SEO trendi za leto 2023

Feb 1, 2023
Feb 1, 2023

Posodobljeno 14. 11. 2024

V današnjih digitalnih časih, postaja za podjetja vse pomembnejša močna spletna prisotnost. K temu največ prispeva močna SEO strategija.

V originalu smo članek napisali na začetku leta 2023, ampak od takrat se je zgodilo že marsikaj na področju SEO optimizacije in nastalo je kar nekaj novih trendov, ki niso bili na obzorju v začetku leta, a so še kako pomembni za razumevanje smeri, v katero se premika SEO!

Googlov algoritem se nenehno razvija, saj se posodobitve in prilagoditve zgodijo do 600-krat na leto. Od posodobitve Google Caffeine leta 2009, ki je prinesla hitrejše in natančnejše rezultate iskanja, vključno s posodobljenimi rezultati iz novic in družbenih medijev, do pete posodobitve ocen izdelkov septembra 2022, katere namen je razvrstiti vsebino, povezano z ocenami izdelkov. Vse z namenom, da bodo rezultati bolj uporabni za iskalca.

Google nenehno išče nove načine za izboljšanje rezultatov iskanja. To pomeni, da ko se Googlov algoritem še naprej spreminja, je pred SEO strokovnjaki zahtevna naloga, da ustrezno prilagodijo svoje strategije.

1. Raziskava ključnih besed je še vedno pomembna

Ključne besede so fraze, ki jih ljudje vnesejo v iskalnik, da dobijo rezultate, ki jih iščejo. SEO optimizacija spletnih strani za ključne besede je bila včasih izvedena zato, da bi se spletna stran pojavila prva v rezultatih iskanja. Vendar pa se namen raziskav ključnih besed v zadnjem času spreminja. Uvrstitev na prvo mesto v iskalnikih ni več primarni cilj.

Te SERP (strani z rezultati iskalnika) lahko pogosto prevzamejo oglasi in izrezki iz drugih virov, za katere menijo, da so bolj relevantni za iskalca. Iz tega razloga so ključne besede zdaj optimizirane za trženje SERP. Pomembno je, da to strategijo izvajate na vseh kanalih, vključno z objavami v blogih, spletnimi mesti, videoposnetki ali družbenimi mediji.

? Nasvet:

  • Upoštevajte ključne besede, ki jih uporabljajo vaši konkurenti (preizkusite orodje za vrzel v ključnih besedah s programom Semrush).
  • Spremenite namen starejše vsebine.
  • Ciljajte na ključne besede z manj konkurence in zmernim obsegom iskanja.

raziskava ključnih besed za seo optimizacijo

2. Uporaba pomensko povezanih oz. LSI ključnih besed

LSI (ang. Latent Semantic Indexing) so vse besede in besede zveze, ki jih Google vidi kot pomensko povezano z neko temo. Če bi naša osrednja tema bili npr. avtomobili, bi LSI besede v tem primeru lahko bile avtomobil, vozilo, cesta, gume, motor, vožnja, ipd.

S povezovanjem ustreznih podobnih ključnih besed lahko razširimo temo, ki bralca že zanima, in imamo vse informacije na enem priročnem mestu. Več kontekstualnega ozadja teme je odličen način, da bralcu zagotovite večjo vrednost.

Da bi to dosegli, se boste morali osredotočiti predvsem na namen uporabnika.

Obstajajo štiri kategorije uporabniških namenov:

  • Navigacijski – nanaša se na to, ko nekdo poskuša obiskati določeno spletno mesto na spletu.
  • Informativni – ta iskanja se izvajajo za iskanje odgovora na določeno vprašanje ali za iskanje informacij o določeni temi.
  • Transakcijski – zgodi se, ko nekdo želi opraviti spletni nakup.
  • Komercialni – ko imajo ljudje namen opraviti nakup, vendar potrebujejo več časa ali želijo sprejeti premišljeno odločitev.

Tu nastopi tudi koncept “tematskih grozdov”. Upoštevanje tega, kdo so vaše potencialne stranke, in vprašanja, ki jih postavljajo, vam bo pomagalo ustvariti koristnejše odgovore. Če začnete z osrednjo temo in ustvarite vsebino, ki se nanaša na njene pomensko povezane ključne besede, boste imeli priložnost, da se boste bolje izkazali v rezultatih iskanja.

