Posodobljeno 13. 11. 2024
Umetna inteligenca (AI) hitro spreminja področje optimizacije za iskalnike (SEO). AI se zdaj uporablja za avtomatizacijo in poenostavitev številnih nalog, ki so bile nekoč pretežno ročno obvladljive. Od raziskav ključnih besed do optimizacije vsebine in izgradnje povezav, AI se uveljavlja kot nepogrešljiv partner v marketinških strategijah. V nadaljevanju si bomo ogledali nekaj najpogostejših primerov uporabe umetne inteligence v SEO, pa tudi nekaj najbolj priljubljenih orodij za SEO, ki jih poganja umetna inteligenca.
Povzetek:
- Razumevanje osnov: AI zajema različne tehnologije, kot so strojno učenje, računalniški vid, obdelava naravnega jezika in globoko učenje. Te tehnologije omogočajo strojem, da opravljajo določene kognitivne naloge tako dobro ali bolje kot ljudje.
- V ozadju je matematika: AI deluje na matematičnih principih. V podatkih najde vzorce, jih uporabi za napovedi in se uči iz uspehov ali neuspehov, da sčasoma izboljša natančnost. Je zmogljivo orodje, ki temelji na matematičnih algoritmih.
- Vloga AI v SEO: Iskalniki se za zagotavljanje ustreznih odgovorov na poizvedbe uporabnikov zanašajo na AI in strojno učenje. Algoritmi, ki določajo, kako je vsebina razvrščena in kdo jo vidi, so v bistvu modeli AI. Vloga umetne inteligence pri SEO je ključna, saj oblikuje strategijo podjetij za vidnost na spletu.
- AI Orodja spreminjajo SEO prakse: Od prilagojenih raziskav ključnih besed do priporočil za optimizacijo vsebine in celo avtomatiziranega ustvarjanja vsebine; umetna inteligenca izboljšuje SEO prakse in podjetjem zagotavlja konkurenčno prednost v dinamični digitalni pokrajini.
Kazalo
Kaj je umetna inteligenca (AI)?
Za boljše razumevanje tematike je dobro prvo razčleniti kaj je in kaj ni umetna inteligenca. Gre za krovni izraz, ki zajema več različnih tehnologij, kot so:
- strojno učenje,
- računalniški vid,
- obdelava naravnega jezika,
- globoko učenje in
- drugo.
Vse te tehnologije pa v svojem bistvu pomagajo strojem pri opravljanju določenih kognitivnih nalog enako ali bolje kot ljudje.
Na primer, sistemi računalniškega vida, ki jih poganja umetna inteligenca, v samovozečih avtomobilih lahko prepoznajo ovire tako kot ljudje, kar omogoča stroju, da prevzame volan.
Pametni pomočniki, kot so Siri, Google Assistant ali Alexa, so odličen primer uporabe umetne inteligence v našem vsakdanjem življenju. Razumejo vaše besede in se odzovejo tako kot človek – vse z uporabo umetne inteligence.
Amazon in Netflix recimo uporabljata mehanizme z umetno inteligenco za priporočila produktov, ki bi vam morda bili všeč. Umetna inteligenca ni samo avtomatizacija, čeprav lahko vključuje elemente inteligentne avtomatizacije. AI uporablja napredne tehnike računalništva za pridobivanje vpogledov iz velikih nizov podatkov.
Sčasoma se lahko celo nauči, kako izboljšati svojo učinkovitost na podlagi preteklih rezultatov. Za razliko od tradicionalne programske opreme lahko umetna inteligenca sčasoma postane pametnejša.
V nekaterih primerih lahko najnaprednejša tehnologija umetne inteligence najde vzorce, ki jih ljudje nikoli ne bi videli, in priporoči dejanja, ki vodijo do uspeha. Vse to se zgodi s hitrostjo in obsegom, ki pri določenih nalogah močno prekašata človeški um. To odklepa potencialno neomejeno zmogljivost in morda nepremostljivo konkurenčno prednost.
Vendar vam ni treba biti strokovnjak, da začnete uporabljati AI. Ne potrebujete niti tehnološkega znanja. Samo vedeti morate, da:
- AI najde vzorce v podatkih.
- Te vzorce uporablja za napovedi.
- Nato se iz uspeha ali neuspeha svojih napovedi uči, kako narediti natančnejše napovedi – znova in znova.
