Posodobljeno 18. 11. 2024
Boj za ohranjanje koraka z nenehnimi posodobitvami in izogibanje tehničnim težavam na spletnem mestu je del vsakdanjega življenja podjetij in spletnih skrbnikov. Tudi če se že zavedate številnih težav s svojim spletnim mestom, je lahko težko ohraniti zdravje spletnih strani v nenehno spreminjajočem se svetu SEO optimizacije.
Z boljšim razumevanjem najpogostejših (in potencialno škodljivih) napak si lahko zagotovite dobre možnosti, da ohranite tehnične težave na minimumu in delovanje spletnega mesta na maksimumu. Zagotovo pomaga tudi poznavanje nekaterih najboljših praks SEO optimizacije.
Blog prispevek pred vami, vam ponuja izčrpen seznam in predloge za revizijo ter optimizacijo spletnih strani, ne glede na to, kako veliko ali majhno je vaše spletno mesto.
Kazalo
Spletna stran in razlogi za prenovo
Obstaja veliko razlogov za prenovo spletnega mesta in sicer:
- Prenova dizajna spletnih strani
- Dosežete večjo kredibilnost spletne strani
- Predstavite novo funkcionalnost za izboljšanje uporabniške izkušnje spletnega mesta
- Poskrbite za večjo prepoznavnost blagovne znamke (znamčenje)
Vse prenove spletnih strani ne povečajo prometa ali zvišajo vaše uvrstitve na prvi strani Google iskalnika. Ohranjanje optimizacije za iskalnike in organskega prometa morata biti pomemben dejavnik pri prenovi spletne strani.
Pomen prenove spletne strani za odpravljanje napak SEO optimizacije
Prenova spletne strani spremeni funkcije in lastnosti ter popravi napake in izboljša elemente optimizacije, da izboljša videz in uporabnost strani. Nekateri cilji so:
- Večja stopnja konverzije
- Zmanjšanje zapustne stopnje spletne strani (angl. bounce rate)
- Izboljšana uporabniška izkušnja
- Prenova neprivlačnega in staromodnega dizajna spletnih strani
- Povečanje hitrosti nalaganja strani
- Poenostavitev navigacije po spletni strani
- Pridobivanje prednosti pred konkurenco
- Privabljanje novega obiska na spletno stran in doseg novih strank
Vpliv prenove spletne strani na optimizacijo za iskalnike
Ni nenavadno, da spletna stran po prenovi izgubi promet in se uvrsti nižje v iskalnikih. Vendar vse prenove niso slabe za optimizacijo iskalnikov, če se le-ta izvede pravilno.
Naj vas ne skrbi, če pride do rahlega padca obiska takoj po začetku prenove spletne strani. Razlog je morda v tem, da morajo iskalniki pregledati prenovljeno spletno stran, preden uporabnikom ponudijo novo različico. Pogosto pomeni začasno zmanjšanje obiska. Ko bodo iskalniki oblikovali novo strukturo spletnega mesta, se bo poslovanje, kot običajno, verjetno hitro vrnilo. Nekatera spletna mesta ugotovijo, da njihov spletni promet trajno, strmo pade ali se zmanjša raven prometa in nizka uvrstitev, ki traja še tedne po prenovi.
Tak razvoj dogodkov je razlog za skrb in zahteva natančen pregled, da se ugotovi izziv. Eden od najpogostejših razlogov za upad obiska na spletno stran so napake v optimizaciji strani, storjene med prenovo. Ponovna pridobitev dragocenih pozicij v iskalnikih je lahko velik izziv.
Več o optimizaciji: https://spletnik.si/optimizacija-spletnih-strani/
Večina podjetij v ta namen v najame SEO agencijo, da odpravijo škodo, ki je ni vedno mogoče hitro in preprosto popraviti. Še bolje pa je, da vam agencija, ki prenavlja spletno stran že sproti izvaja optimizacijo. Vsak izgubljen obiskovalec, ki ne najde spletne strani na Googlu, pomeni izgubo potencialne konverzije za podjetje.
