Grajenje blagovne znamke v 14 ključnih korakih

Jul 26, 2023
Jul 26, 2023

Se sprašujete, kako graditi prepoznavno in močno blagovno znamko? V današnjem vse bolj konkurenčnem in nasičenem digitalnem svetu je ključno imeti jasno strategijo in sporočilo.

Slaba blagovna znamka lahko ohromi podjetje, dobra blagovna znamka pa lahko povzroči skokovit porast prodaje.

Pred vami je vodič, ki vas bo popeljal skozi faze ustvarjanja identitete blagovne znamke in vas pripravil, da boste izstopali iz pravih razlogov.

Vsako podjetje, blagovna znamka ali posameznik je drugačen, zato je lahko vaša pot drugačna od konkurence – vendar bi moralo spodnjih 14 korakov še vedno veljati, ne glede na to ali ste vplivnež na Instagramu, podjetje v nastajanju ali pa vas le zanima kaj lahko naredite na večji prepoznavnosti podjetja.

Pomen blagovne znamke

Identiteta blagovne znamke predstavlja edinstvene značilnosti ali posebno kombinacijo elementov, ki ločujejo eno podjetje od ostalih.

To vključuje:

  • ime,
  • logotip,
  • oznako ali simbol ter
  • celotno grafično oblikovanje.

Blagovna znamka ali brand pa seže onkraj vizualnih elementov, saj zajema tudi značaj ter “glas” podjetja (recimo: v kakšnem tonu/stilu podjetje nagovarja ciljno publiko, kakšne vrednote izraža itd.) ter vse, kar stranka doživi ob interakciji s podjetjem.

Bodisi kot kupec, aktivni sledilec na družbenih omrežjih ali zgolj naključni opazovalec. Vse to ustvarja izkušnjo, preko katere oseba/stranka povezuje in prepoznava neko podjetje na edinstven način.

Blagovna znamka (običajno) ni poimenovana po eni osebi, niti ni nujno, da odraža vrednote, ideje ali mnenja ene osebe (običajno ustanovitelja).

Graditev blagovne znamke

Kaj definira osebno blagovno znamko?

Osebna blagovna znamka je osredotočena na posameznika.

Povzema stil, vrednote, osebnost, ideje in znanje posameznika, saj je le-ta v središču znamke in deluje kot njen ambasador.

Ambasadorji blagovnih znamk so lahko zaposleni ali lastniki podjetja, znane ali druge javne osebnosti.

Richard Branson ima na primer svojo osebno blagovno znamko in je tudi ambasador svoje znamke podjetja Virgin. Podobno ima Gary Vaynerchuk svojo osebno blagovno znamko in jo uporablja za rast svoje znamke podjetja VaynerMedia.

Močna osebna blagovna znamka lahko pozitivno vpliva na podjetje s spodbujanjem kredibilnosti in zaupanja, večjim dosegom, vplivom ter ugledom podjetja, vzpostavitvijo globljega odnosa s strankami, zagotavljanjem konkurenčne prednosti, ter privabljanjem poslovnih partnerjev in sodelovanj.

Seveda pa ni potrebno, da ste podjetnik svetovnega kova. Dovolj je, da date svojemu podjetju značaj ter obraz (vas ali nekoga, ki odlično povzema bistvo ter vrednote blagovne znamke) in se tako lažje približate potencialnim strankam.

Blagovna znamka ali brand je preprosto to, kako vas dojemajo drugi, zato osebna blagovna znamka ni nujno ustvarjena s ciljem izgradnje podjetja. Lahko vam lahko pomaga postati vplivnež, napredovati ali zagotoviti službo.

Toda za namene tega članka se bomo osredotočili na gradnjo blagovne znamke z namenom ustvarjanja imena, prepoznavnosti ter vpliva podjetja v očeh strank.

14 Ključnih korakov do uspešne blagovne znamke

V nadaljevanju podrobneje opisujemo korake za ustvarjanje močne blagovne znamke, od oblikovanja jasnega sporočila do različnih marketinških prijemov. Uspešna blagovna znamka lahko povzroči znatno rast prodaje in vpliva v digitalnem okolju.

1. Poglejte, kaj že imate

Preden začnete graditi svojo blagovno znamko, se za trenutek ustavite in poglejte, kaj že imate.