Kljub neverjetnim stvarem, ki jih lahko naredi umetna inteligenca, to ni čarovnija. To je matematika.
Umetna inteligenca v svetu marketinga
Hubspot je anketiral več kot 1350 marketingašev, da bi izvedeli, kako uporabljajo umetno inteligenco pri svojem delu. Rezultati so sledeči:
- Večina (48 %), je poročala o uporabi generativne umetne inteligence za izvajanje raziskav.
- 45 % uporablja generativno umetno inteligenco za ustvarjanje vsebin.
- Pri ustvarjanju marketinške vsebine je večina anketiranih (22 %) izjavila, da uporabljajo AI za iskanje idej.
- 70 % jih je dejalo, da je AI pomembna za njihovo strategijo vsebin.
Kaj nam torej pove ta statistika? Da ima umetna inteligenca pomembno vlogo v poteku dela mnogih na področju (avtomatizacije) marketinga.
V kolikor želite ostati konkurenčni, razmislite, kako lahko umetna inteligenca pomaga vaši blagovni znamki. Eden od načinov, da ostanene konkurenčni je vsekakor SEO optimizacija.
Zakaj umetna inteligenca koristi SEO
Iskalniki se zanašajo na umetno inteligenco in strojno učenje, da vsak dan ponudijo odgovore na poizvedbe v naravnem jeziku preko namiznega, mobilnega in glasovnega iskanja.
Modeli AI podjetij, kot je Google, v bistvu določajo, kako je vaša vsebina uvrščena in kdo jo vidi. Kadar koli govorimo o spremembah “algoritmov”, ki urejajo iskanje, govorimo o spremembah AI iskalnika.
Že leta se ljudje gredo igro s pravili, ki jih postavljajo stroji. Poskušamo pridobiti vpogled v to, katere signale iskalniki cenijo (tematski/vsebinski sklopi, ključne besede ter fraze itd.). Nato skušamo izpolniti te standarde, da bi se naša vsebina in spletne strani dobro uvrščale.
Nobenega dvoma ni, da veliko nadarjenih SEO strokovnjakov igra to igro na visoki ravni in ustvarja neizmerno vrednost za svoja podjetja. Toda obstaja veliko načinov, na katere lahko stroji igrajo to igro bolje kot ljudje.
Umetna inteligenca se zdaj uporablja za pomoč podjetjem pri boljši in hitrejši SEO optimizaciji, saj lahko analizira vzorce v podatkih hitreje kot ljudje, v velikem obsegu in v realnem času.
Zaradi tega lahko podjetja naredijo več z manj in pridobijo konkurenčno prednost, ki jo samo ročno delo preprosto ne more doseči. To vključuje uporabo umetne inteligence za optimizacijo obstoječe vsebine, predlaganje novih tem in celo avtomatizacijo obstoječih SEO opravil.
Nobenega dvoma ni, da vam ob pravilni uporabi umetna inteligenca da supermoči. Raziščimo nekaj načinov, kako to počne.
Primeri uporabe umetne inteligence pri raziskavah ključnih besed
Na katere ključne besede bi morali ciljati s svojim spletnim mestom in vsebino? To je prvo in pogosto ponavljajoče se vprašanje, ki si ga zastavi vsak SEO strokovnjak.
V preteklosti so na to vprašanje odgovorili z dolgotrajnim raziskovanjem ključnih besed z uporabo SEO orodij. Toda v najboljšem primeru vam ta orodja servirajo podatke na površinski ravni. Vidite lahko splošen obseg in težavnost iskanja ključnih besed. Da ne bo pomote: to so koristne informacije. Vendar so podatki omejeni. Tudi če poznate splošne metrike, težko predvidevate, kako bo vaše specifično spletno mesto delovalo in se uvrščalo, ko boste iskali ključne besede. Danes pa imajo orodja s pomočjo umetne inteligence, možnost raziskovanja ključnih besed “na steroidih”.
AI orodja ne zagotavljajo le standardnega raziskovanja ključnih besed. Imajo sposobnost raziskav ključnih besed, ki so posebej prilagojene avtoriteti vašega spletnega mesta. Z analizo celotnega spletnega mesta ta orodja ugotovijo, kako težko se je (za vas posebej) uvrstiti glede na določeno temo. Ta vrsta “personaliziranih težav” odpira novo vesolje možnosti.
