Strategije ključnih besed – 1. del Ključne besede so srce velike večine AdWords kampanj. So tiste, ki prožijo prikaz vaših oglasov, zato je potrebna pazljivost pri izbiri. Ni tako enostavno, kot si mislijo manj izkušeni poznavalci in konec koncev nekteri naročniki: neskončen seznam ključnih besed, ki z njihovim produktom ali storitvijo nimajo nobene ... 13. May 2014 Google oglaševanje 3,625 Views Preberi več »
Ekskluzivni povzetek AdWords novosti Nekaj dni nazaj je Google razkril prihodnje spremembe na AdWords platformi. Večjih sprememb nismo bili priča že kar nekaj časa tako, da je bilo samo še vprašanje časa 😉 “uradno” predavanje ali konferenco sem spremljal na spletu, za vas pa ekskluzivni povzetek: 6. May 2014 Google oglaševanje 2,830 Views Preberi več »
Urejevalnik Spletnik: Dodajanje Facebook LIKE gumba na spletno stran Uporaba Facebook-a je sedaj postala nepogrešljiv del marketinške strategije večine podjetij. Saj se na Facebook-u nahajajo vaše potencialne stranke, s katerimi lahko dnevno komunicirate. Da bi jih čim bolj vključili v komunikacijo in kar se da najbolj izkoristili vse, kar vam Facebook ponuja, vam priporočamo uporabo ... 28. April 2014 Facebook, Izdelava spletnih strani 3,274 Views Preberi več »
Sistem Spletnik: Dodajanje Facebook LIKE gumba na spletno stran Uporaba Facebook-a je sedaj postala nepogrešljiv del marketinške strategije večine podjetij. Saj se na Facebook-u nahajajo vaše potencialne stranke, s katerimi lahko dnevno komunicirate. 28. April 2014 Facebook, Izdelava spletnih strani 1,638 Views Preberi več »
Kako vzpostaviti blagovno znamko na spletu V današnjem poslovnem svetu, kjer nam konkurenca predstavlja vedno večji problem, se je potrebno od tekmecev nekako razlikovati oziroma diferencirati. Ogromno je podjetij, ki se usmerjajo v t.i. cenovno diferenciacijo, po domače – v cenovno vojno. 22. April 2014 Facebook, Marketing in prodaja 3,651 Views Preberi več »
Kaj je viralni marketing? Viralni marketing je veja marketinga, ki deluje sama po sebi. Viralni učinek je namreč tisti, ki ga ljudje ustvarijo sami. Največkrat je viralnost pojem, ki zaznamuje video vsebine. Prepričana sem, da ste že videli video, ki je prišel do vas s pomočjo viralnega učinka. 22. April 2014 Facebook, Marketing in prodaja 7,125 Views Preberi več »
Najboljše taktike za povečanje lojalnosti kupcev Včasih so podjetja bolj obremenjena s pridobivanjem novih kupcev namesto, da bi se osredotočili na grajenje odnosov z obstoječimi kupci in v njih vzpodbujali željo po novih in dodatnih nakupih. Raziskave so pokazale, da pridobivanje novih kupcev stane tudi do 7 krat več, kot zadrževanje ... 22. April 2014 Google oglaševanje 4,015 Views Preberi več »
E-mail marketing – statistika iz leta 2013, ki vam bo prišla prav tudi v letu 2014 Če vas je kdo hotel zbadati z neslano šalo, da je e-mail marketing mrtev, mu sedaj lahko pokažete tale članek. E-mail marketing je namreč zavzel konkreten del v marketinški strategiji, zato je resnica daleč od neslane šale. Trditev, da je e-mail marketing še kako živ, ... 14. April 2014 Email marketing 3,025 Views Preberi več »
Zakaj stranke kupujejo v vaši spletni trgovini! Postalo je jasno, da se nakupne navade strank spreminjajo. Pomembno je razumeti, kako stranke razmišljajo in kako zbirajo informacije pred nakupom. Zaradi enostavnosti, dostopnosti in zaradi količine informacij je splet najbolj logično mesto za iskanje takšnih informacij. Stranke preko spleta iščejo informacije o izdelku, ki ... 14. April 2014 Izdelava spletnih trgovin 3,161 Views Preberi več »
Pripravimo AdWords oglase na pomlad Napočili so toplejši, spomladanski dnevi in kot kaže sta se mraz in sneg, za nekaj časa poslovila. Športno opremo za zimske radosti ste verjetno že pospravili v klet, tople obleke, pa tudi počasi pospravljate za naslednjo hladno sezono, medtem ko v ospredje omar zlagate pomladno-poletna, ... 14. April 2014 Google oglaševanje 2,547 Views Preberi več »