Začenjate povsem iz nič? Imate podjetje, ki ga želite razširiti, vendar niste prisotni na spletu? Morda že imate blagovno znamko, ki jo želite prenoviti? Morda pa želite le zagotoviti, da bo vaša razširitev blagovne znamke uspešna.

Zdaj je čas, da se usedete in oblikujete ključne vrednote, cilje in načela, za katera želite, da jih odraža vaša blagovna znamka. Kaj je bistvo vašega posla? Kako želite, da vas stranke vidijo, razmišljajo in komunicirajo z vami?

V primeru, da še nimate podjetja, nič hudega! Koristno je, da takoj na samem začetku začnete delati na svoji blagovni znamki in to uporabite kot močan temelj za gradnjo svojega podjetja.

Če že imate podjetje ali blagovno znamko, lahko uporabite anonimne ankete, da izveste, kaj je všeč vašemu občinstvu in ugotovite, kaj spremeniti ali opustiti.

ciljna publika blagovne znamke

2. Naredite raziskavo

Ko natančno določite, od kod prihajate in kam želite iti, je čas, da ugotovite svojo pot. Na srečo obstajajo drugi, ki so že prehodili to pot in od katerih se lahko naučite nekaj dragocenih lekcij.

Tako je – govorimo o dobrem staromodnem vohunjenju (znanem tudi kot raziskava konkurentov) in ga zelo priporočamo.

To so blagovne znamke, ki jim je uspelo – na področju, ki vas zanima. In zdaj vam lahko (čeprav nehote) tudi pomagajo, da naredite prve korake v pravo smer. Osredotočite se na blagovne znamke, ki jih občudujete in so uspešne v vaši panogi, ali poosebljajo podobne vrednote kot vaše.

Poleg tega razburljivega vohljanja pod krinko morate razumeti tudi enega najpomembnejših elementov vaše blagovne znamke – vašo ciljno publiko. Ne morete ugoditi vsem – to je življenjsko dejstvo. To pomeni, da morate zožiti svoje občinstvo in se vprašati; koga poskušamo doseči? Kako jih bomo našli ter angažirali? Zakaj bi izbrali vašo blagovno znamko namesto konkurentov?

3. Investirajte v svojo blagovno znamko

Glavni namen tega koraka je poudariti, da boste verjetno morali porabiti nekaj denarja, da bo vaša nova blagovna znamka dobila tudi profesionalen videz. Da, verjetno obstajajo načini in orodja, ki so brezplačni (recimo orodje Canva) – a resnica je, da če želite profesionalno blagovno znamko, bodite pripravljeni vlagati vanjo.

Obstaja nekaj osnovnih stvari, za katere je vedno vredno plačati, vključno z:

  • Vaš logotip – za “prvo silo” ali kot nek osnutek lahko oblikujete logotip v brezplačnem orodju za oblikovanje kot je Canva. Vendar vam priporočamo, da se obrnete na grafičnega oblikovalca, saj bo le-ta najbolje in najhitreje znal pomagati s svojimi izkušnjami ter znanjem.
  • Vaše spletno mesto – ne glede na to, ali plačate razvijalcu ali ustvarite svojo stran s pomočjo orodij za grajenje spletnih mest (kot je Wix), je vredno investirati v kvalitetno ustvarjeno spletno stran.

Ne pozabite, da je vaša blagovna znamka osebnost vašega podjetja – ki izraža, kako ljudje razmišljajo o vašem podjetju in komunicirajo z njim. Imeti slab logotip ali spletno mesto je, kot bi se pojavili na poslovni sestanek v nogavicah in sandalih.

Imperfect Produce je podjetje, ki dostavlja “nenavadno” sadje in zelenjavo za zmanjšanje zavržene hrane – iz njegovih objav na Instagramu lahko vidite, da gre za zabavno, a profesionalno blagovno znamko.

Imperfect Produce blagovna znamka

4. Ustvarite edinstveno ponujeno vrednost ali EVP

Zdaj, ko ste razčlenili svojo blagovno znamko je čas, da natančno ugotovite, kakšna bo vaša blagovna znamka in kako boste zagotovili vrednost svojim bodočim strankam.

