Katera barva gumba dobi več klikov?

Mar 1, 2016
Mar 1, 2016

Posodobljeno 29. 01. 2021

Barve so bistveni del dojemanja sveta okoli nas. Ampak ali so barve res pomemben del vaše spletne strani ali trgovine?

Vse na našem svetu je sestavljeno iz stvari in bitij, ki so različnih barv. Prav tako lahko barve močno vplivajo na razpoloženje – lahko nas dvignejo ali potrejo. Verjetno vas večina ve, da imajo barve tudi psihološko plat. Barve povezujemo z občutki in odlikami. Zdaj, ko vemo da imajo tak vpliv na nas, lahko to prenesemo na posel, če sem še bolj natančna – na vašo spletno stran ali trgovino, da bo stopnja klikov na gumbe višja.

Zelena proti Rdeči

Veliko debat se je že odvijalo na temo ali uporabiti rdečo barvo gumba ali zeleno? Ko pomislite je zelena barva povezana s pozitivnimi čustvi medtem ko rdeča pomeni nevarnost ali ko se prižge rdeča luč na semaforju se moramo ustaviti.
Torej kaj vi mislite? Katera barva bo zmagala? Preverite v spodnji študiji.
1. študija
¸a-b test, gumb na spletni strani, gumbi na spletni strani, spletna stran, spletne strani
Sitepoint.com so pri enem izmed svojih projektov testirali rdeč in zelen gumb na 600 obiskovalcih in ugotovitev je bila, da se je stopnja klikanosti dvignila za 34%, ko so uporabili rdečo barvo.
2. študija
a-b test, gumb na spletni strani, gumbi na spletni strani, spletna stran, spletne strani
Ta test so izvedli v HubSpot.com. Naredili so zelo podoben test kot v prejšnji študiji s to razliko, da so test izvajali precej dlje. Test so izvedli na 2000 obiskovalcih. Rezulat je bil, da je rdeča barva boljša od zelene za 21%. 2:0 za rdečo barvo.
Moramo se zavedati, da barva sama po sebi ne naredi dovolj spremembe za več klikov. Bolj pomembno je kako se spreminja skozi hierarhijo same spletne strani oziroma trgovine in kako izpostavi gumb s klicem k akciji. Ter nenazadnje tudi vsebina tega klica k akciji.
Sklep
Uporaba barv v prodaji pomeni veliko. Ampak, da bi zdaj z gotovostjo rekla katera barva bo delovala bolje za vaš posel, bi bil absurd, ker ne obstaja le ena rešitev. Kar deluje na konkurenčni strani, še ne pomeni, da bo delovalo za vas. Vizualna hierarhija je pomembna in to da dobro izpostavite vaše gumbe, ki vsebujejo klice k akciji tudi. Torej je bitka med »zeleno in rdečo« več kot samo barva ampak tudi vsebina.
Težko rečem katera barva bo za vaš posel delovala bolje, zato vam priporočam da testirate z A/B testom (več o tem si preberite v članku A/B testiranje spletne strani: Zakaj je pomembno? ), kjer za določen čas vaše gumbe testirate in vidite na kateri barvi se zgodi več klikov in te definitivno uporabite v prihodnje in si tako zagotovite več prodaje.
V primeru, da bi želeli izvedeti še več informacij, nam pišite na info@spletnik.si, nas pokličite na 080 33 39 ali izpolnite kontaktni obrazec.
Želim vam veliko uspeha,
Urška Ujc

5/5 - (1 glas)

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran

5/5 - (1 glas)