Posodobljeno 07. 07. 2022
Količina povpraševanj po izdelavi spletnih trgovin se je v zadnjem času povečala, ob tem pa ugotavljamo, da se večina podjetij sooča z istimi vprašanji, vse z željo po sprejemu prave in realne odločitve.
Zato smo štiri najpogostejša vprašanja združili v današnji objavi. S tem želimo vsem, ki razmišljate o vzpostavitvi spletne trgovine pomagati s tehtnimi odgovori, ki vam bodo omogočili sprejem prave odločitve.
Dodatno pa vas tokrat usmerjamo tudi na povezane objave, ki vam posamezno področje pomagajo spoznati še bolj natančno.
Kazalo
1. Razmišljamo o spletni trgovini, kako naj pravilno pričnemo?
Za spletno prodajo seveda potrebujete podjetje, ki mora imeti registrirano dejavnost prodaje preko spleta. V nadaljevanju pa morate najti primernega ponudnika za izdelavo vaše spletne trgovine. Tukaj lahko v praksi naletite na več scenarijev. Tako kot v vsaki stvari, tudi pri postavitvi spletne trgovine veljajo določeni standardi, ki omogočajo, da boste s končnim izdelkom zadovoljni. Opisujemo vam sprejet in uveljavljen standard, ki vam bo pomagal razumeti, kako v nekaj korakih do nove spletne trgovine.
Pri Spletniku izdelava spletne trgovine poteka v sledečih korakih tj. najprej z nami naročnik stopi v stik in na osnovi pogovora skupaj izberemo paket oz. ustrezno rešitev na podlagi vaših želja. Dogovoru sledi podpis pogodbe.
V nadaljevanju naročnik pripravi opise in slike izdelkov, ter s svojo banko ali ponudnikom plačilnih sistemov (ang. payment procesor) podpiše pogodbo na osnovi katere lahko sprejema plačila s kreditnimi karticami.
Medtem naša ekipa za naročnika izdela unikaten dizajn in spletno trgovino, vnese izdelke, določi možnosti dostave ter plačilne metode. Poskrbimo tudi za ustrezno konfiguracijo vseh funkcionalnosti, ki jih naročnik želi.
Ko je naročnik z izdelkom zadovoljen se spletna trgovina objavi na domeni in prodaja se lahko začne.
Povezane vsebine:
2. Kako naj izberem pravega oblikovalca spletnih trgovin?
Zagotovo predlagamo, da poiščete tiste kvalitetne in preverjene tj. tiste za katere lahko preverite reference, takšne, ki so na trgu že dalj časa, s katerimi lahko hitro in enostavno stopite v stik in takšne, ki vam bodo znali svetovati kako uspešno lansirati spletno trgovino ter kako z njo ravnati po tem, ko bo lansirana.
Verjamemo, da si vsako podjetje, ki želi novo spletno trgovino, v resnici želi spletno trgovino, ki bo po izgledu in uporabniški izkušnji prijetna za uporabnika. S poslovnega vidika pa takšno, ki bo poskrbela za ustvarjanje dodatnega prometa.
Če želite izpolniti obe pričakovanji, potem svetujemo, da se pri iskanju ponudbe osredotočite na takšne ponudnike, ki za svoje obstoječe naročnike vse našteto že uresničujejo.
Predvsem velja poudariti – premalokrat upoštevan, a na koncu zelo pomemben faktor – iščite ponudnika, ki se z vami ne bo pogovarjal le o izgledu vaše spletne trgovine, ampak predvsem iščite takšnega, ki bo želel spoznati vaša pričakovanja in vam bo glede na izkušnje ter poznavanje vaše dejavnosti tudi podal realne odgovore o tem kako verjetno bo takšna pričakovanja doseči.
Pridobite odgovore o tem kaj bo za to potrebno storiti in kakšni so minimalni pogoji, da boste kot podjetje na koncu z vašo spletno trgovino zastavljene cilje tudi dosegli.
V Sloveniji je precej ponudnikov, ki želijo na naročnika vplivati zgolj z nizko ceno izvedbe. V tem niti ni nič spornega, vedno bo prostor za takšen poslovni model prodaje. Ni pa korektno, da skupaj z nizko ceno izdelave, stranka ne pridobi tudi realne informacije o prodajnem potencialu takšnega projekta.
Povezane vsebine
3. Za kakšno ceno lahko srednje veliko podjetje postavi spletno trgovino?
Cena izdelave kvalitetne spletne trgovine z dobro uporabniško izkušnjo se prične že pri 1500€. Vse je odvisno od tega kako dobro uporabniško izkušnjo želi posamezno podjetje ustvariti za svoje kupce, v koliko jezikih bo trgovina narejena, koliko produktov bo vsebovala, katere modularne rešitve bodo poskrbele za dodano vrednost spletne trgovine itd. Od tega je odvisna končna cena izdelave spletne trgovine in tudi sam potencial takšne spletne trgovine za naročnika.
