5 skrivnosti uspešne spletne prodaje

Dec 20, 2017
Dec 20, 2017

5-skrivnosti-uspesne-spletne-prodaje
V zadnjem času me ljudje velikokrat vprašajo: “Kako začeti s prodajo na spletu?
Ker delam v digitalni marketinški agenciji, imam veliko opravka s spletnimi trgovci, zato vem, kaj deluje in kaj ne. S tem namenom tudi pišem članek.
Eden izmed razlogov, zakaj delamo, kar delamo, je tudi ta, da želimo poenostaviti spletno prodajo na način, da za vse poskrbimo mi, zato, da se vi lahko posvečate svojemu poslu.

5 skrivnosti uspešnih spletnih trgovin:

  1. Uspeh pripada tistim, ki garajo!
  2. Izberite pravo nišo!
  3. Poenostavite nakupno pot!
  4. Poskrbite za vrhunsko uporabniško izkušnjo!
  5. Promovirajte svojo trgovino!

Skrivnost #1: Uspeh je zagotovljen tistim, ki delajo!

Splet je pravičen. Ponuja namreč enake konkurenčne pogoje za prodajo na spletu.
A vendar, čeprav obstaja na milijone kupcev, obstaja tudi na tisoče ponudnikov, ki se borijo za isto število potencialnih kupcev.
Začetek prodaje na spletu je enak začetku kateregakoli drugega posla. Zahteva veliko dela. Najprej morate dobiti obiskovalce, nato ponuditi vrhunsko storitev ali produkt, ki pomaga reševati problem.
Prednost spletne trgovine je v tem, da je ta za razliko od fizične, cenejša. Veliko cenejša.
Skrivnost #1 je enostavna: Uspeh pripada tistim, ki garajo. Več časa in truda boste vložili v promocijo spletne trgovine, več boste prodali.
Zapomnite si: tudi, če v prvem mesecu ne boste zaslužili 100.000 €, ne obupajte. Uspeh v poslu ni enak šprintu, ampak maratonu.

Skrivnost #2: Izberite pravo nišo!

Kaj naj prodajam na spletu?” je vprašanje, ki ga pri nas slišimo večkrat dnevno. Na to vprašanje ni pravilnega odgovora. Spletna trgovina vam omogoča prodajati vse: digitalne produkte, fizične produkte ali storitve.
To pomeni, da morate raziskati trg in ugotoviti, kaj je smiselno prodajati.
Manjši, kot je trg, manjša je konkurenca. Po drugi strani pa je manjše tudi število kupcev. Svetujem vam, da uskladite svoja pričakovanja s pričakovanji trga in ravnjo konkurence.
V kolikor se odločate za prodajo digitalnih produktov, kot je to programska oprema (SAAS), glasba, e-knjige, … lahko to v trenutku prodate kamorkoli in komurkoli na svetu.
V primeru, da na spletu prodajate fizične produkte, pa pri postavitvi cene upoštevajte stroške dostave, carine, skladiščenja, nabave, zaposlenih, …

Skrivnost #3 –  Poenostavite nakupno pot

Ljudje hitro izgubimo pozornost, tako da imate največ 7 sekund, da jo pri vaših obiskovalcih vzbudite in jih na strani zadržite. Poskrbite, da je nakupna pot na vaši strani/trgovini brez ovir in da obiskovalci brez težav zaključijo nakup.
Preberi si: Kakšne spletne strani bodo najbolj uspešne v letu 2018?

3 zlata pravila:

  • Ne silite obiskovalcev, da se registrirajo, ko prvič obiščejo vašo spletno trgovino
  • Navigacija naj bo enostavna
  • Nakupna pot naj bo kratka

Namig: Postavite se v kožo svojega kupca in opravite nakup v svoji spletni trgovini. Vam nakup vzame več kot 15 sekund?
Nakupna pot Žak Ljubljana

Skrivnost #4 – Poskrbite za vrhunsko uporabniško izkušnjo!

Ko se ljudje odločamo o nakupu, mora vse odražati zaupanje.
Dejstvo: Novica o slabi izkušnji doseže dvakrat toliko ušes, kot pohvala.
Ena izmed preverjenih tehnik spletne prodaje je, da ponudite garancijo o zadovoljstvu. (Če ne boste zadovoljni, vam vrnemo denar)
Druga je, da s SSL certifikatom pokažete, da je nakup varen (če nimate SSL certifikata, nas kontaktirajte!).
Ko že govorim o varnosti, vam svetujem, da poskrbite za varnost pri spletnem plačevanju. Eden izmed najbolj varnih sistemov je zagotovo PayPal.

[piši mi in poslal ti bom seznam najboljših sistemov spletnega plačevanja, z vključenimi provizijami in stroški aktivacije]

 

Skrivnost #5 – Promovirajte svojo trgovino!

Imeti čudovito spletno trgovino z izdelki ali storitvami, ki dejansko pomagajo pri nečem, je brezpredmetno, če ljudje ne vedo, kaj prodajate. Ljudi morate provabiti v svojo trgovino, kjer jim predstavite svojo ponudbo.
Ponovno se postavite v kožo svojih potencialnih kupcev. Kako oni kupujejo?
Večina izmed njih (98%):

  • v iskalnik Google vpiše ključne besede, po katerih iščejo izdelek/storitev
  • za nasvet vpraša ljudi v različnih Facebook skupinah
  • išče priporočila na družbenih omrežjih

V promocijo vašega posla boste morali tedensko vlagati ogromno časa, truda in denarja. Ja, denarja. Na žalost še vedno veliko podjetnikov misli, da je splet brezplačni promocijski kanal. Temu ni tako!!! Če na mesec vlagate med 100 in 300 €, to še ne pomeni, da vlagate!
Eden izmed načinov, kako pripeljati potencialne kupce na vašo spletno trgovino, je, da pišete blog in da članek distribuirate s pomočjo email marketinga.
Preberi si: Kvaliteten email marketing je jamstvo za ponovni nakup
Uporabite Google Analytics in izvedite, od kje prihajajo vaši kupci, koliko časa preživijo na vaši spletni trgovini, kje in zakaj oddidejo in kaj kupujejo.

Preberi si: Kako povečati uspeh spletne trgovine z Google Analytics?
Poleg Google in Facebook oglasov, ki poskrbijo za takojšen dotok novih potencialnih kupcev v vašo spletno trgovino, pa je SEO (Optimizacija za iskalnike) strategija, ki poskrbi za dotok potencialnih kupcev na dolgi rok.
Preberi si: Komu zaupati optimizacijo spletne trgovine?

Moj zadnji nasvet je, bodite potrpežljivi in ne obupajte. Potrebno je veliko časa in truda za uspeh na spletu.
Vem, da je vodenje spletne trgovine ogromen izziv, povem pa vam lahko, da je s pravilno strategijo in pravim partnerjem ves trud poplačan. Ko pa je poplačan trud, je poplačana tudi investicija (ROI).
Pri tem vam lahko pomagamo!
 

Kontaktirajte nas!

 
V najslabšem primeru, boste lahko predstavili svoj posel in dobili konkreten nasvet, kako pospešiti spletno prodajo, v najboljšem pa boste našli partnerja, ki vam bo na vaši poti stal ob strani in vam svetoval, kaj je za vaš posel na spletu najboljše.
Odločite se sami!
Tilen

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran

Politika piškotkov

To spletno mesto uporablja piškotke.

Z nadaljevanjem uporabe strani se strinjate z uporabo le-teh.

Kliknite za več informacij o piškotkih.