? Nasvet:

  • Ustvarite tematske skupine za ustvarjanje vsebine.
  • Ustvarite vsebino, ki bo zadovoljila namen uporabnika.
  • Ciljajte na razdelke »ljudje so tudi vprašali«.
  • Oglejte si sinonime za svojo glavno ključno besedo.

3. Lokalni SEO ima čedalje večji pomen

To se nanaša na tiste primere, ko posameznik svojemu iskalnemu izrazu doda določeno lokacijo. Statistični podatki kažejo, da so se mobilna iskanja, ki vsebujejo iskanja »blizu mene«, leta 2021 povečala za 136 %. Izvedba lokalnega SEO vam bo pomagala ciljati na ljudi v določenem mestu, državi ali regiji.

Ko gre za lokalna iskanja, je pomemben dejavnik, ki ga je treba upoštevati, Googlov paket zemljevidov. Tukaj so navedena podjetja, njihove lokacije pa so označene na zemljevidu, da pokažejo lokacijo. Če imate profil Google My Business, se lahko prikažete v rezultatih Map Pack brez spletnega mesta. To ljudem pomaga najti podjetja, kot je vaše, na vašem območju in okolici ter jim pokaže, kako in kje vas lahko najdejo. Že samo profil Google My Business lahko izboljša vaš lokalni SEO.

Safari Digital navaja, da 46 % vseh iskanj, izvedenih na Googlu, vključuje lokalne namene. Če to vključite v svojo strategijo, boste vaše spletno mesto takoj premaknili bližje vrhu strani, ko bodo ljudje iskali rešitve na vašem območju. Obiskovalcem omogoča tudi hiter dostop do informacij o vašem podjetju, pri čemer so podrobnosti, kot so kontaktne številke in naslov, takoj na voljo.

? Nasvet:

  • Imejte optimiziran profil Google My Business.
  • Izvedite lokalne raziskave ključnih besed in jih uporabite v svoji vsebini.
  • Zgradite lokalne povezave.
Lokalni SEO

4. Pričakujte manj organskega CTR-ja

Opažamo čedalje nižjo stopnjo CTR-ja na Googlovem iskalniku, odkar so predstavili veliko novih funkcij, ki iskalcu ponudijo neposredne odgovore na njihove poizvedbe.

S takšno vrsto “instantnih odgovorov” uporabniki dobijo vse potrebne odgovore – in to brez, da bi morali zapustiti rezultate iskanja oz. klikniki na katero koli povezavo. Še več – Google aktivno čedalje bolj poskuša obiskovalce zadržati znotraj svojega “Ekosistema”, saj mu to daje več nadzora pri zagotavljanju ustreznih informacij.

Poleg tega je pa dejstvo, da več časa, ko uporabniki preživijo na Googlovem iskalniku, ta isti iskalnik prodaja oglase in poskrbi, da uporabniki navigirajo do povezanih Googlovih storitev, kot so Zemljevidi, Youtube, Google shopping, sorodne poizvedbe, itd.

Poglejmo si en primer – sicer gre za Ameriški trg, vendar imejmo v mislih, da se vse posodobitve začnejo tam, in nato razširijo še na ostale regije, ki jih pokriva Google. Ne zatiskajmo si oči, da je samo vprašanje časa, kdaj še v Sloveniji dobimo podobne rezultate.

zasedenost SERP rezultatov z Googlovimi funkcionalnostmi

Kot lahko na zgornjem primeru vidite, so večino zaslona zasedle razne Googlove SERP funkcije, zaradi katerih je skoraj nemogoče, da bo spletna mesta (razen Apple uradne strani) dobila kakšen klik.

Po zadnjih podatkih naj bi strani na 1. mestih Googla prejemale okoli 43% klikov, 2. in 3. mesta pa 37% oz. 29%.

Z novo dinamiko prikazov rezultatov iskanja pa bi moralo biti razmerje med prikazi in dejanskimi organskimi kliki veliko nižje od te ocene. To pa zato, ker se “tradicionalni” organski rezultati zadnje čase pojavljajo vse nižje in nižje na iskalnikih.

