Posodobljeno 13. 11. 2024
Optimizacija za iskalnike, povečanje uvrstitve in vidnosti vaše spletne strani ter pridobivanje organskega prometa ni enostavno doseči. In tudi, ko dosežete te cilje, je to šele začetek.
Kajti to, da obiskovalci pridejo na vašo stran ali spletno trgovino, je super, vendar le, če je končni rezultat dosežena želena konverzija. In to se zgodi kadar se vaši obiskovalci spremenijo v potencialne stranke (kvalificirane leade) in na koncu v kupce.
V nedavni raziskavi Databox je več kot 67 % vprašanih dejalo, da organski promet prinaša več konverzij kot kateri koli drug kanal. Medtem je druga njihova raziskava razkrila, da imajo številne marketinške in prodajne ekipe 10-odstotno stopnjo konverzijo uporabnikov v leade (t.i. traffic-to-lead). To sta pomembni številki.
Prikazujeta namreč, kako so podjetja v panogah izkoristila organski promet in zakaj bi morali tudi vi optimizirati svoje spletne strani ne le za iskalnike, ampak tudi za večje število konverzij.
Ta članek vas bo popeljal skozi 12 praktičnih nasvetov, ki jih lahko uporabite, da svoje obiskovalce pretvorite v potencialne stranke in jih nato spodbudite, da opravijo nakup.
Kazalo
Kaj je kvalificiran lead?
Preden začnemo, morate določiti svoja merila za »kvalificirano potencialno stranko« (ali kvalificiran lead) na podlagi vašega poslovanja in ciljev. Na splošno je kvalificiran lead – potencialna stranka, ki je pokazala zanimanje za vašo blagovno znamko ali izdelek/storitev in vam je zato posredovala svoje podatke.
Za kvalificiranje potencialnih strank ni meril, ki bi ustrezala vsem – to je edinstveno za vsako podjetje. Toda ko boste imeli jasno predstavo o svojih merilih, začnite s spodnjimi nasveti, da boste v celoti izkoristili svoj organski promet in tako prepoznali ter zajeli kvalificirane potencialne stranke.
Stopnja konverzije – kaj je in kako jo merimo
Konverzija pomeni, da obiskovalec spletne strani ali uporabnik kampanje izvede želeno dejanje, na primer prijavo na e- novice, naročilo storitve ali nakup izdelka.
Stopnja konverzije beleži odstotek uporabnikov, ki so izvedli to želeno dejanje na spletni strani ali oglaševalski akciji.
Stopnjo konverzije izračunamo tako, da se skupno število uporabnikov, ki se ‘pretvorijo’ (na primer s klikom na oglas), deli s skupno velikostjo občinstva. Rezultat prikažemo v odstotkih.
Stopnjo konverzije izračunate tako, da vzamete skupno število uporabnikov, ki so izvedli neko želeno dejanje, in ga delite s celotno velikostjo ciljne skupine, ki je bila izpostavljena temu oglasu, nato pa to pomnožite s 100.
Oglaševalec na primer vodi kampanjo s ciljno skupino 20.000 ljudi. Iz te skupine je 800 ljudi kliknilo oglas (torej izvedlo konverzijo). Teh 800 ljudi delite z 20.000, da dobite 0,04 – to pomnožite s 100 in rezultat je: 4-odstotna stopnja konverzije. Kako dobro vam gre in ali se boste morali lotiti optimizacije stopnje konverzije, lahko preverite v tem prispevku.
Kaj je optimizacija stopnje konverzije in zakaj je ključnega pomena za vaše podjetje?
Optimizacija stopnje konverzije je ključnega pomena za vsako spletno stran ali marketinško kampanjo, ki si prizadeva doseči svoje cilje. Nanaša se na nenehno izboljševanje spletne strani ali kampanje, da bi povečali stopnje konverzije.
Kako?
Obstaja več načinov;
- z izboljšanim dizajnom,
- strukturo in
- vsebinami spletnih strani ali
- prilagajanjem ciljnih skupin ter sporočil v marketinških kampanjah.
V današnjem digitalnem svetu, kjer se spletni promet in oglaševanje hitro spreminjajo, je izredno pomembno poskrbeti za nenehno optimizacijo stopnje konverzije za ohranjanje konkurenčnosti in uspešnosti poslovanja.