V ta namen je naslednji ključni korak ustvarjanje edinstvene ponujene vrednosti (EVP). Pomaga vam sporočiti, kaj vašo blagovno znamko loči od konkurentov – in zakaj naj vas potencialne stranke izberejo.

Vašo ponujeno vrednost jedrnato izrazite v izjavi/sporočilu, ki zajame bistvo edinstvene ponudbe vaše blagovne znamke. Strankam mora sporočati prednosti in vrednost vaše blagovne znamke na prepričljiv način.

Primer EVP podjetja Trello za optimizacijo ter organizacijo (skupinskega) dela: Trello vam omogoča, da delate bolj sodelovalno in naredite več.

Kako načrtovati svoj EVP:

  • Določite svojo konkurenčno prednost: Začnite z raziskavo trga in temeljito raziščite svoje konkurente ter razumite, kaj ponujajo. Prepoznajte edinstvene lastnosti, funkcije ali prednosti, po katerih se vaša blagovna znamka razlikuje od ostalih. Izjemna kakovost? Vrhunska storitev za stranke? Inovativne rešitve? Edinstven pristop k reševanju težav strank? To morate znati ubesediti/opisati sami sebi – preden lahko to delite s svojimi strankami.
  • Določite pozicioniranje svoje blagovne znamke: jasno določite položaj vaše blagovne znamke na trgu. Upoštevajte svoje ciljno občinstvo, njihove potrebe in kako vaša blagovna znamka izpolnjuje te potrebe bolje kot kdorkoli drug. Postavite svojo blagovno znamko kot pravo rešitev za določeno težavo ali kot ponudnika edinstvene izkušnje, da vzpostavite jasno, razločno identiteto – in usmeritev – za svojo nastajajočo blagovno znamko.

Potem je čas, da dejansko napišete svoj EVP! Če želite to narediti, morate obravnavati boleče točke ciljne publike, ki ste jo že raziskali – kar pomeni pokazati, kako lahko vaša blagovna znamka reši njihove težave ali izpolni njihove želje. Vaš EVP naj bo jasen, jedrnat in nepozaben.

Vaš EVP bi moral:

  • Poudariti ključne prednosti, ki jih ponuja vaša blagovna znamka.
  • Poudariti, po čem je vaša blagovna znamka drugačna – ne, boljša od – konkurentov.
  • Uporabiti jezik ter ton, ki resonira z vašim ciljnim občinstvom – in, ki ga razumejo.
  • Bodite jedrnati: zadostujeta en do dva stavka!

Nenehno preizkušajte in izpopolnjujte svoj EVP na podlagi povratnih informacij in odziva strank.

5. Oblikujte nepozabno identiteto blagovne znamke

To je res zabaven del in tudi ključen korak pri ustvarjanju vaše blagovne znamke. Čas je, da se odločite za svoje pisave, barve in logotip!

Naš glavni nasvet je, da ostanete preprosti in naj vas ne prevzame celoten spekter barv ter stotine pisav na dosegu roke.

Barve

Trik pri izbiri barv je v tem, da ne boste ostali neopazni, pa tudi v tem, da ne vnesete vseh odtenkov mavrice. Poskusite izbrati primarno barvo in dodatno sekundarno barvo.

Na primer, Coca-Cola uporablja rdečo kot primarno barvo, belo pa kot sekundarno barvo. McDonald’s je znan po svojih zlatih lokih, poleg rdečih in belih znakov.

Najbolj znane blagovne znamke na svetu, kot je Coca-Cola, uporabljajo svoje barvne sheme in logotipe kot osrednji del svojega poslovanja, trženja in izdelkov.

Bravne sheme za blagovno znamko

Ko izbirate svojo barvno shemo, se je vredno potopiti v zanimiv in čudovit svet psihologije barv. Določene barve v nas povzročajo določene reakcije – modra na primer pomirja in vzbuja občutek zaupanja, medtem ko je rdeča močna in energična, vendar lahko ljudi tudi vznemiri.

Fonti/pisave

Pisave lahko tudi naredijo ali uničijo vašo blagovno znamko. Ni vam treba imeti ene same pisave za vse, vendar ne pretiravajte. Izberite eno za naslove in eno za besedilo telesa ter se prepričajte, da si ne nasprotujeta. In karkoli že počnete, ne izberite Comic Sans! Bili ste opozorjeni.

