Spletni marketing so tudi barve

Spletni marketinški mojstri bi radi verjeli v to, da je prvi vtis, ki ga obiskovalci spletnih strani dobijo, odličen produkt ali storitev. Na žalost, to ni ravno tako. Barva je tista, ki se nam vtisne v spomin. Obiskovalec si ne bo rekel: „O, kako lepa ...

Preberi več »

Viralni marketing ali podpisovanje peticij

Ena najmočnejših oblik spletnega marketinga je poleg e-mail marketinga še t.i. viralni marketing. Viralni marketing je nekaj takega, kot „oglaševanje na steroidih“. S pomočjo viralnega marketinga, so obiskovalci in člani spletne strani ali spletne skupnosti zmotivirani, da sporočilo spletne strani širijo dalje. Torej, da informacijo, ...

Preberi več »

Ali res delam preveč?

Tukaj ni toliko govora o času, ki ga porabimo, temveč bolj o samem poslovnem modelu, ki smo si ga zastavili. Čas, ki nam ga odvzame nek posel je lahko dvakrat krajši pri drugem poslu. Ali obratno…Možno je, da bi lahko do sedaj zaslužili že 10 ...

Preberi več »

Vas Google še ni uvrstil med svoje zadetke? Krivca za to lahko iščete v njegovi politiki razvrščanja s časovnim zamikom.

Google je vodilni svetovni iskalnik, torej je logično, da vsako resno podjeteje, ki začenja svoj posel predstavljati in oglaševati na Internetu, najprej vpiše spletno stran v omenjeni iskalnik in tako izdatno poveča svojo prepoznavnost med uporabniki Interneta na katere podjetje targetira. Statistika namreč kaže, da ...

Preberi več »