Nasveti za pretvorbo organskega prometa v kvalificirane stranke
V nadaljevanju predstavljamo 12 konkretnih nasvetov, ki vam bodo v pomoč pri povišanju stopnje konverzije na vaši spletni strani.
1. Uskladite vsebino svojega spletnega mesta z namenom uporabnika
Kadar na svoje spletno mesto dobivate veliko prometa in imate spodobno avtoriteto domene, je čas, da se ne osredotočite le na optimizacijo ključnih besed, ampak tudi na optimizacijo iskalnega namena (ang. search intent).
To pomeni, da namesto ustvarjanja vsebine okoli ključnih besed razmislite, zakaj vaši obiskovalci iščejo določene izraze – kaj želijo, ko vnesejo ta izraz, kakšen je njihov namen?
Medtem ko je izpolnjevanje namena uporabnika sestavni del SEO optimizacije, se pogosto izgubi v želji po uvrstitvi za zelo iskane ključne besede. Vendar pa vam lahko optimizacija namena pomaga pritegniti več potencialnih strank, vrednost, ki jo ponuja vaša vsebina, pa jih lahko spremeni v kupce.
Prva stvar, ki jo lahko naredite, da svojo vsebino uskladite z nameni uporabnika je, da izvedete revizijo vsebine na svoji spletni strani. Poglejte svoje spletne strani in ugotovite, ali rešujejo poizvedbe in odgovarjajo na vprašanja/iskanja uporabnikov. Dodajte jim tudi ustrezne pozive k akciji (CTA), da povečate možnosti ter stopnje konverzije.
Prepoznajte in razumite boleče točke, s katerimi se potencialne stranke soočajo v različnih fazah svoje nakupne poti in poskrbite za vsebino, ki obravnava to težavo ter rešuje njihovo iskalno poizvedbo.
Na primer, namesto da bi se lotili razprodaje, ustvarite informativne članke »Kako nekaj narediti«, da bi pritegnili potencialne stranke na vrhu prodajnega lijaka. Tovrstne vsebine vam bodo pomagale zgraditi avtoriteto v vaši panogi, zgraditi odnos z uporabniki ter posledično povečati stopnje konverzije.
Dodate lahko celo CTA-je, ki uporabnike pozivajo, naj se pridružijo vašim e-mail novicam, tako da jih lahko še naprej negujete z dragocenimi informacijami.
Medtem so lahko primerjalne objave ali študije primerov koristne za pretvorbo vaših potencialnih strank v srednjem ali spodnjem delu prodajnega lijaka.
Na primer, stran, kot je ta, verjetno ne bo dosegla le velikega prometa, ampak tudi veliko potencialnih strank in prijav.
To je zato, ker obravnava bolečo točko tako, da primerja SendInBlue z njegovim konkurentom, MailChimpom in obiskovalcem pokaže, kako je prvi boljši od drugega.
To pomeni, da rešuje velike pomisleke, ki bi jih morda imeli ljudje na stopnji »razmisleka«, in tako lahko poveča stopnjo konverzije.
Poleg tržnih raziskav je najboljši način za ustvarjanje vsebine, ki je usmerjena v uporabnika; interakcija z vašimi preteklimi, sedanjimi in potencialnimi strankami ter upoštevanje vprašanj ali ugovorov, ki jih postavljajo. To vam bo dalo dober občutek, katera vsebina na različnih stopnjah nakupne poti jih zanima, s kakšnimi težavami se soočajo in jih želijo rešiti.
Namig: ko vaša spletna stran prejema dober promet, lahko začnete ciljati na dolgorepe ali long tail ključne besede. Morda imajo nizek obseg iskanja, vendar bolje zajamejo namen vaše ciljne potencialne stranke in bolečino, ki jo želi rešiti.
2. Uporabite vsebino, ki dosege večjo stopnjo konverzije
Iz svoje spletne strani ter vsebin lahko dobite najboljše vpoglede v to, kaj se vašemu občinstvu zdi koristno in kaj jih spodbudi k konverziji – izkoristite jih.
Prvi korak je nastavitev ciljev konverzije v storitvi Google Analytics. Nastavite jih lahko glede na čas, ki ga uporabnik preživi na strani, število strani, ki si jih ogleda, ali glede na dogodek – na primer ali odda obrazec ali prenese PDF.
