Maksimalno povečanje prodaje preko spleta

makismalno povecanje prodaje

Psst… Samo za tiste, ki si želite maksimalno povečati prodajo!

Če v spletno oglaševanje vlagate denar, pa od tega ni željenega učinka, potem verjetno ne upoštevate naslednjega dejstva: v povprečju je potrebnih 4 – 5 obiskov vaše spletne strani, da vas stranka pokliče, odda naročilo ali izpolni obrazec za povpraševanje. To pomeni, da vas mora 4 do 5-krat najti na internetu – bodisi na Facebooku, Goooglu, LinkedInu, …

Vprašati se je potrebno, koliko denarja izgubite, če vas lahko stranka najde samo med Google oglasi? Koliko denarja zmečete stran, če vas stranka najde samo preko vašega Facebook oglasa, na koncu pa naroči pri konkurenci, ker je na višjih pozicijah na Googlu? Kaj pa če stranka Google oglas preskoči?

Vsak cent, ki ni uporabljen strateško, je lahko namenjen za uspeh konkurence.

Prisotni morate biti tam, kjer so vaše stranke

Ko izbirate oglaševalske kanale, imejte v mislih naslednje: z vašo spletno stranjo in oglasom se morate pojaviti tam, kjer se nahaja vaša potencialna stranka. Je to Facebook? Morda Google? Naj vam povem, da gre v kar 90% primerih za kombinacijo vsega.

Podjetje NetElixir je raziskalo skoraj 3.000.000 različnih nakupov in ugotovili so, da mora potencialna stranka vašo spletno stran v povprečju obiskati 4 do 5 krat, preden se odloči za nakup. Vse je odvisno od panoge v kateri poslujete. Če prodajate izdelke povezane z modo, potem boste bili deležni cca. 7 obiskov ene stranke, preden se ta končno odloči za nakup. Drugače je npr. pri ponudniku dostave hrane, kjer so nakupi bolj impulzivni.

raziskava nakupnih poti podjetja netelixir

Poglejmo na situacijo še iz druge strani: če želite biti deležni 1 nakupa, vas mora potencialna stranka na spletu najti 4 do 5-krat (bosidi na Facebooku, Googlu, LinkedInu, …).

Na spodnji sliki si lahko pogledate nakupne poti v eni od spletnih trgovin.

prikaz nakupne poti

Kot lahko vidimo, se podjetje uvršča visoko med naravnimi zadetki (tj. neplačano iskanje), svoje izdelke oglašuje na Facebooku (tj. družbeno omrežje) in v Google prikaznem omrežju (tj. slikovni oglasi), ter zakupuje ključne besede (tj. iskalno omrežje). Na ta način so pridobili 10 novih strank.

Povedano drugače – podjetje je uspešno izkoristilo vse možnosti in kanale.   

Poglejmo si zadevo nekoliko bolj podrobno in pod drobnogled vzemimo nakupno pot naključne stranke:

prikaz posamicne nakupne poti

Podjetje je vložilo v optimizacijo, zato se nahajajo na prvih mestih med naravnimi rezultati v iskalniku Google.

Potencialni kupec je spletno trgovino obiskal ravno zaradi tega. Drugič je stran obiskal zaradi slikovnega Google oglasa, še dvakrat zaradi optimizacije in dvakrat z vpisom domene v brskalnik.

Večina ljudi bi reklo: “saj smo prvi med naravnimi rezultati, ne rabimo še Google oglaševanja”, pa bi zaradi tega izgubili stranko. Vedeti morate, da bo vsaj 50% ljudi vašo spletno stran zapustilo takoj, nazaj pa jih najlažje pripeljete z remarketingom, o čemer smo že pred časom pisali v članku “kaj je remarketing?”.

Če je vaš cilj za naslednje leto povečati prodajo za n-krat, potem nikakor ne razmišljajte samo o enem kanalu za oglaševanje, vseeno pa ne preizkušajte kanale enega za drugim in nikakor ne testirajte teh, kar tako, če res niste strokovnjak.

obvestila-o-clankih v messenger

Za uspešen nastop na spletu (in kot uspešnega štejem samo dobičkonosnega 🤑) potrebujete ekipo, ki se bo z digitalnim marketingom ukvarjala vsak dan. Cel dan.

Samo pravilna strategija in nadzorovana vlaganja lahko prinesejo vrhunski rezultat.