Morda boste ugotovili, da lahke ključne besede pravzaprav niso tako lahke za uvrstitev vaše spletne strani, morda zato, ker vas iskalniki ne vidijo kot avtoriteto za to temo. To vam prihrani nešteto ur in denarja, zapravljenih za ustvarjanje vsebine, ki ne prinaša rezultatov.
Morda boste tudi ugotovili, da se za nekatere težke ključne besede dejansko zlahka uvrstite, zahvaljujoč avtoriteti vašega spletnega mesta. To vam daje konkurenčno prednost pri ustvarjanju vsebine o tej temi in pomaga vaši blagovni znamki do večje spletne vidnosti. Vsekakor pa velja, da ste z uporabo umetne inteligence veliko bližje uvrstitvi na 1. stran.
Razvijte SEO strategijo
Umetna inteligenca, ne najde samo ključnih besed namesto vas. Pomaga vam razviti zanesljivo splošno SEO strategijo. Obstaja namreč cel nabor AI orodij, ki priporočajo teme za ustvarjanje vsebin. Ali pa razčlenijo sorodne teme. To vam pomaga prehiteti konkurenco in se izogniti vrzeli v vsebini.
Na primer, pri Spletniku uporabljamo SEO orodje Surfer, ki nam je pomagal pri pisanju tega članka. Orodje nam pove, katere teme moramo obravnavati, da ustrezno pokrijemo temo in se pri iskanju uvrstimo višje.
Nekatere od teh tem so očitne, na primer “Vpliv AI na SEO.” Toda druge, vključno z imeni določenih orodij, so teme, o katerih morda nismo sprva razmišljali. Te vpoglede uporabimo in načrtujemo prihodnjo vsebino, ki bo sčasoma povezana s tem člankom, da se ustvari učinkovit “tematski grozd” oziroma vsebinski sklop, ki ima visoko avtoriteto in prevlado pri iskanju.
Optimizacija vsebine
Umetno inteligenco lahko uporabite tudi za hitre zmage na posameznih člankih. Z uporabo vpogledov v pokritost tem (glejte prejšnje poglavje), bodo AI orodja razčlenila učinkovitost vaših posameznih delov vsebine. Umetna inteligenca vam lahko pove, katere teme obravnavati, kakšno dolžino in kakovost članka je treba doseči, da premagate konkurenco.
Z uporabo “vsebinskih povzetkov” lahko AI dejansko ustvari celoten seznam priporočil za optimizacijo vsebine. Lahko vam celo pove, na katera vprašanja morate odgovoriti in kam vključiti posamezne povezave v svoje članke.
Ustvarjanje SEO vsebin
V nekaterih primerih lahko umetna inteligenca celo ustvari vsebino, ki rangira/se uvrsti (angl. ranks) namesto vas.
Tehnologija generiranja naravnega jezika je napredovala do te mere, da lahko AI orodja ustvarijo na stotine besed vsebine, ki se bere, kot da bi jo napisal človek.
Ta vsebina je običajno izvirna, točna (čeprav se vedno splača preveriti dejstva) in zanimiva za branje. Človek oziroma pisec besedil je še vedno potreben, da pregleda tekst in ustvari resnično privlačno vsebino. AI pač ne zmore vsega. Vendar pa lahko da navdih vašemu pisanju in celo vključi specifične ključne besede in teme, ki jih je dobro upoštevati.
Ohranite natančne sezname iskanja
Iskalni seznami (angl. search listings) ne pomenijo le vaših Googlovih rezultatov. Iskalcem v različnih iskalnikih – so prikazani rezultati v realnem času, ko iščejo informacije ali lokacijo vašega podjetja.
V kolikor te informacije niso točne, vaše podjetje zamuja potencialne priložnosti za konverzije strank, ki trenutno iščejo vaše izdelke in storitve. Toda to je lažje reči kot narediti. Poskrbeti, da so iskalni seznami vašega podjetja posodobljeni v lokalnih in globalnih seznamih na različnih platformah, ni nekaj, kar bi lahko storili ročno, hitro in z lahkoto. Zato je to odličen primer uporabe umetne inteligence, saj so na voljo orodja, ki jih poganja AI in zagotavljajo posodobitve skoraj v realnem času na več sto platformah.
Izboljšajte in avtomatizirajte SEO taktike
SEO platforme, ki jih poganja umetna inteligenca, vam lahko pomagajo izboljšati vaša SEO prizadevanja s hitrostjo, ki jo zahteva trg.