Naravni rezultati privabijo kar za 300 odstotkov več obiska na spletno stran kot 70 odstotkov klikov, ki pridejo s strani ogaslov na prvi strani in socialnih omrežij. Zato ne gre podcenjevati vpliva SEO optimizacije na uspeh podjetja. Skoraj polovica uporabnikov Google iskalnika, tako odkrije nove storitve in produkte. Zaradi tega mora postopek prenove spletne strani primarno upoštevati tudi vidik SEO optimizacije.
Napake, ki se jim je treba izogniti pri prenovi spletne strani
Poznavanje teh pogostih napak pri prenovi spletnih strani pomaga zmanjšati tveganje izgube organskega obiska in padca uvrstitve celotnega spletnega mesta.
1. Spreminjanje že zmagovalna vsebine
Morda boste želeli vpeljati nova sporočila in ton blagovne znamke, vendar je pametno, da ne poskušate popraviti tistega, kar ni “pokvarjeno”. Ne izbrišite ali popravljajte visoko uvrščene vsebine, ki vsebuje prednostne ključne besede. Lahko jo le dopolnete.
Učinkovita vsebina je odgovorna za predstavljene t.i. featured snippets, vhodne povezave in promet, ki ga ne želite izgubiti. Prenova lahko traja kar nekaj časa. Iskalniki želijo uporabnikom ponuditi najboljšo možno uporabniško izkušnjo. To deloma vključuje ujemanje iskanj s stranmi z rezultati iskalnika. Ko se vsebina na strani spremeni, iskalniki ponovno ocenijo ustrezne informacije za ciljno ključno besedo. Stran, ki ima drastično drugačne podatke kot prej za določeno ključno besedo ali morda ne obstaja več, lahko povzroči sledeče; iskalniki ugotovijo, da ne zagotavlja dragocene uporabniške izkušnje za izbrano ključno besedo in zniža uvrstitev strani.
Znižanje uvrstitve je problematično za zelo konkurenčne in poslovno kritične ključne besede v neki panogi/industriji. Stran, ki je bila prej visoko uvrščena za določene ključne besede, lahko preusmeri uporabnika na vašo domačo stran, ki se (več) ne nanaša na ključno besedo, ki jo oseba išče in zato ne bo zadovoljila uporabnikovega namena. Koristen nasvet je, da preverite analitiko spletnega mesta, da ugotovite najbolj priljubljene strani z najnižjo stopnjo zapuščanja strani (angl. bounce rate) in velikim številom konverzij.
Izogibajte se velikemu spreminjanju ali odstranjevanju vsebine, da ohranite pozicije po prenovi. Naredite le minimalne spremembe recimo ohranite ključne besede in oznake H1 in H2.
2. Hitrost strani
Pomemben signal pri uvrstitvah v iskalnikih je hitrost nalaganja strani. Kar 93 odstotkov obiskovalcev zapusti spletno stran, če se ta ne naloži dovolj hitro. Raziskava je pokazala, da povečanje hitrosti strani za eno sekundo poveča število konverzij za 7 odstotkov.
Prenovljena spletna stran se lahko upočasni zaradi ohranjanja velikih količin neoptimizirane, nepotrebne kode, ki jo je treba izbrisati, ali dodajanja velikih slik, ki se ne naložijo hitro.
Google je predstavil Core Web Vitals, meritve, osredotočene na uporabnika, ki se uporabljajo za merjenje in količinsko opredelitev uporabniške izkušnje. Hitre hitrosti nalaganja so bolj pomembne kot kdaj koli prej. Pri preoblikovanju spletne strani ne morete prezreti tega ključnega faktorja.