Verjamemo, da se bo ta trend v prihodnosti še povečeval, saj Google več kot očitno želi, da uporabniki preživijo več časa v svojem ekosistemu (maps, shopping, youtube,…).

Morda še izjemno zanimivo statistika iz leta 2020: Rand Fishkin iz podjetja Sparktro je analiziral nabore podatkov iz spletne strani Similar Web in ocenili, da se kar 64,82 % iskanj v Googlu konča brez klika. Ta študija ni sicer brez svoj kritik, vendar pa da lepo okvirno sliko stanja.

? Nasvet:

  • Razširite nabor ključnih besed, ki so relevantne za vašo spletno mesto in jih pokrijte več
  • Čim bolj celostno odgovorite na morebitne odgovore vaših kupcev/iskalcev informacij.
  • Uporabljajte (kjer je smiselno) implementacijo shem oz. mikropodatkov in imeli boste več šans, da vas Google vključi

5. Porast glasovnih iskanj

Od razvoja Amazonove Alexe, Applove Siri in Google Assistant je glasovno iskanje postalo bolj priljubljeno. Ocenjuje se, da 41 % odraslih in 55 % najstnikov v ZDA dnevno uporablja glasovno iskanje. Teh številk ni mogoče podcenjevati, saj v zadnjih letih le naraščajo.

Pametni zvočniki so še pred kratkim bili novost in so se običajno uporabljali za odgovarjanje na osnovna vprašanja. Zdaj, z novimi napravami, kot so Google Home, Amazon Echo in Apple HomePod, se zdi, da gre za naraščajoči trend, ki naj bi v prihodnjih letih postal glavna metoda iskanja.

Ta napredek je posledica rednega izboljševanja umetne inteligence, ki spreminja način interakcije ljudi s tehnologijo. Ker strojno učenje skokovito napreduje, svet spletnih iskanj in trženja ne bo nikoli enak. Bolje so opremljeni za napovedovanje in so programirani za prepoznavanje ključnih besed in fraz.

optimizacija glasovnih iskanj na googlu

Da bi stvari naredili še korak dlje, je strojno učenje zdaj nastavljeno na razlago namena in konteksta iskanja z uporabo obdelave naravnega jezika (NLP). Porast pogovornih poizvedb je naredil ta razvoj še bolj učinkovit in se je razvil v impresiven pogovorni dvojnik AI.

Google je leta 2021 predstavil tudi LaMDA (Jezikovni model za aplikacije za dialog) in maja letos napovedal LaMDA 2. Ta tehnologija omogoča napravi, da sodeluje v priložnostnem dialogu s svojimi uporabniki. Zasnovan je za razpravo o vseh temah in za razlago človeških izrazov, da bi na vprašanje odgovoril naravno.

Zato se zdi, da so ključne besede manj potrebne, ko gre za glasovno iskanje. Zato je pomembno, da optimizirate svojo vsebino za te poizvedbe na način, ki bo še vedno uvrščen na SERP.

? Nasvet:

  • Ciljajte na pogovorne ključne besede.
  • Ustvarite razdelek s pogostimi vprašanji na svojem spletnem mestu.
  • Ustvarite profil Google My Business.
  • Optimizirajte za mobilno iskanje (ocenjuje se, da 27 % ljudi po vsem svetu izvaja glasovno iskanje na mobilnih napravah).

6. Integracija marketinške umetne inteligence

Ta strategija vključuje integracijo umetne inteligence (AI) v vsakdanje marketinške taktike. Znano je, da ustvarja avtomatizirane odločitve na podlagi podatkov v realnem času, statistik in opazovanj. To je neprecenljivo orodje, ko gre za hitrost in ustreznost, saj več kot 80 % strokovnjakov v industriji že uporablja neko obliko umetne inteligence v svojih strategijah digitalnega trženja.

Marketinška umetna inteligenca ima že veliko različnih oblik, nekatere od njih poznamo vsi:

  • roboti za klepet,
  • analiza podatkov,
  • generiranje idej,
  • AI tekstopisci,
  • AI parafrazerji,
  • generiranje vsebine,
  • obdelava naravnega jezika (NLP).
Uporaba umetne intilgence v marketingu

In prihodnost predvideva samo še nadaljnjo integracijo te tehnologije. Predvideva se, da bo tržna vrednost umetne inteligence v trženju po vsem svetu narasla iz 15,84 milijarde dolarjev v letu 2021 na osupljivih 107,5 milijarde dolarjev v letu 2028. To povsem jasno kaže, da bo umetna inteligenca za trženje ostala in jo bo morda treba upoštevati pri vseh strategijah v bližnji prihodnosti.