Ko konfigurirate svoje cilje, spremljajte, katere strani vam zagotovijo največ klikov in katere ustvarijo največ potencialnih strank. To bo bogat vir informacij – razodela se vam bo vrsta vsebine, ki jo vaše občinstvo išče, kaj ustreza njihovim interesom in lahko reši njihove težave.
Torej, če vaša analitika na primer pokaže, da vam neka objava prinaša kvalificirane potencialne stranke, boste vedeli, katera vsebina nagovarja potrebe vašega občinstva.
Tako lahko ustvarite podobne vsebine kot je ta in obiskovalce potisnite naprej po nakupni poti. Poleg analize lastne vsebine je vedno dobra ideja preveriti, kaj počnejo vaši konkurenti. S pomočjo različnih orodij ali agencije, lahko primerjate uspešnost svoje spletne strani s konkurenčno, ugotovite, kaj pogrešate ter pridobite ideje za nove vsebine.
3. Povežite svoje blog objave s stranmi z ustreznimi izdelki/storitvami
V kolikor ima vaša spletna stran blog, ki ustvarja veliko prometa, vas lahko nepovezanost strani z izdelki/storitvami z ustreznimi objavami, stane veliko izgubljenih potencialnih strank in prihodkov.
Recimo, da določena blog objava pridobi promet iz določene iskalne poizvedbe. V tem primeru bo uporabnikom vaš članek pomagal razumeti, kako lahko rešijo to težavo, hkrati pa jih bo usmeril k vašemu izdelku/storitvi kot možni rešitvi. Za primer si poglejte, kako premišljeno Hubspot promovira svoj tečaj negovanja leadov v blogu o podobni temi.
Poleg povezav lahko občasno uporabljate tudi privlačne in vidne CTA gumbe, da uporabnike popeljete na spletne strani z vašimi izdelki/storitvami, kot to počne Vimeo spodaj. To bo še posebej koristno, da pritegnete pozornost in pretvorite tiste obiskovalce, ki preletijo vašo vsebino.
Na primer, če vaš članek govori o najboljših orodjih za upravljanje zalog, lahko CTA v stilu: »Želite avtomatizirati upravljanje zalog za vaše podjetje? Kliknite tukaj za 30-dnevno brezplačno preskusno različico orodja X” prinese večjo stopnjo konverzije.
4. Z lead magneti povečate e-mail bazo in stopnje konverzije
Vsi vaši obiskovalci ne bodo takoj kupili vašega izdelka ali storitve – raziskava pravi, da 98 % obiskovalcev zapusti spletno stran, ne da bi opravili nakup. Tukaj pride v poštev grajenje e-mail seznama – ki vam pomaga pritegniti in negovati naročnike, jim zagotoviti vrednost skozi čas in sčasoma spremeniti nekatere vaše leade v kupce.
Toda kako pridobiti e-maile svojih obiskovalcev, da jim lahko pošiljate koristne e-novice? Prek lead magnetov in opt-in e-mail marketinga!
Ponudba lead magnetov v zameno za e-mail naslove je odlična strategija za večjo stopnjo konverzije na vaši spletni strani. Poleg tega, če nekdo da svoje podatke kot je e-mail naslov, da bi pridobil vašo vsebino, je to znak, da ga zanima kaj ponujate in je zato kvalificirana potencialna stranka.
Vaš lead magnet je lahko e-knjiga, “checklist”, brezplačen webinar – karkoli, kar bo koristilo vašemu občinstvu in ga prepričalo, da vam posreduje svoje kontaktne podatke.
V primeru, da nimate lead magneta pa preprosto ustvarite obrazec za prijavo, ki zahteva kontaktne podatke obiskovalca v zameno za dragoceno vsebino, ki jo boste pošiljali preko e-novic.
Poskrbite le, da boste promovirali svoj lead magnet ali obrazec in ga predstavili svojemu občinstvu. Lahko ga vključite na svojo spletno stran, znotraj svojih blog zapisov ali ga celo prikažete kot pojavno pop-up okno. Poskrbite tudi, da boste izpostavili prednosti, ki jih bodo uporabniki dobili s prijavo, kot to počne Okwrite spodaj.
5. Ustvarite vsebinske nadgradnje
Še en odličen način za povečanje e-mail baze s kvalificiranimi potencialnimi strankami je ustvarjanje nadgradenj vsebine.
Nadgradnje vsebine so recimo razni bonusi, ki jih svojim obiskovalcem podelite brezplačno v zameno za njihove elektronske naslove. Vendar pa se od lead magnetov razlikujejo po tem, da so specifični in prilagojeni določeni objavi na vašem blogu.