SEO strokovnjaki porabijo ogromno časa za ročno SEO optimizacijo vsebin in spletnih strani. Velik del tega dela je mogoče avtomatizirati, kar omogoči delo na nalogah večje vrednosti/pomembnosti. AI orodja lahko samodejno optimizirajo vsebino, popravijo osirotele strani, samooptimizirajo strani za mobilne naprave in odpravijo težave s podvojeno vsebino.
16 SEO orodij z umetno inteligenco, ki jih morate preizkusiti
Gre za način optimizacije iskalnikov, ki uporablja umetno inteligenco za izboljšanje organskega rangiranja spletnih strani.
Številna AI SEO orodja lahko analizirajo delovanje spletnega mesta in zagotovijo rešitve za področja, ki jih je treba izboljšati. Če iščete orodja za SEO z umetno inteligenco, s katerimi bi se vaše spletno mesto uvrstilo visoko v SERP, je tukaj nekaj orodij, ki vam bodo prišla prav.
1. Jasper
Jasper je pomočnik pri pisanju z umetno inteligenco, ki lahko ustvari blog objave, optimizirane za SEO, e-pošto in drugo pisno tržno gradivo. Vse kar morate storiti je, da zagotovite začetne besede (podate navodila) in razjasnite želeni ton glasu.
Od te točke dalje bo Jasper analiziral informacije za ustvarjanje fraz, odstavkov ali celotnih objav. Jasper ima več kot 50 predlog, med katerimi lahko uporabniki izbirajo, in druge uporabne funkcije, kot so:
- samodejno shranjevanje,
- Preverjevalnik plagiatorstva
- Glasovna prilagoditev blagovne znamke
- Večuporabniška prijava
2. AlliAI
AlliAI omogoča uporabnikom, da optimizirajo svoje spletno mesto za SERP v samo nekaj minutah. Ključna značilnost je množična optimizacija strani, ki ustvarja pravila za optimizacijo celotnega spletnega mesta. Funkcija tudi uvaja spremembe kode na posamezne strani.
Orodje nudi tudi urejevalnik v živo, ki ureja in optimizira besedilo, vsebino in kodo na vaši strani.
Poleg tega njegov samooptimizator – samodejno ustvari naslove strani po celotnem spletnem mestu z A/B testiranjem ključne besede v realnem času za učinkovito povečanje organskega prometa.
3. Pro Rank Tracker
Pridobivanje posodobitev v realnem času o tem, kje se vaša vsebina uvršča v SERP, je lahko izziv. Čeprav je mogoče oceniti vašo uvrstitev z ročnim iskanjem v Googlu, je postopek lahko dolgotrajen.
Poleg tega lahko prilagojeni in lokalizirani rezultati povzročijo, da napačno izračunate svojo uvrstitev.
Na srečo je Pro Rank Tracker orodje za SEO, ki zagotavlja dnevne samodejne posodobitve in posodobitve na zahtevo. Poleg tega lahko njegova mednarodna funkcija sledenja spremlja vašo uvrstitev po vsem svetu in v več jezikih.
4. RankIQ
RankIQ, ustvarjen posebej za blogerje in podjetja z blogom, je nabor orodij za SEO, ki uporabnikom pomaga ustvarjati SEO optimizirane objave.
Ponuja povzetke SEO vsebine, ki identificira teme, ki jih Googlov algoritem želi, da jih pokrijete, kar vam omogoča, da v nekaj minutah ustvarite oris blog vsebin. Pomočnik za pisanje vsebin vam celo pove, kaj dodati v objavo, da bo bolj celovita in bo verjetno uvrščena na vrh rezultatov iskalnika. Starejše, neučinkovite objave lahko optimizirate v manj kot 30 minutah.
5. INK
INK je AI orodje za pisanje, ki se uči od vaše konkurence, tako da lahko pišete vsebino, ki prekaša vaše tekmece. Orodje služi tudi kot pomočnik pri SEO z iskanjem pravih ključnih besed za izboljšanje in nadaljnjo optimizacijo vaše vsebine.