Osnova za določitev končne cene izvedbe spletne trgovine, v resnici ni velikost podjetja, ampak je ta vedno osnovana na podlagi same izbire platforme, ki bo skrbela za stabilnost delovanja, od velikosti spletne trgovine in funkcionalnosti, ki jih posamezen naročnik želi na svoji spletni trgovini ponuditi končnemu uporabniku.
Kot spletna agencija, ki skrbi za celostni digitalni marketing, po več kot deset letnem obstoju na trgu in na podlagi več kot 1700 realiziranih projektih doma in v tujini, s ponosom povem, da ponujamo preverjeno kvaliteto izvedbe in predvsem tehnično dovršene projekte. Naši projekti temeljijo predvsem na znanju, ki je poleg hitrosti izvedbe, naša glavna konkurenčna prednost.
Če pa pogledam naše obstoječe uspešne spletne trgovce, sem najbolj vesel tega, da v nas to prepoznajo predvsem sami. Glavnino projektov v našem podjetju tako danes pridobimo preko referenc in z vsakim novim naročnikom že od samega začetka gradimo predvsem na vzajemnem odnosu in ozaveščanju.
Spletna prodaja se ne zgodi sama od sebe in ne zgodi se čez noč. Samo narediti spletno trgovino žal ni dovolj. Spletna prodaja kot celota je posledica pravilnega pristopa, pravilne izvedbe in pravega zavedanja na strani naročnika in izvajalca.
Povezane vsebine:
4. Ali bo število spletnih trgovin v prihodnje še naraščalo?
Prvo velja omeniti, da v teh dneh absolutno narašča količina obiskov in nakupov na obstoječih spletnih trgovinah, kot posledica koronavirusa.
Večina spletnih trgovcev to potrjuje. V teh dneh tudi pri večini naših naročnikov beležimo prodajne rekorde.
Dejstvo pa je, da število spletnih trgovin raste že nekaj zadnjih let in da spletno nakupovanje postaja standard, ki se mu bodo podjetja primorana prilagoditi. Sedaj to dejstvo samo toliko bolj prihaja do izraza. Tisti pravi moment bo za večino šele prišel kot posledica spoznanja kako zelo se bo gospodarstvo v prihodnje spremenilo in kako zelo bo poslovanje v prihodnje dejansko odvisno od dobrega spletnega nastopa.
Povezane vsebine:
- 10 razlogov zakaj bi morali vlagati v spletno poslovanje
- Zakaj je komunikacija s kupci sedaj še toliko bolj pomembna
Zaključek
Tako kot pri vsakem poslu, je tudi za spletno trgovino potrebna celovita strategija in dobro zavedanje.
Za posel ugodna spletna trgovina mora zajemati vse, kar smo omenili v prejšnjih točkah – od poznavanja ciljnega segmenta, postavitve varne in učinkovite spletne trgovine, pametnega oblikovanja in strukturiranja kategorij ter produktnih strani, pa vse do vsebinskega marketinga in komuniciranja vaše ponudbe ciljni publiki.
Vodenje spletne trgovine ni tako enostavno, kot se morda zdi na prvi pogled. S pravim pristopom, zavedanjem in primerno investicijo v zagon dobre spletne trgovine lahko tudi vašemu podjetju zagotovo omogočite stik z najboljšimi spletnimi trgovci, ki danes svoje poslovanje že uspešno dopolnjujejo predvsem pa gradijo v luči spreminjajočih se trendov, ki prihodnost nakupovanja bolj kot kadarkoli pripisujejo ravno spletu. Zato je potreben zelo dober premislek preden začnete iskati odgovore na vprašanje kako sam izdelam spletno trgovino. V veliki večini primerov je dosti bolje izdelavo spletne trgovine prepustiti strokovanjakov, ali pa vsaj sodelovati z njimi.
Za podjetja, ki v tem momentu razmišljajo o postavitvi ali prenovi spletne trgovine, in bi pred končno odločitvijo o primerni izbiri na trgu želela svojo odločitev sprejeti povsem varno, smo pripravili tudi priročnik v katerem podrobno opisujemo 30 pasti, ki jih skrivajo poceni spletne trgovine in v praksi pomenijo drago končno odločitev pri gradnji prodaje na spletu.
Za našimi naročniki je veliko uspešnih zgodb, na katere smo upravičeno ponosni, predvsem zato, ker so želeli in dokazali da svojim uporabnikom lahko ponudijo le najboljše.
Seveda z veseljem pomagamo tudi vam, torej če imate dodatna vprašanja v zvezi z učinkovito izdelavo spletne trgovine, stopite v stik z nami.