Torej, medtem ko lahko svoje lead magnete promovirate na celotni spletni strani, je nadgradnja vsebine umeščena v določen članek in naj bi zagotovila več vrednosti za isto temo.
Nadgradnje vsebine so odličen način za merjenje kvalificiranih potencialnih strank, ker je večja verjetnost, da se bodo tisti, ki jih zanima vaša vsebina in jo preberejo v celoti, prijavili na dodatne vire. Tudi zgodb o uspehu te taktike je veliko. Wishpond je na primer povečal stopnje konverzije (vpis na e novice) za 1650 %, ko je začel ponujati ustrezne nadgradnje vsebine v svojih objavah namesto generičnih e-knjig.
Ustvarjanje specifične, poglobljene vsebine je pomagalo tudi podjetju Backlink povečati njihove konverzije za 785 % v enem samem dnevu. Kako? Poglejmo si korake:
- Na svoji spletni strani poiščite objavo z velikim prometom. (Za to lahko uporabite Google Analytics.)
- Identificirajte in ustvarite podporni/dodaten uporaben vir, ki lahko poveča vrednost objave.
- V objavo dodajte obrazec za prijavo za promocijo tega vira (lahko ga vdelate na koncu ali večkrat v objavo.)
Kot nadgradnjo lahko ponudite kateri koli digitalni izdelek, kot so predloge, študije primerov, kontrolni seznami, natisljivi izdelki ali samo razširjena vsebina blog članka.
CoSchedule pri tem odlično opravlja delo – ustvarili so različne pakete predlog in jih promovirajo v povezanih blog objavah. Misel na večjo vrednost in nadaljnjo poenostavitev naloge lahko obiskovalce prepriča, da se prijavijo in posredujejo svoje e mail naslove.
6. Optimizirajte pristajalne spletne strani za večjo stopnjo konverzije
Ustvariti pristajalno stran ni težko, je pa težje ustvariti stran z visoko stopnjo konverzije. Slaba pristajalna/spletna stran, ne glede na to, ali gre za vaš lead magnet ali osrednji izdelek/storitev, je lahko razlog, da se promet na strani ne pretvori v nakupe.
Uporabite analitiko in orodja, kot so toplotni zemljevidi, da preverite uspešnost svoje spletne strani, kje uporabniki kliknejo in se ustavijo ter kje se odbijejo. Elemente lahko prilagodite na podlagi podatkov, ki jih zberete, vendar je nekaj najboljših praks pristajalne/spletne strani:
S svojim naslovom vzbudite zanimanje in radovednost – obravnavajte uporabnikovo bolečino in cilj ter poudarite vrednost svoje ponudbe.
- Uporaba naslova, ki pritegne pozornost, je ena od strategij, ki je podjetju Moz pomagala povečati konverzije ciljne strani za 52 %.
- Uporabite jezik, ki je osredotočen na stranke, da napišete besedilo, ki rezonira z vašim občinstvom. Pojasnite tudi, kako jim lahko vaš izdelek/storitev pomaga pri tem.
Hootsuite pri tem odlično opravi svoje delo z učinkovitim besedilom.
- Izberite preprost, a na prednosti usmerjen CTA, ki uporabnikom pove, kaj bodo pridobili s prijavo – na primer e-knjigo ali brezplačen tečaj.
- Naj vaš naslov in CTA izstopata z uporabo kontrastnih barv glede na preostalo spletno stran.
- Dodajte prepričljive vizualne podobe in družbene dokaze, da zgradite zaupanje.
- Preizkusite različne dolžine obrazcev in poglejte, kaj prinaša boljše rezultate. Če je na primer namen vaše strani privabiti ljudi, da prenesejo brezplačno e-knjigo ali se naročijo na vaše e mail novice, lahko ohranite kratek obrazec in zahtevate le njihovo ime in e-poštni naslov.
Vendar pa je lahko daljši obrazec, ki zahteva več podrobnosti, koristen, če želite kvalificirati potencialne stranke za svoj izdelek/storitev. Najpomembneje je, da nadaljujte z A/B testiranjem strani, da vidite, katera sprememba prinaša najboljše rezultate.
