potrebno gradivo ter naredili vse za dobro optimizacijo. Tukaj imam v mislih ključne besede, poimenovanje kategorij, smiselno oblikovani podrobni ...

Preberi več »

Sočustvujte, a ne nasedajte

Verjetno med nami ni nikogar, ki ne bi sledil dogodkom, ki se dogajajo na oddaljenem Haitiju. Čeprav se je katastrofa zgodila daleč od nas, nas je mnogo, ki s tamkajšnjimi prebivalci sočustvujemo in bi jim radi na vsak način pomagali. Verjetno je zelo malo tistih, ...

Preberi več »

Dodajanje obrazca za prijavo na poštni seznam

Prejšnji teden smo vam prestavili naše novo orodje Newsletter.si, ki vam omogoča, da vašim zvestim strankam pošiljate novice na njihove elektronske naslove. Vendar pa je logično, da brez poštnega seznama prejemnikov iz te moke ne bo kruha. V prejšnjih člankih ste si lahko nazorno prebrali ...

Preberi več »

15 najboljših tržnih prijemov v elektronski pošti

Večina ljudi danes več časa porabi za branje e-pošte kot pa za brskanje po spletu. E-pošta je eden najmogočnejših medijev, kar se tiče navezovanja stikov z obiskovalci, uporabniki in bodočimi zaposlenimi. V tem članku je predstavljenih 15 najboljših prijemov, ki jih lahko vsak dan uporabite ...

Preberi več »

Nekaj zgodovinskih prelomnic direktnega marketinga – 2.del

V predhodnem prispevku sem najavil, da bom ob bok »prvim« v zgodovini oglaševanja dodal še nekaj pomembnih prelomnic, ki so v marketinško-oglaševalski dejavnosti predstavljale velik korak v smeri približevanja ponudbe podjetij potencialnim strankam. Od najstarejšega najdenega oglasa iz antičnega Egipta pa do sodobnega, natančno ciljanega ...

Preberi več »