Orodje, ki preveri hitrost nalaganja strani je najboljše sredstvo za testiranje hitrosti prenovljene spletne strani. Pomaga natančno ugotoviti, kaj upočasnjuje prenovljeno spletno mesto, tako da lahko težavo rešite, preden začne stran delovati.
3. Vsebina na vrhu strani
Premisliti morate, kaj bo na vrhu strani (angl. above the fold), ko bo prenova spletnega mesta končana. Vse, kar obiskovalci najprej vidijo, upoštevajo tudi iskalniki. Google lastnikom spletnih strani svetuje, naj imajo edinstveno vsebino na vrhu strani, ki uporabnike privablja, da se pomikajo še naprej po spletni strani. Upoštevajte tudi obiskovalce, ki ne uporabljajo namiznih računalnikov. Na vrhu strani je vsebina za mobilne naprave dvakrat pomembnejša.
4. Preusmerjanje URL-jev
Nepričakovano sporočilo o napaki 404, ustvari slabo uporabniško izkušnjo. Za strani s povratnimi povezavami je to še posebej zaskrbljujoče. Iskalniki morajo vedeti, kdaj se je stran premaknila, kje je zdaj in kako jo najti. V kolikor se to ne zgodi, se stran šteje za izgubljeno, obiskovalci pa prejmejo obvestilo 404.
Preusmeritev 301 prenese nekdanjo moč razvrščanja SEO na novo lokacijo, kar je odlično izhodišče. Usmerite promet na ustrezno stran, namesto da obiskovalce prisilite, da jo najdejo sami.
Preusmerjanje URL-jev je izjemno časovno občutljivo, zlasti za velika spletna mesta. Za dragocene povratne povezave in URL-je uporabite avtomatiziranega pajka, da bodo preusmerjeni, preden zaženete prenovljeno spletno mesto. Pametno je poiskati nedelujoče povezave, potem ko je prenova opravljena, da popravite povezave, ki so morda zašle ali so podvržene napakam, ki preprečujejo, da bi se strani pojavile na straneh z rezultati iskalnika. Nedelujoče povezave so lahko krive za izgubo obiskovalca, ki se ne vrne, ali izgubljeno konverzijo.
5. Mobilne naprave
V kolikor se na mobilnih napravah uvrstite na prvo mesto, študije kažejo, da na to mesto na namiznih računalnikih dosežete skoraj eno tretjino vseh klikov namesto 19 odstotkov klikov. Za uporabnike mobilnih naprav je tudi večja verjetnost, da bodo spletno stran zapustili, če le ta ni prijazna do mobilnih naprav.
Prijaznost do mobilnih naprav je ključni dejavnik za uvrstitev v Googlu. Prenova spletne strani mora delovati enako dobro za mobilne naprave kot za namizne računalnike.
O brezhibni izkušnji mobilnega iskanja se ni mogoče pogajati. Hitro nalaganje in odziven dizajn sta ključnega pomena za prijaznost do mobilnih naprav. Če nalaganje traja več kot tri sekunde, 40 odstotkov mobilnih uporabnikov stran opusti. Najboljše prakse mobilnega oblikovanja vključujejo prilagojen dizajn, da jo obiskovalci lahko preberejo. Torej brez, da bi morali vsebino povečati ali pomanjšati.
6. Zemljevidi spletnih mest XML
Posodobljeni zemljevidi spletnih mest XML so dragocena orodja za boljšo uvrstitev. Pajkom iskalnikov pomagajo pri hitrejšem iskanju in indeksiranju vsebine spletnega mesta, kar jim pove, kako je vsaka spletna stran strukturirana in kako bi morali prednostno razvrstiti strani.
Zemljevid spletnega mesta ne sme biti statičen. Posodobiti ga je treba ročno, da bo odražal prenovljeno spletno stran. Če ni, Google in drugi iskalniki morda ne bodo mogli celovito in hitro preiskati spletnega mesta. Zemljevidov spletnih mest ne preverjajo ob vsakem iskanju po vsebini ampak takrat, ko iskalniki prvič naletijo nanje ali ko pride opozorilo, da se je zemljevid spletnega mesta spremenil. Takoj po zaključku prenove pošljite posodobljen zemljevid spletnega mesta v Google Search Console in druge iskalnike, kjer se spletno mesto pojavi.