Kako bi izgledal vaš idealni spletni nastop?

Ko govorim o idealnem spletnem nastopu, pri tem ne mislim na takšnega, ki je najdražji, ampak predvsem in samo na takšnega, ki vam zagotavlja konstantno spletno prisotnost. To pomeni, da se pojavljate tam, kjer so vaše stranke. Samo če pokrivate vse kanale, ki so optimalni za vaš posel ste lahko vodilni v svoji panogi. Bližnjic pri tem ni.

Če oglašujete samo zato, da oglašujete, potem ste zamanj porabili čas za branje tega članka. Če pa si želite prodajo preko spleta povečati za n-krat, je ta članek vaš recept.

Lotite se zadeve po korakih

1. Preverite koliko ljudi vas išče na Googlu, da veste kakšen je tukaj vaš potencial. Kar 70% ljudi lahko pripeljete na svojo spletno stran, v kolikor ste prisotni na prvi naravni poziciji in med Google oglasi. Orodje za to je Google-ov načrtovalnik ključnih besed, ki pa ne deluje dobro, če nimate aktivne Google kampanje, zato vam bom pri tem pomagal.

Vpiši svoj URL in poslali ti bomo poročilo o iskanjih


2. Nato lahko določite strategijo in cilje (merjene v % povečanja prodaje), ki jih želite doseči. Pri tem se ozirajte na število ljudi, ki vas išče v tem trenutku. Jasno je, da bo za neko inovacijo težje priti do 30% povečanja prodaje, je pa popolnoma izvedljivo, če za tem stoji zgodba. Če v človeku vzbudite tisti “ahamoment, da si reče “to bi pa jaz imel”. Raje ne mečite denarja v Facebook, Google ali v druge slikovne oglase, če boste ljudem sporočali “imamo široko ponudbo, kupi tukaj” oziroma “akcija, klikni za več informacij”.

3. Sedaj razmislite preko katerega kanala boste zgodbo predstavili ljudem. Idealno je, da ste prisotni na prvih mestih na Googlu, kot tudi, da svoje izdelke oglašujete na Facebooku ali Instagramu. Naj poudarim, da cca. 900.000 Slovencev uporablja Facebook, zato nehajte z izgovori, da na Facebooku ni vaše ciljne publike.

S pravilno nastavljeno kampanjo, bo na spletno stran prišla množica pravih ljudi. Kaj pa potem?

4. 50% vseh ljudi bo vašo spletno stran takoj zapustilo, zato jih nazaj pripeljite z Facebook in Google remarketingom – oglasi pa naj bodo kreativni. Priporočljivo je tudi, da ljudem, ki jih zajemate z remarketing kampanjami, ponudite nekaj dodatnega, nekaj, česar drugim obiskovalcem ne. Pokažite jim, da so vam pomembni. 

5. Ko ljudi usmerjate na spletno stran oziroma trgovino ne pozabite na dobro uporabniško izkušnjo: spletna stran se mora hitro odpirati, biti mora pregledna, v 3 sekundah mora človek na njej najti kar išče, nakup pa mora končati v enem koraku oziroma obrazec za povpraševanje mora najti na vseh podstraneh… Če ne ustreza standardom leta 2017, potem razmišljajte o prenovi spletne strani ali o pristajalni strani, ki bo narejena izključno za oglaševanje. Pristajalna stran bi v tem primeru komunicirala predvsem zgodbo, ki jo sporočate preko ostalih oglaševalskih kanalov. Pri tem ne pozabite na jasen klic k akciji. Če je vaš cilj povečati prodajo kuhinj za 5%, potem naj bo vse usmerjeno samo v kuhinje.

Landing page ni namenjen predstavitvi podjetja ampak najpogosteje pridobivanju kontaktov, za pospeševanje prodaje (vse je seveda odvisno od vašega cilja).

6. Česar ne meriš, ne moreš voditi in nadzorovati, zato ugotovite zaradi katerega oglaševanja pridobite več povpraševanj ter kako. Poglejte si preko katerih kanalov ljudje prihajajo k vam, preden zaključijo nakup.

Pošljite mi sporočilo, vanj vpišite ime svoje domene in pomagal vam bo pri vzpostavitvi merjenja klicev, ki prihajajo iz vaše spletne strani.

Uspešno!

Matjaž

 

Deli s prijateljiShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on PinterestShare on Google+Email this to someone