4 znaki neuspešnega email marketinga

4 znaki neuspešnega email marketinga

Če že redno pošiljate e-novičke vašim naročnikom, ste na pravi poti, da to priročno orodje izkoristite bodisi za krepitev vezi z vašimi kupci, motiviranje kupcev za ponovni nakup ali preprosto za širjenje vaše najnovejše ponudbe. Izkušeni marketing strokovnjak bo lahko natančno izmeril uspeh pošiljanja e-novičk, ...

Preberi več »

Google AdWords: Izognite se začetnim spodrsljajem

Na naših Google AdWords izobraževanjih tudi mi dobimo veliko povratnih informacij o tem, kako se interesenti lotevajo Google kampanj. Tako jim najlažje delimo specifične nasvete in rešitve, ki delovanje kampanj izboljšajo. Na ta način tudi mi spoznavamo kako “začetniki” pristopijo k oglaševanju na Googlu. Začetne ...

Preberi več »

Premišljena in strateška izdelava spletnih strani

Izdelava spletnih strani je dandanes storitev, brez katere si poslovanja pravzaprav ne znamo predstavljati. Spletna stran je namreč marketinško orodje za promocijo podjetja ter širjenje prepoznavnosti določenega produkta oziroma blagovne znamke. Izdelava spletne strani mora biti seveda kvalitetna in profesionalna, nenazadnje pa tudi hitra v ...

Preberi več »

E-poštno pošiljanje in natančno merjenje odziva

Marketinške kampanje so dandanes uspešne ali pa manj uspešne. Vse je odvisno od tega, kako so zasnovane ter kakšne raziskave so bile predhodno narejene. Priporočljivo je, da poznamo našo ciljno publiko in temu prilagodimo tudi kampanje. Zgodi se, da včasih enostavno ni nobenega rezultata na ...

Preberi več »

Organizacija ključnih besed

Tako kot pri vsak stvari, je organiziranost pomemben proces, od katerega je velikokrat odvisno kako uspešno in nemoteno se bodo dogodki odvijali. Prav nič drugačna pravila ne veljajo pri Google AdWords oglasnih kampanjah. Vse se začne pri organizaciji, in če je AdWords račun strukturiran in ...

Preberi več »

10 AdWords zapovedi

Morda se bo kateremu od vam zdelo rahlo pridigarsko, ampak strokovnjaki na področju Google oglaševanja na trenutke zares že malo pridigamo in “žugamo” z nasveti, najboljšimi praksami in opozorili. Pripravili smo 10 Google zapovedi. Držite se jih in vaša kampanja vam bo hvaležna.

Preberi več »

Google oglaševanje: Poznate prednosti in slabosti?

Oglaševanje je za podjetje oziroma posameznika, ki želi uspeti na trgu gotovo ključnega pomena. Brez oglaševanja ne moremo učinkovito širiti prepoznavnost. Zavedati se je potrebno, da moramo odstopati od konkurence tudi z uspešnim oglaševanjem. Google oglaševanje je dandanes sodoben in najbolj učinkovit način oglaševanja vaše spletne strani ...

Preberi več »

E novice – nikoli ne veste dovolj

Enovice nikoli ne veste dovolj

Tudi tokrat sem si izbrala temo o e-novicah. Se sprašujete zakaj? Ker tudi jaz še ne vem vsega in ker vem, da so tudi naši bralci vedno bolj željni vsebine na to temo. Napisala bom nekaj preprostih, a koristnih početji na področju email marketinga, s ...

Preberi več »

Revizija AdWords računa

Se vam je kdo že pohvalil, da je AdWords oglaševanje na klik enostavno? Za tako trditev, v mojih očeh, obstajata dva generalna razloga: prvi je ta, da oseba namenoma (iz katerega koli razloga) govori neresnico, drugi je ta, da ima oseba, ki to trdi tako ...

Preberi več »

Principi vstopne strani ki konvertira

preizkusi spletnik brezplačno

Izdelava vstopne strani, ki je optimizirana za konverzije je daleč od mačjega kašlja. Sploh v primeru, ko želite doseči zavidanja vredno stopnjo konverzije. Vstopna stran ki konvertira služi specifičnemu namenu: obiskovalca spodbudi, da opravi zastavljen poslovni cilj. Poslovni cilj vstopne strani je lahko nakup, prijava ...

Preberi več »