Posodobljeno 27. 03. 2023
Google oglaševanje je sistem oglaševanja plačilo za klik. Za razliko od klasičnih načinov oglaševanja, pri oglaševanju na klik plačate samo takrat, ko stranka oz. potencialni kupec klikne na vaš oglas.
Vsi prikazi oglasov so brezplačni. Pomembno je vedeti, da Google oglaševanje mogoče popolnoma izmeriti uspeh vaše oglaševalske kampanje. Tako je mogoče enostavno izračunati »povrnitev investicije« ali t.i. ROI (Return On Investment) glede na vaše poslovne cilje.
V AdWords oglaševanju uspeh merimo z spremljanjem statistik vaše oglaševalske kampanje. Razumevanje statistik je ključno, da lahko vašo oglaševalsko akcijo še izboljšate.
Kateri so pomembni elementi merjenja?
Razmerje med prikazi in kliki (CTR)
Razmerje med prikazi in kliki je najpomembnejši element merjenja, ki nam pove, kako pogosto naši uporabniki vidijo naš oglas ter kolikokrat nanj tudi kliknejo.
Ocena kakovosti (Quality score)
Google bo za vsako ključno besedo določil oceno kakovosti od 1 do 10, pri čemer 10 predstavlja najvišjo oceno. Na oceno kakovosti vpliva kakovost izbranih ključnih besed, oglasov in pristajalnih strani, na katere peljemo naše obiskovalce. Za ključne besede, ki bodo imele višjo oceno kakovosti, bomo plačali manj, oglasi pa se bodo uvrščali na višja mesta.
Stopnja konverzije (Conversion rate)
Stopnja konverzije nam pove kolikokrat je nekdo, ki je kliknil na naš oglas, na naši spletni strani tudi izpolnil naš cilj – konverzijo. To je lahko prijava na e-novice, izpolnjen kontaktni obrazec ali v primeru spletne trgovine – opravljen nakup.
Ključne besede (Keywords)
Ključne besede predstavljajo opis vaših izdelkov, storitev in rešitev, s katerimi želite, da vas potencialne stranke najdejo medtem, ko iščejo v spletnem iskalniku Google. Pomembno je, da spremljate njihovo uspešnost, saj vam lahko napačno izbrane ključne besede prinesejo slabše rezultate.
Google Analytics
Google Analytics je brezplačno spletno orodje, s katerim spremljate podatke vaših obiskovalcev spletne strani – kako so prišli na vašo spletno stran, katere vsebine so jih zanimale, kako dolgo so bili na vaši spletni strani in še mnogo več informacij. S temi podatki si lahko odlično pomagate pri pripravi in optimizaciji vaše Google oglaševalske kampanje. Preberite si tudi “kakšno merjenje oglaševanja je učinkovito”
Na podlagi merjenja vaših oglasnih kampanj boste:
- najbolje izkoristili vaš oglaševalski proračun
- dobili pomembne informacije katere ključne besede in oglasi so prinesli največ novih potencialnih kupcev oz. strank
- dobili podatek o tem, kateri oglasi so pripeljali največ novih uporabnikov na vašo spletno stran
- sprejeli lažje odločitve o tem, kam investirati vaš oglaševalski denar
V primeru, da bi želeli izvedeti še več informacij, nam pišite na info@spletnik.si, nas pokličite na 080 33 39 ali izpolnite kontaktni obrazec.
Želimo vam veliko uspeha!
- 8 načinov za izboljšanje Facebook oglasov in vpogled v oglase konkurence - 20. 11. 2024
- Učinkovitost offline marketinga v kombinaciji z online marketingom - 13. 11. 2024
- 91 nasvetov za optimizacijo pristajalne strani - 23. 10. 2024