7. Dodajte možnost klepeta v živo
Namestitev klepeta v živo je učinkovita, a premalo izkoriščena strategija za pretvorbo obiskovalcev spletne strani v kupce. S podporo v realnem času – klepet v živo pomaga pritegniti obiskovalce, razrešiti morebitna vprašanja o vašem izdelku/storitvi in jih tako usmeriti naprej po prodajnem lijaku. Poleg tega raziskave kažejo, da lahko funkcija klepeta v živo poveča stopnjo konverzije na spletni strani za 20 %.
Ne glede na to, ali uporabljate klepetalnega robota, svojo prodajno ekipo ali agenta za klepet v živo, je ključno, da prilagodite odgovore glede na kontekst vsakega uporabnika in stopnjo, na kateri se nahaja.
Na primer, pozdravi ali vprašanja, prikazana uporabnikom, ki berejo informativni blog (stopnja ozaveščanja), bi se morala v idealnem primeru razlikovati od tistih, ki so prikazani nekomu na vaši strani s cenami (stopnja razmisleka).
Kontekst uporabnika lahko razumete prek njegovega vedenja na spletnem mestu – strani, ki jih obiskuje, trajanja seje, vsebine, ki jo bere, in tega ali se obiskovalec vrača. Nato prilagodite svoja sporočila, da spodbudite odziv uporabnika in izboljšate njegovo izkušnjo na vaši spletni strani.
OptinMonster to počne na sledeči način – sledili so obiskom, ugotovili, da se obiskovalec vrača, in to uporabili za vzpostavitev stika z njim.
8. Izpostavite družbene dokaze na svoji spletni strani
Tudi, če ustvarjate kakovostno vsebino in imate edinstveno ponudbo vrednosti, lahko zaradi pomanjkanja družbenih dokazov izgubite dragocene potencialne stranke in želeno stopnjo konverzije. 91 % nakupovalcev si pred nakupom ogleda ocene – to je ogromno število in ponazarja, da družbeni dokaz pomaga graditi zaupanje in verodostojnost ter izraža vrednost vašega izdelka/storitve. To pomaga potencialnim strankam, da izvedejo želeno dejanje in se spremenijo v leade ali kupce.
Nekatere vrste družbenih dokazov, ki jih lahko dodate in uporabite na svojem spletnem mestu, so:
- Izjave strank ali logotipi vaših poslovnih partnerjev.
- Statistika v realnem času, ki prikazuje nakupe, prijave ali koliko ljudi si trenutno ogleduje stran.
- Dolgoročni družbeni dokazi, kot so študije primerov.
- Prikaz števila sledilcev na družbenih omrežjih.
Pro nasvet: Uporabite družbeni dokaz na svoji pristajalni strani, obrazcu za prijavo ali CTA-jih, da privabite več obiskovalcev h konverziji.
9. Izboljšajte uporabniško izkušnjo vaše spletne strani
Bi dali svoje kontaktne podatke podjetju, čigar spletna stran je vizualno neprivlačna ali vsebinsko nejasna? Zelo malo verjetno.
Izboljšanje uporabniške izkušnje vašega spletnega mesta je zato izredno pomembno za več konverzij.
S pravilno optimizacijo stopnje konverzije lahko podjetja dosežejo večjo stopnjo konverzije, kar pomeni večje število nakupov ali drugih želenih dejanj uporabnikov. Hkrati pa ustvarite pozitiven vtis o vaši blagovni znamki in povečate verodostojnost.
Zdaj lahko uporabite orodja, kot so “scroll maps” in posnetki sej, da razumete, kako uporabniki komunicirajo z vašim spletnim mestom ali in kje se soočajo z ovirami, ter to ustrezno spremenite.
Nekaj nasvetov za izboljšanje uporabniške izkušnje in optimizacije stopnje konverzije vaše spletne strani:
- Optimizirajte svoje spletno mesto za mobilne naprave in hitrost
Skoraj polovica prometa na spletnem mestu prihaja iz mobilnih naprav in lahko izgubite pomembne potencialne stranke zaradi dejavnikov, kot so neprimerna velikost pisave, težave pri linkih/povezavah ali počasna hitrost nalaganja strani. Naj bo vaša spletna stran prijazna do mobilnih naprav.
- Uporabite “scroll maps”, da vidite, kje se uporabniki nehajo premikati na strani — tam postavite CTA, da jim podate še eno priložnost za konverzijo.