Optimizacija nakupne poti v e-trgovini – 3. del Pa smo prispeli do zadnjega dela serije člankov, s katerimi sem vam podrobneje opisal na katere dele nakupnega procesa, pri e-poslovanju, morate biti pozorni, da boste vašim kupcem v spletni trgovini zagotovili prijetno nakupno izkušnjo, ki bo enostavna, hitra, intuitivna in ne bo zavirala nakupnega ... 7. April 2014 Izdelava spletnih trgovin 2,907 Views Preberi več »
Uporabljajte Google iskalnik kot pravi mojster! Vsi znamo uporabljati Google iskalnik a le malo je takih, ki ga uporabljajo na bolj napreden način. Jaz to sigurno nisem, sem se pa tudi sama s pomočjo tega pisanja tega članka naučila še več! 7. April 2014 Google oglaševanje 2,741 Views Preberi več »
Kako pripraviti ustrezne slike za vašo spletno stran To, da smo ljudje vizualna bitja, se najbrž vsi strinjate z mano. In ravno zato so pomemben del spletne strani tudi same slike, ki jih uporabite. Pa naj bodo to slike ozadja, izdelkov ali le preprostih slik, ki jih želite imeti na spletni strani. 31. March 2014 Izdelava spletnih strani 3,988 Views Preberi več »
4 najpopularnejši web marketing trendi 2014 Tako kot vsako leto, se tudi v letu 2014 pričakuje razvoj, prodor in okrepitev določenih trendov v digitalnem marketingu. Opisani trendi se niso razvili “čez noč” in jih verjetno tudi že poznate. Tisti, ki se ukvarjamo s spletnim marketingom jih moramo ohraniti v mislih, ko ... 30. March 2014 Google oglaševanje, Optimizacija strani 3,128 Views Preberi več »
Učinkovita uporaba vsebine na spletni strani Nič ni narobe, če je vsebine na spletni strani veliko. Z vidika optimizacije je to celo priporočljivo (za višje uvrstitve med naravnimi rezultati). A problem nastane takrat, ko je vsebina nepregledna, ko je obiskovalec sploh ne zazna. 25. March 2014 Izdelava spletnih strani 2,732 Views Preberi več »
Psihološko privlačna spletna stran Ste že slišali, za psihologijo spletne strani? Verjemite mi, da se na pogled mogoče malo abstraktne teorije, še kako “primejo” v realnosti. Naša podzavest obdeluje postavitev elementov, dojema različne barve in barvne postavitve drugače. Ta nas potem tudi vodi, da naredimo določeno akcijo. 17. March 2014 Izdelava spletnih strani 2,924 Views Preberi več »
Optimizacija nakupne poti v e-trgovini – 2. del Kako pomembni sta nakupna košarica in blagajna v e-trgovini? Morda še bolj kot v fizični trgovini, ker se tam vdamo v “usodo” čakalne vrste in ker nas to, da imamo produkt, ki ga želimo kupiti veliko bolj žene k nakupu (motivira), kot e-nakupovanje, kjer produkt ... 15. March 2014 Izdelava spletnih trgovin 3,147 Views Preberi več »
[Video] Kazalci učinkovitosti e-poštnega marketinga Sistem pošiljanja e-novic je nujen marketing kanal, če želite graditi trajne odnose z vašimi kupci in jih spodbujati za ponovne nakupe. Ste vedeli da lahko s profesionalnim orodjem za e-mail marketing pridobite dragocene podatke, ki vam prikažejo kako lahko vaše e-mail kampanje še izboljšate? 11. March 2014 Video kotiček, Video o E-mail marketingu 2,794 Views Preberi več »
Optimizacija nakupne poti v e-trgovini – 1.del Nakupni proces je sila pomemben pri vašem e-poslovanju. Zakaj? Optimiziran nakupni proces = večji zaslužek. Potencialni kupci, ki vašo spletno trgovino zapustijo preden izdelek dodajo v košarico so bolj oddaljeni od nakupa kot tisti, ki so prenesli artikel v košarico in iz takšnega ali drugačnega ... 11. March 2014 Izdelava spletnih trgovin 2,988 Views Preberi več »
Magento modul: e-novice Če izhajam iz sebe, si za skoraj vsako spletno trgovino, ki ponuja meni zanimive izdelke želim, da me obveščajo o ponudbi, akcijah, ugodnostih… In velikokrat na žalost naletim na trgovine, ki to možnosti nimajo. Zato sem malo pobrskala po policah trgovine z moduli za spletne trgovine ... 11. March 2014 Email marketing 2,731 Views Preberi več »