Logotip

Kar se tiče dizajna logotipa – ni nujno, da je ekstravaganten ali zapleten! Ko pomislite na najbolj znane logotipe, so običajno zelo preprosti in si jih je lahko zapomniti. Uporabite primere, ki so vam všeč za navdih pri snovanju svojega logotipa in poiščite strokovno pomoč v obliki agencije ali grafičnega oblikovalca.

Spletnik d.o.o. - logotip

Koristne informacije

6. Poiščite glas/ton svoje blagovne znamke

Zadnji korak pred dejanskim lansiranjem vaše blagovne znamke je, da najdete svoj “glas”. To določa ton vaši blagovni znamki in bo v samem središču vsega, kar vaša blagovna znamka proizvede – od tekstov na spletnem mestu do e-pošte, oglasov in kampanj.

Vaš ton/glas in vrednote morajo biti dosledni v celotni blagovni znamki. Nima smisla imeti prijazen, neformalen ton na družbenem omrežju, nato pa suh ter resen ton na vaši spletni strani.

Odličen primer blagovne znamke z močnim tonom glasu, ki se ujema z njihovo izjavo o viziji, je Innocent, podjetje ki ustvarja smoothie napitke. Njihova doslednost je impresivna – vse od izbire pisave do preprostega, neformalnega jezika. Ton njihovega bloga, e-poštnih sporočil in vsebin: celostno ustvarja jasno podobo blagovne znamke.

Innocent ton blagovne znamke

Igriv, prijazen, trajnosten. To je le nekaj lastnosti, ki jih Innocent želi, da jih povežete z njimi oziroma njihovo blagovno znamko. Katere tri besede želite, da odražajo vašo blagovno znamko?

?Nasvet: Če imate skupino ljudi, ki pišejo tekste za vašo blagovno znamko, sestavite slogovni vodič, ki vam bo pomagal ohraniti dosleden ton glasu na vseh vaših platformah. To lahko daje smernice glede tona – na primer »samozavesten in prijazen« – kot tudi slovnične zadeve, na primer, kako napisati številke ali kje uporabiti velike začetnice.

7. Ustvarite privlačno spletno stran

Zdaj ste postavili temelje za gradnjo svoje blagovne znamke, čas je, da zgradite (ali izboljšate) svojo spletno prisotnost – in kaj je boljši način za začetek kot ustvarjanje spletne strani?

Svoje spletno mesto lahko zgradite na dva načina:

  • Najamete oblikovalca/agencijo: v kolikor imate na voljo nekaj budgeta in se ne želite tega lotiti sami, bi lahko bila prava izbira najem oblikovalca oziroma agencije. Izdelali vam bodo profesionalno spletno mesto, ki se ujema z vizijo vaše blagovne znamke. Prednost sodelovanja z agencijami je, da vam lahko pokrijejo tudi druge aspekte poslovanja kot so vzdrževanje spletne strani, SEO optimizacija, marketinške aktivnosti in vse ostalo, kar je pomembno.
  • Uporabite graditelja spletnih mest (t.i. page builder), da sami ustvarite svojo stran: Če se odločite za orodja, s katerimi sami zgradite spletno mesto, lahko ustvarite stran, ne da bi potrebovali kakršno koli tehnično znanje. To je denarnici prijazen način ustvarjanja spletnega mesta, ki lahko zahteva več vašega časa ter energije, ni pa nujno, da žrtvujete kakovost – samo oglejte si primer spletnega mesta spodaj!
deseo.si - nova spletna stran

Ne glede na to, katero metodo izberete, je vaše novo spletno mesto odlična priložnost, da svoje skrbno izbrane barve, pisave in logotipe blagovne znamke uporabite v praksi. Prepričajte se, da je vsa vsebina v skladu z vašim tonom glasu in da tudi spletno mesto odraža vašo blagovno znamko.

Koristne informacije

8. Ustvarite svojo vsebino

Zdaj imate spletno stran, potrebujete le nekaj vsebine! Ne glede na to, ali gre za vsebino na spletni strani, objave v blogu ali videoposnetke – naj bo to vsebina, ki bo pritegnila vaše obiskovalce. V primeru, da še razmišljate o blogu si preberite kaj je blog in kako začeti pisanje bloga.