? Nasvet:

  • Razmislite o orodjih za avtomatizacijo AI vsebine.
  • Spremljajte Google analitiko podatkov svoje spletne strani.
  • Uporabite AI tekstopisca.
  • Uporabite personalizacijo v marketinških taktikah.
  • Izboljšajte napovedovanje prodaje z uporabo ključnih kazalnikov uspešnosti (KPI).

7. AI vsebina

Pričakujemo, da bo več spletnih mest uporabljalo vsebino, ki temelji na umetni inteligenci, saj je v zadnjih nekaj letih (zlasti pa v zadnje pol leta!) prišlo do številnih izboljšav pri izboljšanju vsebine, ustvarjene z umetno inteligenco.

Pravzaprav vemo tudi, da imajo Googlovi algoritmi trenutno še težave pri razlikovanju vsebine, ki jo ustvari umetna inteligenca, od tiste, ki jo ustvari človek.

Grozi nova vojna med Googlom in OpenAI, ki ga financira Bing, saj slednji dosega neprimerljiv napredek v razumevanju “naravnega jezika” (ang. natural language) ljudi.

Medtem ko Google uporablja isto razumevanje zgoraj omenjenega “naravnega jezika” za izboljšanje svojih algoritmov učenja za boljše razumevanje vsebine v spletu, je OpenAI s svojo tehnologijo GPT3 na misij, da prinese moč AI (pri ustvarjanja vsebin z umetno inteligenco) širši javnosti.

Google spletna mesta že dolgo časa odvrača od uporabe vsebine, ki temelji na umetni inteligenci – pred kratkim so celo izvedli dve manjši algoritemski posodobitvi, katerih glavni namen je bil zatreti spletna mesta, ki so uporabljala vsebino, ustvarjeno z umetno inteligenco.

Vsekakor ne priporočamo uporabe generatorjev vsebine z umetno inteligenco za ustvarjanje vsebine iz nič (torej direkten copy-paste), brez kakršnega koli vmesnega človeškega posredovanja. Po zadnjih javnih informacijah je Google postal neodločen glede AI vsebine in jo trenutno tolerira – vendar v kolikor se tehtnica prevrne na napačno stran in se Google odloči ponovno penalizirati AI vsebino, potem se lahko v velikih težavah.

Če potegnemo pod črto – verjamemo, da bo Google še naprej poskušal zatreti nizkokakovostno vsebino AI. Toda z naprednimi generatorji umetne inteligence, kot je Open AI Chat, se bo kakovost vsebine umetne inteligence v prihodnosti še izboljševala in morda bo kmalu prišel čas, ko bo nemogoče razlikovati med umetno inteligenco in vsebino, ki jo je ustvaril človek. Do takrat pa bodimo raje previdni in se ne igrajmo z ognjem, če želimo biti uspešni s spletno optimizacijo.

? Nasvet:

  • Z orodji kot so Chat GPT si lahko pomagate pri zasnovi vaše vsebine, naslovi in dodatnih idejah
  • V nobenem primeru ne direktno kopirati in prilimati AI vsebino, brez pregleda in (človeške) dodelave besedila
  • uporabite umetno inteligenco, da izboljšate vašo obstoječo/že napisano vsebino

8. SEO optimizacija spletnih trgovin in izdelkov pridobiva na pomenu

Svet je trenutno v digitalni revoluciji, kjer se vse več nalog izvaja na spletu. Spletno nakupovanje je le ena od teh dejavnosti. Amazon ostaja prva spletna trgovina na vsem svetu, sledita mu Shopee in Shein.

Začetek pandemije COVID-19 je prinesel premik v načinu, kako ljudje opravljajo svoje vsakodnevne dejavnosti. Posamezniki, ki niso bili tehnološko spretni, so začeli naročati živila prek spleta, se udeleževali virtualnih sestankov in uporabljali spletna mesta za nakup vsega, od oblačil do kuhinjske posode. To obdobje je povzročilo velik porast digitalnih nakupov.