Napredni uporabniki lahko dostopajo tudi do združevanja ključnih besed. Druge ključne lastnosti so:
- AI Writer, urejevalnik dolgih dokumentov
- SEO Optimizer za oceno vsebine za SEO
- Popolnoma avtomatizirano iskanje ključnih besed
6. HubSpot AI Tools
HubSpot ima različna AI orodja, ki vam pomagajo ustvariti optimizirano vsebino, ki bo visoko uvrščena v SERP. Pregledajo lahko vaše spletno mesto in samodejno določijo priložnosti za optimizacijo.
Poleg tega njihov AI pomočnik za vsebino pomaga uporabnikom preklapljati med ročnim ustvarjanjem vsebine in ustvarjanjem vsebine z umetno inteligenco, da ustvarijo kopijo za blog, pristajalne strani, e-mail marketing in drugo. Pomočnik za vsebino lahko ustvari ideje za blog, oris vsebin in vsebino e-pošte.
7. SEO.ai
SEO.ai koristi AI za pospešitev ustvarjanja in optimizacije vsebine. Platforma ponuja tudi vrsto zmogljivih orodij, ki vam pomagajo najti in oceniti ustrezne ključne besede. SEO.ai vključuje funkcije, kot so:
- Ustvarjanje blog vsebin, vključno z oblikovanjem.
- Raziskovanje ključnih besed z naprednimi AI možnostmi in vpogledi.
- Prilagajanje tona glasu, ciljnega občinstva in jezika za vsak projekt.
- Predlogi, ki temeljijo na AI, in možnosti optimizacije za naslove.
- Napredna SEO ocena s primerjalno analizo konkurentov.
8. Paraphrasingtool.ai
Paraphrasingtool.ai je programska oprema za pomoč pri pisanju z umetno inteligenco, ki vam pomaga parafrazirati vsebino tako, da je berljiva, pristna in brez napak.
Ponujajo tudi številna druga orodja umetne inteligence, ki pomagajo strokovnjakom za SEO in lastnikom spletnih mest pri boljši uvrstitvi v iskalnikih. Ne glede na to, ali morate ustvariti blog objave, optimizirane za SEO, preoblikovati obstoječa gradiva ali ustvariti skupine ključnih besed, ima Paraphrasingtool.ai ogromno pomembnih funkcij, vključno z:
- Multimedijsko parafraziranje
- Preoblikovanje na ravni stavka
- Več načinov parafraziranja
- Prilagoditev tona
- 30+ orodij AI
9. NeuronWriter
To orodje za optimizacijo, ki ga poganja umetna inteligenca, uporablja naravno procesiranje učenja (NLP), podatke Googlovih iskalnih poizvedb in vpoglede v konkurenco, da uporabnikom pomaga pri ustvarjanju visoko uvrščenih člankov in objav na družbenih omrežjih, optimiziranih za SEO.
Glavne značilnosti Neuronwriter so:
- AI Writer, ki ustvarja vsebino, napisano z AI.
- Notranje povezovanje, ki daje uporabnikom priporočila za sorodna spletna mesta – odpravlja ugibanje pri ustvarjanju povezav.
- Analiza konkurenta; analizira zelo uspešno vsebino vašega konkurenta, da poda vpogled v to, kaj spodbuja njihovo uvrstitev.
10. OutRanking
OutRankning preučuje podatke z najvišje uvrščenih spletnih mest in te informacije uporablja za pomoč svojim uporabnikom pri višjih uvrstitvah.
Z uporabo podatkov SERP lahko orodje hitro ustvari samodejni osnutek, ki uporabnikom omogoča urejanje, preverjanje dejstev ali ponovno pisanje, kjer koli menijo, da je to potrebno. OutRanking lahko ustvari orise blogov, kratke informacije, naslove in kampanje, optimizirane za SEO.
11. Diib
Diib uporablja vpoglede v SEO in promet za spodbujanje poslovne rasti. Orodje AI SEO vam ponuja prilagojen načrt rasti, ki vključuje prilagojena opozorila za pomoč pri SEO. Vključuje funkcije, ki pomagajo spremljati ključne besede in razvijati nove.
Prav tako spremlja povratne povezave in sledi uvrstitvam konkurentov. Še bolje, Diibs zagotavlja dnevno “zdravstveno oceno” vaše spletne strani.
12. Surfer SEO
Surfer SEO je orodje umetne inteligence, ki se močno osredotoča na SEO strategijo za povečanje organskega prometa, prepoznavnosti in uvrstitev v SERP.