Preden se posvetite prenovi ali izdelavi spletne strani je ključnega pomena primerjati uspešnost strani, da ugotovimo, ali izvedene spremembe povzročajo padec uvrstitve in obiska ali pa gre za nepovezano težavo, kot je sprememba algoritma iskalnika ali vdor. Celovita revizija SEO optimizacije je najboljši način za primerjavo uspešnosti spletnega mesta. Najpomembnejši kazalniki so:
- Stopnja obiskov ene strani (stopnja zapuščanja strani ali bounce rate)
- Razmerje med prikazi in kliki
- Stopnje konverzije
- Uvrstitev po ključnih besedah
- Hitrost strani
- Top-loading strani
Optimizacija bi morala biti del procesa prenove spletne strani že od samega začetka. Pregled vseh elementov vsebine in uspešnosti iskanja vsakega od njih je treba opraviti pred vsem drugim. Precej preprosteje je v novo spletno stran vključiti optimizacijo kot pa naknadno odpravljati težave. Do trenutka, ko ugotovite, da ima prenovljeno aktivno spletno mesto na stotine prekinjenih povezav in preden jih popravite, je vaša uvrstitev v iskalnikih verjetno že prizadeta. Škodi se lahko izognete z revizijo spletne strani, preden ta začne delovati oz. postane vidna na spletu.
7. Google Ocene
Pričakuje se, da bo vsaka storitev ali izdelek prejel pozitivne in negativne ocene. Število ocen ter mnenj strank poveča družbeni dokaz podjetja in prispeva k dejavnikom razvrščanja v lokalnih iskalnikih.
Pozitivne ocene izboljšajo verodostojnost spletne strani, vendar je stran s samo pozitivnimi ocenami sumljivo. Po drugi strani pa lahko več strank, ki izrazijo nezadovoljstvo s spletno stranjo, odvrne obiskovalca.
Negativne ocene lahko uporabite za vzpostavitev odnosov s strankami, da razumete svoje stranke in pridobite nove obiskovalce na svoje spletno mesto.
Objavite vrste težav, s katerimi se srečujete, in ukrepe, ki jih sprejemate za njihovo reševanje, na družbenih omrežjih. To bo povečalo verodostojnost spletne strani. S pomočjo družbenih omrežij in spletnih mest za preglede, specifičnih za panogo, lahko spodbudite obiskovalce, da objavijo ocene o storitvah ali izdelkih, ki jih ponujate, in odkrito odgovorijo na vprašanja.
8. Zanemarjenje lokalnega SEO
Googlovo poročilo navaja, da se je povečalo število spletnih mest s ključnimi besedami »v moji bližini«, zlasti pri mobilnih uporabnikih. Število mobilnih iskanj, ki dodajajo »blizu mene«, se je v štirih letih povečalo za 900 odstotkov.
Od teh uporabnikov jih 76 odstotkov uporablja mobilno napravo za iskanje nečesa v bližini in obišče podjetje v enem dnevu, približno 28 odstotkov pa jih opravi nakup.
Lokalna prepoznavnost je ključnega pomena za mnoga podjetja zaradi povečanja števila kupcev, ki uporabljajo mobilne naprave. Ključna komponenta lokalne SEO optimizacije je visokokakovostna lokalno ali lokacijsko optimizirana vsebina. Zaradi lokalne prisotnosti blagovne znamke, je uvrstitev v rezultatih lokalnega iskanja bolj dostopna. Ta pomanjkljivost se odpravi z dobro optimiziranimi, edinstvenimi stranmi, specifičnimi za lokacijo, ki pomagajo pri uvrstitvi na straneh z rezultati lokalnega iskanja.
9. Kontaktni obrazci
Od 1,5 milijona uporabnikov, ki vidijo obrazec, ga bo samo 49 odstotkov začelo izpolnjevati. Do konca izpolnilo ga bo le 16 odstotkov teh ljudi. Razlogi, zakaj se kontaktni obrazci ne spremenijo v konverzije so sledeči:
- preveč polj v obrazcu,
- preveč ali premalo možnosti odgovorov,
- nedelujoči ali nejasni gumbi za pošiljanje
V kolikor že želite optimizirati kontaktni obrazec, naj bo le-ta preprost in privlačen. Zagotavljanje manj polj obrazca pomaga povečati konverzijo.
- Ne uporabljajte CAPTCHA.
- omogočite samodejno izpolnjevanje z Googlovim vtičnikom za samodokončanje,
- zagotovite, da je obrazec optimiziran za mobilne naprave,
- obrazec naj bo preprost s petimi ali manj obveznimi polji,
- izvedite A/B teste na obrazcu za zahtevana polja, velikost, položaj, barvo itd.,
- uporabite edinstven, privlačen poziv k dejanju.
10. Razmerje med besedilom in HTML
To je ena od napak, ki ne dobi toliko pozornosti, ker je povezana s tehnično SEO optimizacijo. Vsebina na spletni strani je besedilne oblike. Osnovna koda HTML vključuje slike, JavaScript, povezave, naslove itd.
Besedilo v HTML povezuje odstotek vsebine besedila s kodo HTML iz tega, kar iskalniki odkrijejo na strani. Predlagano razmerje med besedilom in HTML je od 25 do 70 odstotkov. Nizko razmerje kaže na globoko zakoreninjene tehnične napake SEO na spletni strani.
Google uporablja metriko za preverjanje ustreznosti spletne strani.
Nizka razmerja nakazujejo:
- Prekomerna uporaba JavaScripta in Flasha,
- skrita besedila – opozorilo za iskalne robote,
- spletna mesta se počasi nalagajo zaradi preobsežne kode.
Nizko razmerje je pokazatelj, da je izboljšanje časa nalaganja strani ključnega pomena. “Obtežena” HTML spletna stran lahko vpliva na čas nalaganja in uporabniško izkušnjo. Dodajte ustrezno besedilo na strani, uporabite ločene datoteke za vgrajene skripte in odstranite vso nepotrebno kodo. Uporabite preprosto besedilo na strani, da bo velikost spletne strani čim manjša.
11. Indeksirane strani
Indeksiranje pomeni vključitev spletnih strani v nabor Googlovih strani, po katerih je mogoče iskati. Google ne more uvrstiti tistega, česar niso preiskali njegovi iskalni roboti. Nekateri razlogi, zakaj strani niso indeksirane, so:
- 404 napake,
- podvojena vsebina,
- primerki strani z meta opisi imajo neustrezno izvorno kodo,
- zemljevid spletnega mesta ni posodobljen.
Najboljša rešitev za težave z Googlovim indeksiranjem je Google Search Consola. Uporabite ga za pregled URL-ja, ki bo javil, ali je indeksiran. S pomočjo orodja Deepcrawler, simulirate, kako iskalni roboti pajkajo oz. pregledujejo spletno stran. Brez vpliva na delovanje spletne strani, prejmete izčrpno poročilo o URL-ju. Na straneh je uporabljena datoteka robots.txt. Ko pošljete URL, dajte Googlu čas, da ponovno preišče stran.
12. Meta opis in naslov
Naslovna oznaka (angl. title tag) je komponenta HTML, ki se uporablja za določanje naslova strani. Prikazani so na strani z rezultati iskalnika. Optimalna oblika meta naslova je primarna ključna beseda – sekundarna ključna beseda – ime blagovne znamke.
Optimalen meta naslov je dolg od 50 do 60 znakov, odvisno od širine znakov. Googlovi naslovi so veliki približno 600 slikovnih pik. Poleg tega, da so prikazani na strani z rezultati iskalnika, se meta naslovi pojavljajo na družbenih omrežjih in spletnem brskalniku. Optimalna dolžina meta opisa je od 50 do 160 znakov. Meta opisi ne vplivajo neposredno na optimizacijo, ampak vplivajo na razmerje med prikazi in kliki ter uvrstitev. Težave z meta opisom vključujejo:
- Oznake meta opisa so podvojene,
- dolgi meta opisi, ki povzročajo manjkajoče ciljne ključne besede,
- uporaba alfanumeričnih vrednosti v meta opisih.
Dodajte jasen poziv k dejanju v meta opis. Uporabite ciljno usmerjene ključne besede, da zagotovite, da so naslovne oznake in meta opisi napisani v optimalni dolžini, da preprečite izgubo ključnih besed, ki jo povzroči Googlovo prikrajšanje (angl. truncation).
Ne optimizirajte naslovnih oznak s ključnimi besedami. Za ločevanje ključnih besed v naslovni oznaki uporabite navpične črte. Prepričajte se, da lahko gledalci zlahka razumejo naslov in da ne vsebuje veliko ključnih besed, ki nimajo smisla.
13. URL-ji
URL je lokator vira – spletni naslov določa lokacijo spletne strani na spletu. Pomembno je, da so URL-ji krajši od 512 slikovnih pik ali 2083 znakov, da se izognete Googlovemu obrezovanju in pravilno upodabljate naslov v vseh brskalnikih.
URL-ji zagotavljajo večjo vidljivost pri iskanju in boljšo uporabniško izkušnjo, kar koristi SEO. Nekatere glavne komponente, zaradi katerih je URL manj berljiv in povzročijo, da občinstvo izgubi zanimanje, so:
- Posebni znaki, kot so #, % in <presledek>
- Uporaba HTTP namesto HTTPS
- Vključitev več kot dveh map v URL
Dobro oblikovan URL koristi iskalnikom in bralcem. Pomen berljivosti URL-jev:
- Berljivi URL-ji naredijo povezave bolj prijazne klikom.
- Krajši URL-ji so običajno bolje uvrščeni kot daljši, kar pomaga pri spodbujanju neposrednega prometa.
- HTTPS je varna različica HTTP. Podatki na spletnem mestu so šifrirani, kar bistveno poveča varnost.
- Ustrezne ključne besede morajo biti v URL-ju.
- Vezaji ločujejo ključne besede v URL-ju namesto presledkov.
14. Napačne preusmeritve
Namestitev preusmeritev lahko povzroči izgubo obiska in vrednosti SEO optimizacije. Ko se s časoma nabere veliko preusmeritev 301, ne ustvarijo vrednosti optimizacije, kot so jo nekoč. Povečajo čas nalaganja in stopnja odboja spletne strani. Rešitve vključujejo:
- Preusmerjanje HTTP različic strani na HTTPS
- Zaženite spletno stran prek orodja Screaming Frog. V meniju “bulk export” uporabite poročilo “all inlinks”. Pokazal vam bo vse notranje povezave z vašega zemljevida spletnega mesta, ki imajo 301 preusmeritev, da jih popravite.
- Popravljanje pokvarjene preusmeritve v strukturi spletnega mesta
- Preusmeritev 404 strani
Google iskalna konzola – pomoč pri optimizaciji in odkrivanju težav
Je koristno orodje za razumevanje delovanja spletnih mest in kaj je mogoče storiti za izboljšanje njihovega videza pri iskanju v Googlu, da bi na spletna mesta pritegnili ustreznejši promet. Zagotavlja informacije o tem, kako iskalnik Google išče po vsebini, indeksira in služi spletnim mestom. Poročilo lastnikom spletnih mest pomaga spremljati in optimizirati uspešnost iskanj.
Ko Google najde omejitve na spletni strani, pošlje e-poštno sporočilo, da opozori na napake. Še vedno je pametno preveriti račun vsak mesec in preveriti, ali je prišlo do sprememb vsebine spletnega mesta, da zagotovite stabilnost podatkov.
Raziskava ključnih besed
Nenehni razvoj tega, kako iskalniki razvrščajo spletne strani, vas drži na trnih. SEO optimizacija povzroči premik v raziskavah ključnih besed h globljemu razumevanju pomena besed v različnih vsebinah, zlasti kot del splošnih tem.
Strateška izbira tem in fraz je še vedno pomembna, vendar se uporabljajo drugače kot v preteklosti. Nekoč so se iskalniki močno zanašali na povratne povezave in navadne besedilne podatke za določanje uvrstitev, ki so se osveževale mesečno. Google je zdaj prefinjen iskalnik s številnimi algoritmi, zasnovanimi za promocijo rezultatov in vsebine, ki iskalcem ponuja koristno uporabniško izkušnjo.
Iskalniki
Večina ljudi se zanaša na enega ali dva iskalnika, da najdejo:
- Koristne možnosti za poostritev ali razširitev iskanja,
- ustrezne rezultate,
- preprost vmesnik, ki je enostaven za branje.
Google je najbolj uporabljen iskalnik. Je ustrezen, hiter in ima najobsežnejši katalog dostopnih spletnih strani. Drugi iskalniki so še:
- Duck Duck Go
- Bing
- Dogpile
- Google Scholar
- Webopedia
- Yahoo
- The Internet Archive Search
Ko izboljšujete optimizacijo, se osredotočite na povečanje angažiranosti uporabnikov in visokokakovostno vsebino. Redna revizija spletne strani zagotavlja, da je v dobrem stanju. Kadar zaženete prenovo spletne strani, preverite Googlov predpomnilnik, da se prepričate, da je stran pravilno preiskana.
Nikoli ne domnevajte, da je stran mogoče preiskati, dokler se ne prikaže v Googlovem indeksu. Google dovoli določen čas, da popravi perspektivo SEO, preden spletno mesto izpade iz uvrstitve. Algoritem, ki temelji na času, ne bo poslal spletnih mest iskalcem, če spletna mesta ne delujejo v Googlu.
Pomen uporabe orodij in nasvetov za revizijo spletnega mesta
Katerekoli zgoraj opisane napake SEO optimizacije, lahko preprečijo, da bi vaša spletna stran dosegla svoj polni potencial, zato je pomembno, da jih kot spletni skrbnik spremljate z rednimi revizijami spletne strani.
Ne glede na to, ali imate težave z iskanjem po vsebini, ki preprečujejo indeksiranje strani, ali težave s podvajanjem in tvegate morebitne kazni, lahko z nasveti v tem prispevku preprečite, da bi vaša stran zabredla v večje težave.
Navadite se skrbeti za zdravje optimizacije in uporabniške izkušnje z orodji, kot je orodje za revizijo spletnega mesta, in nagrajeni boste s takšno vidnostjo pri iskanju in angažiranostjo uporabnikov, ki pozitivno vplivata na vaš rezultat.
V kolikor se želite prepričati, da ne boste zamudili nobenega pomembnega koraka ali doživeli organskega padca prometa po zagonu vašega prenovljenega spletnega mesta, se obrnite na naše strokovnjake, da vam bodo pomagali pri procesu prenove in optimizacije spletnega mesta.
Uspešno!
Vaš Spletnik
- 8 načinov za izboljšanje Facebook oglasov in vpogled v oglase konkurence - 20. 11. 2024
- Učinkovitost offline marketinga v kombinaciji z online marketingom - 13. 11. 2024
- 91 nasvetov za optimizacijo pristajalne strani - 23. 10. 2024