Google je to izkoristil in naredil svojo prodajno platformo bolj privlačno. Prodaja v Googlu je zdaj brezplačna za vsa podjetja, brez provizije za sezname izdelkov.

Za izboljšanje uporabniške izkušnje kupca je Google ustvaril tudi Shopping Graph. To je model, izboljšan z AI, ki črpa informacije o določenem izdelku iz različnih virov, kot so videoposnetki, ocene, cene in ugodnosti. Googlov objektiv ima tudi vlogo pri spletnem nakupovanju, saj gledalcu omogoča, da naloži sliko predmeta, ki ga išče, naravnost v iskalnik. To stranki pomaga najti izdelek, ne da bi mu bilo treba poznati njegovo ime ali blagovno znamko, in ustvari večjo izpostavljenost podjetij v procesu.

? Nasvet:

  • Optimizirajte ključne besede svojih izdelkov.
  • Uporabite nadomestno besedilo za prikaz pri iskanju slik.
  • Optimizirajte čas nalaganja za spletne trgovine.
  • Zagotovite, da je vaše spletno mesto prijazno do mobilnih naprav.

9. Strukturirani podatki (ang. Rich snippets) so povsod

To so polja z rezultati, ki se pogosto pojavljajo nad prvim mestom na SERP. Gre za posamične dele informacij, ki so bili pridobljeni iz izbrani spletne strani, za katere Google meni, da bodo najbolj uporabni za iskalce informacij. Ti strukturirani podatki se lahko pojavijo v več oblikah:

  • označeni seznami,
  • navodila,
  • tabele ali
  • preprosto en ali dva stavka.

K pridobitvi rich snippetov lahko prispevajo različni dejavniki, vključno s prisotnostjo slik, ustreznostjo oznake <h2>, dolžino odlomka in ali je bilo uporabljeno sidrno besedilo ali ne.

strukturirani podatki

Strukturirani podatki so lahko zelo koristni za podjetja. To je način za povečanje vašega organskega razmerja med prikazi in kliki, saj prejmete 8,6 % klikov, ne da bi imeli visoko uvrstitev strani.

Vendar jih je pomembno upoštevati tudi zaradi dejstva, da takšni rezultati povečujejo število »iskanj brez klika«. To pomeni, da obiskovalec ni kliknil nobenega od rezultatov iskanja, saj je predstavljeni delček že zagotovil želene informacije.

Pomembno je, da razmislite, ali rezultat iskanja vsebuje predstavljen delček, preden izvedete raziskavo ključnih besed. Po statistikaj kar 12,29 % iskalnih poizvedb vsebuje polje za strukturirane podatke in znano je, da njihova prisotnost zmanjša število klikov, ki jih prejmejo drugi rezultati iskanja.

? Nasvet:

  • Ciljajte na dolgorepe ključne besede.
  • Ustvarite poglobljeno vsebino, kot so navodila in vodniki.
  • Pri ustvarjanju vsebine se osredotočite na namen uporabnika.
  • Ciljajte na razdelke »Ljudje so tudi vprašali«, da poiščete vsebinske vrzeli.

10. Optimizacija za mobilnikom prijazne spletne strani

Pomembno je vedeti, da se 63 % vseh organskih iskanj v Googlu v Sloveniji izvede na mobilnih napravah, pri čemer se pričakuje, da se bodo te številke v prihodnjih letih še povečale. Imeti spletno mesto, prijazno do mobilnih naprav, je torej ključni del vaše strategije SEO za leto 2023.

Potem ko je Google julija 2018 predstavil svojo posodobitev Mobile Speed, je čas nalaganja vsebine na mobilni napravi uradno postal dejavnik razvrščanja.

Eden od novejših načinov za optimizacijo vašega mobilnega mesta je uporaba Googlove metode AMP (Accelerated Mobile Pages). Lahko se uporablja pri ustvarjanju e-pošte, oglasov in spletnih mest. In ker je čas nalaganja strani dejavnik razvrščanja v Googlu, ga je dobro upoštevati.

Uporaba AMP-jev ima nekaj prednosti:

  • Naložijo se skoraj v trenutku, kar zagotavlja boljšo uporabniško izkušnjo.
  • Enostavno jih je sestaviti, kar zmanjša čas, porabljen za spletno oblikovanje.
  • Podpira jih več platform, ne samo Google.