- Ne zmedite obiskovalcev z združevanjem več CTA-jev. Razširite jih po svojem blogu ali spletni strani, da ponovite svoje sporočilo in povečate konverzije.
- Nastavite sprožilec klepeta v živo na »enako ali daljši čas od povprečnega časa za dokončanje CTA/obrazca«, da ne odvrnete uporabnikov od vašega CTA.
- Imejte razdelek s pogostimi vprašanji, da ustvarite zaupanje in vodite uporabnike skozi nakupno pot.
Prav tako ne naredite napake in popolnoma prenovite svoje celotno spletno mesto. Spremenite en element ali eno stran naenkrat, analizirajte njeno delovanje in to informacijo uporabite za dosego optimizacije stopnje konverzije.
10. Prepoznajte B2B anonimne obiskovalce spletne strani jih pretvorite v leade
Kot smo že videli, večina obiskovalcev zapusti vaše spletno mesto, ne da bi kaj storili – ne izpolnijo obrazcev za e- novice/povpraševanje ali opravijo nakupa. Kaj pa, če bi lahko sledili tem anonimnim obiskovalcem, preverili, ali ustrezajo vaši idealni stranki, in proaktivno stopili v stik z njimi?
To vam omogoča programska oprema za sledenje obiskovalcem spletnega mesta, kot je Leadfeeder.
Z uporabo teh orodij lahko vidite, katera podjetja obiskujejo vaše spletno mesto – in celo podrobnosti, na primer katere strani so preverili ali se vračajo ter kakšno vsebino berejo.
Te informacije vam lahko pomagajo kvalificirati potencialne stranke in razumeti, na katera podjetja se morate osredotočiti. Ta orodja prav tako prikažejo kontaktne podatke ključnih ljudi v teh podjetjih.
Nato lahko te kontakte poiščete v LinkedIn Sales Navigatorju, preverite, ali velikost podjetja ali število zaposlenih ustreza vašim kriterijem, in imeli boste pripravljen seznam toplih leadov.
Ta seznam lahko izvozite tudi v Excel ali v programsko opremo za upravljanje odnosov s strankami (CRM). Nato se lahko s temi leadi navežete stik prek sporočil LinkedIn ali hladnih e-poštnih sporočil, jim osebno predstavite svoje podjetje, izdelek/storitev ali jim celo pošljete svoje lead magnete, da zgradite zaupanje.
Celoten postopek vam pomaga prepoznati potencialne stranke, ki bi jih sicer zamudili, natančno prilagoditi svoja prizadevanja za doseganje ciljev, avtomatizirati vaš prodajni proces in zaključiti več prodaj.
11.Ponovno cilljajte svoj organski promet
Ljudje, ki pridejo na vaše spletno mesto, se morda ne bodo pripravljeni prijaviti na vaš e-poštni seznam ali takoj kupiti pri vas. Na tej točki pridejo v poštev kampanje za ponovno ciljanje (t.i. remarketing) – pomagajo vam zgraditi prepoznavnost in domačnost, ostati v ospredju potencialnih strank in povečati njihove možnosti za nakup pri vas, ko bodo pripravljeni.
Ponovno ciljanje organskega prometa z oglasi v Googlu ali na družbenih omrežjih je učinkovita strategija, saj v bistvu ciljate na ljudi, ki so obiskali vašo spletno stran in pokazali zanimanje za vaše podjetje.
Najpreprostejši način, da začnete s tem, je, da na svoje spletno mesto namestite pixel, sledite vedenju obiskovalcev in jih nato znova usmerite z določenimi oglasi, ko brskajo drugje.
Če želite svojo oglaševalsko akcijo dvigniti na višjo raven in doseči učinkovitejše rezultate, lahko ponovno ciljate obiskovalce na podlagi njihovih dejanj na vašem spletnem mestu, kot je obisk določenega izdelka ali pristajalne strani. To lahko storite tako, da dodate URL določene strani, ko nastavljate občinstvo za ponovno ciljanje.
Prav tako lahko ponovno ciljate potencialne stranke na LinkedInu – uporabite podatke, ki ste jih zbrali iz vašega anonimnega sledilnika obiskovalcev spletnega mesta in ciljajte na zaposlene v določenih podjetjih z oglasi LinkedIn. Celotna ideja ponovnega ciljanja na družbenih omrežjih je pritegniti dragocene uporabnike nazaj k vam, ko so bližje konverziji.