Ena od funkcij orodja, Grow Flow, zagotavlja tedenske vpoglede v SEO za prepoznavanje visoko uvrščenih ključnih besed, raziskovalne nišne teme, ustvarjanje idej za vsebino in iskanje ustreznih notranjih povezav.
Uporabite lahko tudi orodje za SEO revizijo, da natančno določite težave v vašem SEO. Druge koristne funkcije vključujejo:
- Urejevalnik vsebine
- revizija
- AI Outline Generator
13. Scalenut
Scalenut je vse-v-enem orodje za SEO, ki vključuje načrtovalnik ključnih besed, analizator SERP, pisca SEO člankov in optimizator vsebine. Analizirate lahko obseg iskanja in ustreznost potencialnih ključnih besed.
Njihov pisec člankov ustvari voden potek dela za avtomatizacijo orisov in ustvarjanje vsebine na podlagi podatkov SERP. Urejevalnik pa zagotavlja povratne informacije in priporočila v realnem času za povečanje vidnosti vaših objav.
14. Pictory
Videoposnetki povečajo čas zadrževanja na spletni strani, kar pomaga, da se stran uvršča višje v SERP. Če iščete hitrejši in učinkovitejši način za vključitev videoposnetkov v vašo spletno vsebino, potem je Pictory lahko vaše orodje.
Pictory je video generator z umetno inteligenco, ki vam omogoča preprosto ustvarjanje in urejanje visokokakovostnih videoposnetkov. Za začetek naložite skript za svoj video, ki bo služil kot osnova za vašo video vsebino.
Pictory lahko uporabite tudi za urejanje videoposnetkov na podlagi besedila, kar je še posebej uporabno za spletne seminarje in ZOOM posnetke.
Poleg tega ima Pictory funkcijo, ki samodejno povzema videoposnetke s podnapisi.
15. Nitro Pack
Podobno kot Googlov Page Speed Insights je Nitro Pack orodje z umetno inteligenco, ki optimizira čas nalaganja strani vašega spletnega mesta.
Nitro Pack vključuje funkcije, kot je optimizacija vaših slik za hitrejše nalaganje. Druge funkcije, kot sta samodejno predpomnjenje (angl. caching) in optimizacija kode, so prav tako odlične za izboljšanje časa nalaganja strani.
16. Neuraltext
Neuraltext je orodje za raziskovanje ključnih besed, AI tekstopisec in orodje za vsebino. Funkcija pisanja besedil vključuje več kot 50 predlog, kot so oglasi za Facebook, ideje za slogane, blog vsebine in drugo. Funkcije uporabljajo podatke z uvrščenih strani v Googlu za pomoč pri ustvarjanju dobro raziskane vsebine. Le vnesite ključno besedo in orodje bo podalo oris vsebine iz 20 najboljših rezultatov v Googlu skupaj s podatki o predlaganih ključnih besedah, temah, vprašanjih in statistiki.
Umetna inteligenca spreminja SEO igro
Poglobili smo se v dinamiko med AI in SEO optimizacijo ter spoznali, kako algoritmi strojnega učenja dešifrirajo namen uporabnika in optimizirajo vsebino za iskalnike. Od pojava glasovnega iskanja do razumevanja uporabniških poizvedb, je umetna inteligenca postala nepogrešljiv zaveznik podjetij ter vseh, ki delamo na področju marketinga, ki si stalno prizadevamo, da bi se spletne strani višje uvrstile v rezultatih iskalnika.
Potrebno se je zavedati, da se potovanje v svet umetne inteligence tu ne konča; ampak se konstantno preoblikuje. Razvijajoči se algoritmi, izpopolnjevanje AI modelov in nove nastajajoče tehnologije nas opominjajo, da ostajamo pozorni in inovativni ter si nenehno prizadevamo ohranjati prednost v tej AI digitalni dobi.
Izkoristite svoj SEO potencial z našim več kot 18-letnim strokovnim znanjem! Pomagali vam bomo izboljšati vašo spletno prisotnost, da boste prevladovali med rezultati iskanja in dosegali želene cilje.
Uspešno!
Vaš Spletnik
- 8 načinov za izboljšanje Facebook oglasov in vpogled v oglase konkurence - 20. 11. 2024
- Učinkovitost offline marketinga v kombinaciji z online marketingom - 13. 11. 2024
- 91 nasvetov za optimizacijo pristajalne strani - 23. 10. 2024