? Nasvet:

  • Preizkusite prijaznost vaše spletne strani do mobilnih naprav z Googlovim testom prijaznosti do mobilnih naprav.
  • Uporabite CSS po meri, da izboljšate odzivnost svoje spletne strani.
  • Izboljšajte čas nalaganja strani vaših spletnih strani.
  • Spremljajte ključne elemente, ki jih ima vaša spletna stran.

Spletna stran prilagojena mobilnikom

11. Poznavanje Core web vitals je čedalje bolj pomembno

Enostavno povedano so Core Web Vitals niz določenih faktorjev, za katere Google smatra, da so najbolj pomembni za dobro uporabniško izkušnjo na spletni strani. Torej ti podatki vam bodo pomagali spremljati uporabniško izkušnjo vaše spletne strani.

Google spodbuja vse lastnike spletnih strani, da sledijo trem specifičnim ključnim spletnim dejavnikom oz. vitalnim elementom:

  • Largest Contentful Paint (LCP) – spremlja hitrost nalaganja ali natančneje hitrost nalaganja največjega dela vsebine na strani, ki je vidna gledalcu.
  • First Input Delay (FID) – spremlja, kako dolgo traja, da oseba postane interaktivna s stranjo.
  • Cumulative Layout Shift – spremlja vizualno stabilnost strani.

Junija 2021 je bilo navedeno, da bodo ti vitalni dejavniki razvrščanja pomembni tudi pri mobilnih iskanjih. Čeprav lahko dobri ključni spletni elementi vplivajo na vašo splošno oceno izkušnje s stranjo, vas to ne bo čarobno postavilo na prvo mesto v Googlu. Vsebina je še vedno kralj.

Pomembno je, da se zavedate, kaj bi lahko škodilo uporabniški izkušnji vašega spletne strani:

  • Počasna hitrost odziva strani.
  • Viri, kot so slike in videoposnetki, ki se počasi nalagajo.
  • Zamudna opravila.
  • Oglasi in pojavna okna, ki spremenijo postavitev spletnega mesta.
  • Slike brez dimenzij.

? Nasvet:

  • Optimizirajte svoj strežnik,
  • stisnite slike pred nalaganjem,
  • izkoristite leno nalaganje,
  • v svoje slike in videe vključite atribute velikosti in dimenzije.

core web vitals

12. Vzpostavitev E.E.A.T. statusa

Pomembno je, da izboljšate svoje strokovno znanje, avtoritativnost in signale zanesljivosti (EAT), kjer koli je to na vaši spletni strani mogoče, saj bodo ti dejavniki imeli vlogo pri razvrščanju še leta. Od leta 2014 so namreč del Googlovega iskalnega algoritma in smernic za ocenjevalce kakovosti iskanja. To Googlu pomaga ugotoviti, ali je vsebina dragocena za bralce, in čeprav se ne šteje za dejavnik razvrščanja, lahko posredno vpliva na vaš položaj.

V skladu s temi smernicami visokokakovostna vsebina:

  • pomaga uporabniku,
  • je vredna zaupanja,
  • ustvaril jo je strokovnjak in
  • se redno posodablja.

Ljudje pogosto sprejemamo pomembne odločitve na podlagi rezultatov, ki jih prejmemo na Googlu, zato se ta trudi zagotoviti, da so informacije, ki jih ponuja, točne, resnične in uporabne. To je na kratko razlog, zakaj so signali E-A-T spletnega mesta tako pomembni. Google tako meri vašo verodostojnost. Vsaka posodobitev, prilagoditev ali smernica je namenjena izboljšanju splošne uporabniške izkušnje spletnih strani.

Od decembra 2022 pa je Google šel še korak dlje in predstavil nadgrajeni E.E.A.T model, kjer poleg E (expertise) prihaja v določenih primerih v ospredje tudi drugi E (experience).

Če pa vaše spletno mesto spada v kategorijo YMYL (Your money your life – finance, zdravje,….), bo Google iskal več dejavnikov E E A T, da bi se prepričal, ali je vaše spletno mesto zanesljivo.