12. Negujte ujete kontakte z e-mail marketingom
Vsa prizadevanja, ki ste jih doslej vložili – ustvarjanje kakovostne vsebine, ponujanje lead magnetov, prepoznavanje potencialnih strank – se strnejo na eno točko in to je negovanje le-teh kontaktov oziroma uporabnikov.
Potencialne stranke lahko pretvorite v kupce tako, da jih negujete in redno opominjate na vrednost vašega izdelka ali storitve.
E-mail marketing lahko tukaj igra pomembno vlogo.
Ko vam uporabniki posredujejo svoje kontaktne podatke, jih lahko pritegnete z dragoceno in uporabno vsebino, ki se deli prek e-novic. V idealnem primeru bi morali svojo serijo e-poštnih sporočil začeti z pozdravnim/dostavnim e-poštnim sporočilom, s katerim dostavite lead magnet, na katerega se je uporabnik prijavil, se mu zahvalite za naročnino in predstavite svoje podjetje.
Temu lahko sledite z informativnimi e-poštnimi sporočili glede na to, kje je uporabnik na svoji nakupni poti – prepoznajte in razumite težave, s katerimi se sooča, ter ponudite rešitve. Rešitev lahko celo povežete nazaj s svojim izdelkom/storitvijo in svoje potencialne stranke subtilno spodbudite, da naredijo naslednji korak, kot to počne guru trženja Neil Patel spodaj.
Segmentiranje e-mail baze je najboljši in najučinkovitejši način za pošiljanje prilagojenih in prilagojenih e-poštnih sporočil glede na fazo nakupne poti določenega uporabnika. Gre za postopek razčlenitve vaših naročnikov v manjše skupine na podlagi kriterijev, kot so demografija, lokacija, dejanja (kot so obiskane strani) ali vaši podatki obrazca.
Dobra stvar je, da večina e-mail orodij ponuja segmentacijo, tako da lahko preprosto razdelite svoje naročnike in pošljete različna sporočila različnim segmentom.
Celotna ideja je, da svojim potencialnim strankam pošljete vsebino, specifično za interese osebe, da zagotovite boljšo stopnjo konverzije.
Na primer, svojim potencialnim strankam na vrhu lijaka (kot nekomu, ki se je prijavil na e-novice iz izobraževalnega članka) lahko pošljete svoje nove blog objave ali kratke vodnike ter e-knjige o temi, ki jih zanimajo. Po drugi strani pa bo pošiljanje vsebine, kot so študije primerov in pričevanja, potencialnim strankam na dnu toka bolj koristno, da jih usmerite k nakupu.
Zaključek: uporabite negovalna e-mail sporočila, da izobražujete, pritegnete in spodbujate svoje potencialne stranke. Tako boste ostali relevantni v mislih svojih uporabnikov, ko bodo pripravljeni na nakup.
Upoštevanje pravila 80/20 za vaša marketinška e-mail sporočila je prav tako odlična ideja – naj bo 80 % vaših e-poštnih sporočil izobraževalnih, v preostalih 20 % pa promovirajte svoj izdelek/storitev.
Izkoristite potencial vaše spletne strani z učinkovito optimizacijo stopnje konverzije
Organsko pridobivanje prometa na vaše spletno mesto zahteva čas in trud ter je odličen podvig, ko to dosežete. Vendar šele, ko lahko ta promet pretvorite v kvalificirane leade ter kupce, ste zares polno izkoristili potencial spletne strani.
Zato je optimizacija stopnje konverzije ključna za uspeh vsake spletne strani ali marketinške kampanje. Podjetja, ki redno spremljajo in izboljšujejo svojo stopnjo konverzije, lahko izboljšajo učinkovitost svojega marketinga, izkušnjo uporabnikov in posledično – povečajo prodajo.
Se tudi vi nahajate na točki, ko razmišljate kako bi bolje unovčili organski promet ter se lotili optimizacije stopnje konverzije? Pišite nam na oglasevanje@spletnik.si
Z našo pomočjo boste v krajšem času povečali želene konverzije vaše spletne strani ali spletne trgovine.
Uspešno!
Vaš Spletnik
- 8 načinov za izboljšanje Facebook oglasov in vpogled v oglase konkurence - 20. 11. 2024
- Učinkovitost offline marketinga v kombinaciji z online marketingom - 13. 11. 2024
- 91 nasvetov za optimizacijo pristajalne strani - 23. 10. 2024