Ne pozabite, da mora biti vsa vaša vsebina v skladu z vašim tonom glasu. To vključuje vse videoposnetke, ki jih ustvarite, ali grafike, ki jih oblikujete.

?Nasvet; Uporaba video vsebin takoj poskrbi za bolj privlačno, poglobljeno in interaktivno izkušnjo. Torej, če boste na svojem spletnem mestu, družbenih omrežjih ali v kampanjah uporabili veliko video vsebin si nujno preberite 29 vrhunskih idej za video oglaševanje.

Kadar gre za vsebino, ne pozabite na UGC – vsebina, ki jo ustvarijo uporabniki. Slike, videoposnetki in komentarji, ki prihajajo iz vašega občinstva – in ne vaše blagovne znamke – so močan družbeni dokaz.

9. Sprejmite družbena omrežja

Prisotnost na družbenih omrežjih je naslednji korak pri izgradnji vaše blagovne znamke. Najdite ter izberite kanale, kjer se nahaja vaša ciljna publika in ki jih boste lahko upravljali. Na primer, lahko izberete Tik Tok in Instagram, če ciljate na mlajšo demografsko skupino, ali celo Snapchat, če je vaša blagovna znamka zabavna in pustolovska.

Poskušajte redno objavljati, vendar ne izčrpajte sebe – ali svojih virov. V nasprotju s splošnim prepričanjem vam ni treba nekaj objaviti vsake tri ure ali celo vsak dan.

odeja - instagram

Ne pozabite integrirati družbena omrežja s svojim spletnim mestom – delite novo vsebino na svojih kanalih in na spletno mesto postavite gumbe za skupno rabo, všečkanje in sledenje.

Pazite, da ne boste v objavah preveč prodajno naravnani. Družbena omrežja so kraj, kamor se ljudje odpravijo, da se sprostijo, se zamotijo ​​med pavzo in se povežejo z drugimi – ne želijo, da bi jih napadali z oglasi ali prodajnimi vsebinami z vseh strani. Komunicirajte s svojimi sledilci, objavljajte privlačno vsebino ter izkoristite ustrezne trende. V kolikor boste to izvajali na redni bazi, bi morali sčasoma videti pozitivne rezultate.

?Nasvet: Družbena omrežja so lahko namenjena tudi zagotavljanju podpore strankam: odgovarjanju na vprašanja in pritožbe.

Če želite to narediti na več kanalih, priporočamo tudi uporabo klepeta v živo in klepetalnih robotov na vašem spletnem mestu. Te priročne oblike pogovornega poslovanja so odlični načini za ohranjanje dialoga s strankami – tudi ko vas ni zraven.

10. Promovirajte svojo (osebno) blagovno znamko

Moč trženja zajema neskončno paleto taktik, nasvetov in trikov, da bo vaše podjetje videlo čim več pravih ljudi. Tukaj je nekaj glavnih načinov, kako lahko promovirate svojo blagovno znamko:

  • E-mail marketing: E-mail marketing je učinkovit za promocijo (osebne) blagovne znamke, saj omogoča neposredno in personalizirano komunikacijo z občinstvom ter spodbuja zvestobo blagovni znamki. Svojo prvo e-mail kampanjo lahko v nekaj korakih postavite z orodjem MailerLite – preberite kako!
  • Pisanje bloga: Pisanje blog vsebin lahko naredi čudeže za vašo blagovno znamko. Zagotavlja prostor za deljenje dragocene vsebine, predstavitev strokovnega znanja, sodelovanje z občinstvom in izgradnjo zaupanja, kar na koncu poveča prepoznavnost in avtoriteto blagovne znamke. Poleg tega je všeč širokemu spektru demografskih skupin!
medicofit - blog na spletni strani
  • Dogodki: Ali ste lokalno podjetje? Preverite, ali lahko sponzorirate lokalni dogodek, da povečate prepoznavnost svoje blagovne znamke, ali celo sami gostite dogodek, da se povežete s svojim občinstvom na ravni skupnosti.
  • Podpora in vplivneži: Kakršna koli priporočila imajo lahko velik pozitiven vpliv na mnenje ljudi o vaši blagovni znamki. Lahko se poskusite tudi približati vplivnežem (če menite, da bi se vaše ciljno občinstvo povezalo z njimi).

11. Izkoristite vplivnostni marketing

Na tej stopnji že uporabljate več kanalov – vključno z družbenimi omrežji in vsebinskim marketingom – za povečanje vpliva vaše blagovne znamke. Zdaj je čas, da ta vpliv še povečate – z vplivneži!

Vplivneži so spletne osebnosti z velikim ali manjšimi in bolj nišno usmerjenimi sledilci na družbenih omrežjih. Vaša naloga je ugotoviti, kateri so najbolj ustrezni za panogo, slog in posebne poslovne cilje vaše rastoče blagovne znamke.

Če želite izkoristiti vplivnostni marketing, upoštevajte te nasvete:

  • Prepoznajte vplivneže, ki so pomembni za vašo blagovno znamko in ciljno občinstvo: začnite tako, da se odločite za vplivneže, ki se ujemajo z vrednotami vaše blagovne znamke, nišo in ciljnim občinstvom.
  • Vzpostavite partnerstva ali sodelovanja z vplivneži: ko prepoznate potencialne vplivneže, je čas, da z njimi vzpostavite partnerstva ali sodelovanja. Preko emaila ali sporočila na družbenem omrežju izrazite svoje zanimanje za sodelovanje. V teh začetnih klepetih jasno povejte vrednote, cilje vaše blagovne znamke in, kar je bistveno, kaj lahko vplivnežu ponudite v zameno. Želite zgraditi pristne odnose z vplivneži – še posebej, če želite zagotoviti, da je njihova vsebina usklajena s sporočilom vaše blagovne znamke.
  • Sledite in izmerite vpliv teh kampanj: od samega začetka si postavite jasne cilje in ključne kazalnike uspešnosti (KPI) za merjenje uspeha. Nenehno spremljajte metrike, kot so doseg, angažiranost sledilcev, promet na spletnem mestu, konverzije in omembe blagovne znamke, da ocenite vpliv vaše tržne strategije na prepoznavnost vaše blagovne znamke in prodajo.

12. Ne zanemarjajte SEO optimizacije

SEO je kratica za Search Engine Optimization in to je tisto, kar pomaga vašemu spletnemu mestu, da se uvrsti visoko v Googlovih rezultatih iskanja. Brez tega bo vaša lepo premišljena, oblikovana in promovirana spletna stran nabirala navidezni prah na 10. strani.

V kolikor uporabljate WordPress, vsekakor priporočamo namestitev vtičnika Yoast SEO, saj vam bo pomagal upravljati vaš SEO. Kakorkoli že, vaš SEO ne bo čudežno poskrbel sam zase – tukaj je nekaj osnovnih stvari, ki jih lahko storite, da se povzpnete na lestvici v Googlu:

Pridobite SSL certifikat

To je pomembno – za svoje spletno mesto potrebujete varnost SSL, ne glede na vse. SSL je kratica za Secure Sockets Layer in šifrira podatke, ki gredo skozi vaše spletno mesto – vključno s podatki o kartici in varnimi prijavami. Če nimate SSL certifikat, bo Google opozoril vaše obiskovalce in jih vprašal, ali želijo nadaljevati, saj stran ni varna – lahko stavite, da bo večina ljudi rekla velik “ne, hvala” in odšla drugam.

seo optimizacija

Zmanjšajte velikosti datotek

Slike, videoposnetki in drugi mediji lahko resno vplivajo na hitrost nalaganja vašega spletnega mesta. In niso samo nepotrpežljivi obiskovalci tisti, ki ne marajo počasnih spletnih mest – tudi Google jih ne mara.

Vendar pa se lahko temu izognete tako, da najprej stisnete svoje datoteke – uporabite brezplačno orodje, kot je Kraken.io, da stisnete svoje slike, preden jih naložite.

Uporabite naslove

Google obožuje strukturo, prav tako tudi vaši bralci! Tako kot v Google Dokumentu lahko uporabite različne naslove – H1 za glavni naslov, H2 za glavne naslove ter H3 in H4 za podnaslove.

Vedite, da je seznam SEO dejavnikov na katere morate biti pozorni, veliko večji kot zgornjih nekaj točk. Vendar sedaj razumete bistvo. Ne zanemarjajte svojega SEO, sicer bo Google zanemaril vaše spletno mesto!

Koristne informacije:

13. Spodbujajte ocene in pričevanja strank

Zdaj vaša blagovna znamka že pridobiva stranke. Vaš naslednji izziv? Da razširite besedo o izkušnjah, ki jih imajo stranke – in uporabite povratne informacije in podporo svojih prvih strank, da vam bodo pomagali pridobiti še več strank v prihodnosti? Kako?

Z močjo družbenega dokaza. Tukaj govorimo o vsem, kar dokazuje, da je vaša blagovna znamka natanko to, kar pravi, da je – in bo naredila natanko to, kar pravi. To lahko vključuje zbiranje mnenj strank, ocen z zvezdicami in – sveti gral – pričevanja strank.

Seveda se vse začne z zahtevanjem povratnih informacij od strank. Pridite do teh informacij tako, da jim pošljete e-poštna sporočila, potem ko so kupile pri vas – ali stopite v stik z njimi prek kanalov za pomoč strankam.

Dobro spremljanje strank je tu ključnega pomena. Vljudno jih prosite, naj delijo svoje izkušnje in mnenja o vaših izdelkih ali storitvah. Ponudite lahko tudi spodbude ter nagrade za ocene, kot je popust ali ekskluzivni dostop do vsebine.

Izpostavite zlasti pričevanja, ki govorijo o ključnih prednostih in kakovosti vaše blagovne znamke. Razmislite tudi o uporabi vizualnih elementov – kot so fotografije ali videoposnetki strank – za povečanje kredibilnosti in pristnosti vsakega pričevanja.

Na koncu se prepričajte, da se vedno odzovete na ocene strank – še posebej na negativne. Opravite s temi manj laskavimi ocenami hitro, profesionalno in empatično ter obravnavajte pomisleke strank. Ponudite rešitve ali sredstva za odpravo njihovih težav. To bo pokazalo vašo predanost zadovoljstvu strank in lahko negativno izkušnjo spremeni v pozitivno.

Kar zadeva pozitivne ocene, je to nekoliko lažje. Preprosto odgovorite s hvaležnostjo in zahvalo.

ocene blagovne znamke

14. Ne ustavite se

Samo zato, ker ste dokončali vse zgornje korake, še ne pomeni, da je vaša blagovna znamka popolnoma dokončana. Zadnji korak je, da nadaljujete – nenehno se morate razvijati, rasti in izboljševati svojo blagovno znamko.

Orodja, kot je Google Analytics, so odlična za sledenje meritvam vašega spletnega mesta, na primer, koliko časa ljudje preživijo na vaših straneh, od kod prihajajo in katere strani so najbolj priljubljene.

Toda samo vaše občinstvo vam lahko pove, kako uspešna je vaša blagovna znamka – ne pozabite, vaša blagovna znamka je v resnici to, kaj ljudje mislijo o vašem podjetju.

Ko lansirate svojo blagovno znamko, zberite povratne informacije, da vidite, kako se ljudje odzivajo. Glede na povratne informacije začnite razmišljati kaj dobro deluje, kaj lahko izboljšate in kako lahko ta uspeh razširite na vse vidike vaše blagovne znamke.

Od vizije do zmage: obvladovanje umetnosti gradnje (osebne) blagovne znamke

Ta članek vas je popeljal skozi postopne faze gradnje vaše blagovne znamke. Nedvomno se bodo v procesu prikradli nekateri dodatni koraki ali pa se boste morali nečemu bolj intenzivno posvetiti, kar je v redu – saj je vsaka znamka drugačna.

Toda teh 14 korakov vas bo vodilo skozi ustvarjanje lastne identitete blagovne znamke in upajmo, da vam bo dalo navdih, da začnete že danes!

Želite izstopati in doseči večjo prepoznavnost? Naša agencija vam ponuja celovite rešitve za ustvarjanje močne blagovne znamke in povečanje vaše spletne prisotnosti. Stopite v stik z nami in se prepustite strokovnjakom, ki vam bodo pomagali doseči vaše cilje!

Uspešno!

Vaš Spletnik

5/5 - (1 glas)
Andreja Ogrinc Vidic

Bodite na tekočem s trendi v digitalnem marketingu

Prijavite se na e-novice

Ocenite to stran

5/5 - (1 glas)