Poleg tega Google čedalje bolj upošteva dejavnike E E A T pri rangiranju spletne trgovine in spletne strani, ki se ukvarjajo z ocenjevanjem izdelkov/storitev (to pri nas v Sloveniji niti ni tako popularno)

->Za npr- spletne trgovine bo Google v sklopu EEAT preveril, ali imajo varne spletne plačilne sisteme in zanesljive storitve za stranke.

? Nasvet:

  • Zgradite ustrezne, visokokakovostne povratne povezave.
  • Naj bo vsebina ustrezna in posodobljena.
  • Objavite več ocen strank in odgovorite na vsak komentar.
  • Na svojo spletno stran vključite »o nas« ali domačo stran, ki uporabnikom pove, kdo ste.

13. Passage indeksing / prehodno indeksiranje

Ste že slišali za najnovejšo napoved Googla o novem algoritmu, imenovanem Indeksiranje prehodov?

Če ste nekdo, ki obžaluje pisanje dolge vsebine, saj le-ta ni dobila skoraj nič klikov ali pa se ne pojavi nikjer na Googlu za relevantne iskalne poizvedbe…je lahko passage indexing za vas odlična novica.

Po uradnih podatkih bo Google zdaj med indeksiranjem spletnih strani uporabljal funkcijo obdelave “naravnega jezika” in poskušal razumeti pomen vsakega odlomka na strani.

To pomeni, da se bo določen razdelek (odlomek) besedila, zajet v vašem dolgem članku, zdaj lahko prikazal v rezultatih iskanja za ustrezne iskalne poizvedbe, tudi če je zakopan nekje proti sredini ali koncu članka. Z drugimi besedami – ko bo nekdo na Googlu vpisal neko iskalno poizvedbo, se mu bo lahko pojavil na prvem mestu tudi vaš članek oz. bolj specifično tisti del članka, ki naslavlja tisto iskalno poizvedbo!

passage indexing od Googla

Bolj ali manj je že potrjeno, da bodo spletne strani z visoko strukturirano vsebino imele koristi od algoritma za razvrščanje prehodnega indeksiranja.

To pa tudi pomeni, da se bo Google do koca leta 2023 bolj osredotočil na izboljšanje uvrstitve celostne vsebine.

Holistična vsebinska strategija običajno poglobljeno obravnava temo in poskuša odgovoriti na vsa sorodna vprašanja, ki si jih postavljajo ciljni uporabniki. Passage indexing bo skladno s tem imelo velik vpliv na rezultate iskanja za dolgorepe iskalne poizvedbe in poizvedbe, ki temeljijo na vprašanjih. Ne bo več potrebno pisati kratke članke, ki odgovarjajo specifična vprašanja.

? Nasvet:

  • Pisanje dolgih člankov se bo čedalje bolj obrestovalo, zato se mu ne izogibajte
  • Dobro strukturirajte vaše članke, uporabite relevantne H naslove
  • dodajte tudi odgovore in vprašanja na pogosta vprašanja, ki jih imajo ljudje v povezavi s temo, o kateri pišete.

?SEO optimizacija v letu 2023

Čeprav je nemogoče natančno vedeti, kakšna bo prihodnost, se zdi, da SEO trendi za leto 2023 kažejo na bolj tehničen in uporabniku prijazen pristop, z veliko preboja na fronti umetne inteligence.

Podjetja se bodo morala osredotočiti na zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje, pa tudi na to, da bo njihova spletna stran prilagojena mobilnim napravam in odzivna.

Prav tako bodo morali biti pozorni na glasovno iskanje in zagotoviti, da je njihova vsebina optimizirana za ta naraščajoči trend. Stopiti bo treba v korak tudi z video oglaševanjem in slikovnim iskanjem, ki je v porastu, kar bo moral postati del vaših prihodnjih marketinških prizadevanj, če želite ostati na vrhu.

Z upoštevanjem teh stvari lahko podjetja ostanete pred konkurenco in poskrbite, da bo vaša spletna stran visoko uvrščena v iskalnikih.

Glavna naloga je biti na tekočem s temi nenehno razvijajočimi se trendi. Zato je najbolje, da SEO optimizacijo prepustite nam. Pišite nam na oglasevanje@spletnik.si

Uspešno!

Vaš Spletnik

Andreja Ogrinc Vidic

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran